חייגו אלינו 073-7599410

קידום בגוגל

ביצוע אופטימיזציית SEO לאתר

ביצוע אופטימיזציית SEO לאתר

התאמת האתר מבחינת מבנה והגדרות כך שיענה בצורה המיטבית לדרישות הסריקה של גוגל ויתמוך במאמצי הקידום בגוגל.

דברים שמעידים על מה האתר:
1. שימוש במילות המפתח הרצויות בתדירות גבוהה אך לא מוגזמת.
2. שימוש נכון בכתובות URL.
3. תיאורים בקוד המתארים מה יש בתמונות ובסרטונים.
4. בניית היררכיית תפריטים שמדגישה את מילות המפתח.
5. התאמת תיאורי מטה של כל דף.

דברים שמעידים על איכות האתר:
1. תפריטים נוחים לניווט קל באתר
2. מהירות טעינת דפים.
3. היעדר שגיאות כתיב ושגיאות תחביריות.
4. העדר לינקים שבורים.
5. תקינות הHTML, החלוקה לקבצי CSS וכו’.

כדי לוודא אופטימיזציה של האתר כך שתועיל לקידום בגוגל, אנו משתמשים בכלים אובייקטיביים שמהווים את חזית הטכנולוגיה לניתוח אתרים בעולם. תוכלו לראות את התוצאות המצוינות שאנו מגיעים אליהן עם אתר מטרה אונליין: http://bit.ly/1c7gxLo
עבור לקוחותינו אנו דואגים לסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ורלוונטיות.

התוכן הוא המלך

התוכן הוא המלך

תוכן איכותי הוא המלך של האינטרנט. גוגל מודעת לכך שרוב האנשים שמחפשים משהו ברשת רוצים להעשיר את הידע שלהם ולהרחיב את אופקיהם ולא להיות מותקפים על ידי עלוני פרסום זולים.

כדי להצליח להתקדם בתחום כמו “קידום בגוגל”, בדיוק כפי שקידמנו את עצמינו, עליכם ליצור עשרות מאמרים איכותיים בתחום ולהעלותם לאתרכם בתדירות ובקצב גבוה. החשיבות של העלאת תוכן בתדירות גבוהה נובעת מהדגש שגוגל שמה על תוכן חדשני שמעודכן לעתים תכופות. אף אחד לא רוצה לקרוא מידע באתר שלא התעדכן מזה שנים שכבר מזמן איבד את הרלוונטיות שלו.

מעבר ליצירת תוכן איכותי חשוב גם להכניס את מילות המפתח לתוכן בכמות ובמיקום הרצויים. המטרה היא לא “לדחוף” את מילת המפתח כמה שיותר, אלא, לשלב אותה במינון הנכון.

בעזרת מערך שלם של מתרגמים, קופירייטרים ומומחי SEO, מטרה אונליין יוצרת עבור האתרים שהיא עושה עבורם קידום בגוגל תוכן רלוונטי ואיכותי בכמויות גבוהות שמעשיר את האתר שלכם בידע מעניין אשר מוביל לקידומו בגוגל באופן מהיר ומשמעותי.

בעזרת הידע הרב שצברנו והניסיון, אנו יודעים מהי הכמות, התדירות והאיכות שגוגל מחפשת ושתזניק את אתרכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל.

בניית לינקים

בניית לינקים

גוגל מדרגת אתרים לפי המוניטין שלהם ולפי הרלוונטיות שלהם למילת החיפוש. מי מאיתנו שעוסק בקידום בגוגל יכול להסיק המון על שני משתנים אלו בעזרת התבונננות בלינקים המפנים לאתר מאתרים אחרים.

ככל שיהיו יותר לינקים ומאתרים מכובדים יותר עם הקשר חיובי סימן שמוניטין האתר גבוה יותר. ככל שהלינקים יהיו מאתרים הקשורים לנושא, מתוכן שקשור למילת החיפוש המקודמת ועם הקשר הרלוונטי לנושא, מתוכן שקשור למילת החיפוש המקודמת ועם הקשר הרלוונטי למילות המפתח, סימן שהאתר רלוונטי יותר למילה זו.

בעידן שבו חברות קידום אתרים רבות מתחרות על המקומות הראשונים חושבה מאוד כמות הלינקים שמגיעה בענפים מסוימים לעשרות אלפים ממאות אתרים שונים. אך באותה מידה חשוב מה מקור הלינקים ומה משמעותם, פרופיל לינקים שגוגל בוחנת ונראה מלאכותי או מכיל לינקים שנוצרו באמצעות ספאם, נקנו מאתרים בחו”ל, אתרים לא קשורים, פורומים בלבד או אתרים בשפות זרות לא יצליחו היטב לקדם ואף יפגעו במאמצי הקידום בגוגל.

יש ליצור פרופיל לינקים מגוון, מאתרים רבים עם מוניטין גבוה, מאתרים בתחומים קשורים ועם טקסט רלוונטי על מנת להצליח לקדם. רק במטרה אונליין מתחייבים שתקבלו כמות לינקים עצומה ואיכותית.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שניים עשר – כלים ושירותים של גוגל לטובת קידום

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שניים עשר – כלים ושירותים של גוגל לטובת קידום

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

מקדמי אתרים בגוגל נוטים להשתמש בהרבה כלים. עם זאת, חלק שימושי ביותר שלהם מסופק על ידי גוגל בעצמה. גוגל מעוניינת במנהלי אתרים כדי ליצור אתרים ותוכן בדרכים נגישות, ולכן היא מספקת מגוון רחב של כלים, ניתוח והדרכה עבורם.
המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שישי – כיצד Meta tags מועילות לקידום בגוגל

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שישי – כיצד Meta tags מועילות לקידום בגוגל

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

לפרק המבוא במדריך השלם לקידום בגוגל המטרה המקורית של meta tags הייתה לספק proxy למידע על תוכן האתר, מידע זה עוזר לקידום בגוגל. מספר meta tags בסיסיים מופיעים מטה יחד עם תיאור השימוש בהם. Meta Robots ניתן לעשות שימוש בתווית ה- meta robots כדי לפקח על פעילות תוכנת העכביש של…
כתובות אינטרנט – DNS

כתובות אינטרנט – DNS

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- חברת בניית אתרים, חנות וירטואלית, קידום בגוגל

DNS היא שיטה המתרגמת בין כתובת אינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותה למשל www.matara-online.co.il לכתובת IP, שבה מאוחסן האתר המבוקש. DNS ממיר באופן אוטומטי את השמות שאנחנו כותבים בשורת הכתובת בדפדפן שלנו לכתובות ה- IP של שרתים המארחים את האתרים אליהם אנחנו רוצים להיכנס. DNS משתמש במסד נתונים גדול על מנת…
המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק תשיעי – כיצד שימושיות, חווית משתמש ותוכן משפיעים על קידום בגוגל

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק תשיעי – כיצד שימושיות, חווית משתמש ותוכן משפיעים על קידום בגוגל

09 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

גוגל תמיד שואפת לשפר את ביצועייה על-ידי מתן התוצאות האפשריות הטובות ביותר ואנחנו במטרה אונליין תמיד שואפים לשפר את ביצועינו בקידום בגוגל. בזמן ש”הטוב ביותר” הינו מונח סובייקטיבי, לגוגל יש תפיסה מאוד טובה אודות הסוגים השונים של עמודים ואתרי אינטרנט שיספקו את המשתמשים שלה. בדרך כלל, לאתרים כאלה ישנם מספר תכונות משותפות
המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שלושה עשר – מיתוסים ומיסקונספציות על קידום בגוגל

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שלושה עשר – מיתוסים ומיסקונספציות על קידום בגוגל

09 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

לאורך השנים האחרונות הופיעו מספר קונספציות שגויות בנוגע לאופן הפעולה של גוגל. הדבר גורם לבלבול בקרב מקדמי אתרים מתחילים לגבי מה דרוש כדי לבצע את העבודה ביעילות. בפרק זה, אנו נסביר את הסיפור האמיתי מאחורי המיתוסים של קידום בגוגל.
17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להכפיל את המכירות האלקטרוניות שלך (חלק ג’)

17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להכפיל את המכירות האלקטרוניות שלך (חלק ג’)

09 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

זה מדהים שמומחים לקידום בגוגל לא מייעלים את החיפוש הפנימי שלהם עצמם באתרי קניות. זה לרוב בגלל שהם מתעלמים או מפחיתים מהחשיבות של חיפוש פנימי, ומפסידים מכירות. אנשים שמחפשים עם איות לא נכון, מילים נרדפות או טעויות ברווח לא מגיעים לעמודי המוצר הראויים. הם אמורים להגיע!
המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק רביעי – הבסיס לעיצוב ולפיתוח ידידותי לקידום בגוגל

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק רביעי – הבסיס לעיצוב ולפיתוח ידידותי לקידום בגוגל

09 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

גוגל מוגבלת באופן שבו היא סורקת את הרשת ומפרשת תוכן. עמוד אינטרנט לא תמיד נראה אותו הדבר לך ולי כפי שהוא נראה לגוגל. בחלק זה, אנו נתמקד בהיבטים טכניים ספציפיים של בנייה (או שינוי) עמודי אינטרנט כך שיהיו מתואמים לגוגל ולגולשים המבקרים אותם כאחד. זהו חלק מצוין של המדריך אותו מומלץ לשתף עם המתכנתים שלכם והמעצבים, כך שכל הצדדים המעורבים בבניית האתר יוכלו לתכנן ולפתח אתר ידידותי ונגיש לטובת קידום בגוגל.
המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק חמישה עשר – מדידה ומעקב אחרי הצלחה בקידום בגוגל

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק חמישה עשר – מדידה ומעקב אחרי הצלחה בקידום בגוגל

09 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

אומרים שאם אתה יכול למדוד את זה, אז אתה יכול לשפר את זה. באופטימיזציה לטובת קידום בגוגל, המדידה היא קריטית להצלחה. מאגר הנתונים של מקדמי אתרים מקצועיים לגבי דירוג, הפניות, קישורים ועוד, עוזר לנתח את אסטרטגיית ה-SEO שלהם וליצור “מפות דרכים” להצלחה.
המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק ארבעה עשר – פעילות ספאם אסורה בקידום בגוגל

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק ארבעה עשר – פעילות ספאם אסורה בקידום בגוגל

09 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

גוגל מבצעת ניתוח ספאם על פני עמודים בודדים וכן על-פני אתרי אינטרנט שלמים (דומיינים). בכדי לבצע קידום אתרים בגוגל מוצלח, אנחנו קודם כל נסתכל על הדרך של גוגל להעריך שיטות מניפולטיביות ברמת הכתובת של האתר.
המדריך השלם לקידום בגוגל – מבוא

המדריך השלם לקידום בגוגל – מבוא

09 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

המושג קידום בגוגל חדש לך? צריך לשפר את הידע שלך? המדריך המלא לקידום בגוגל למתחילים מכיל את כל הידע הנחוץ לך להגעה לרמה מקצועית של קידום אתרים בגוגל.
המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שלישי – למה קידום בגוגל נחוץ?

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שלישי – למה קידום בגוגל נחוץ?

09 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

אחד מההיבטים החשובים ביותר בתחום קידום בגוגל שיש לשים דגש עליו הוא הפיכת האתר שלך לפשוט להבנה – גם למשתמשים וגם לרובוטים של גוגל. למרות שהרובוטים של גוגל הפכו למתוחכמים ביותר, במובנים רבים הם עדיין לא יכולים להבין אתרים בצורה שבה בני אדם מבינים. SEO (search engine optimization) עוזר לגוגל להבין על מה מדבר כל דף אינטרנט, ואיך הוא יכול להיות שימושי למשתמשים.
המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שמיני – מחקר על מילות מפתח בעת ביצוע קידום בגוגל

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שמיני – מחקר על מילות מפתח בעת ביצוע קידום בגוגל

09 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

הכל מתחיל במילים שמוקלדות אל תוך תיבת החיפוש. חיפוש מילות מפתח היא אחת מהפעולות החשובות ביותר והנפוצות שיש לעשות כאשר מבצעים קידום בגוגל. בחירת המילים “הנכונות” יכולה לבנות או להרוס את פעולת קידום האתרים האורגני שאתה מעוניין לעשות. דרך עבודת המחקר של מציאת מילות המפתח הרלוונטיות לשוק שלך, לא רק תלמד אילו מושגים ומונחים יש לשייך ל- SEO, אלא גם תלמד יותר על הלקוחות שלך כמכלול.
חשיבות מבנה האתר בקידום בגוגל

חשיבות מבנה האתר בקידום בגוגל

08 אפריל 2018, פורסם על ידי Admin ב- מאמרים

מדיה חברתית יכולה לספק פלטפורמה מעולה להפצת המודעות למותג. כאשר משתמשים בה כראוי, הנוכחות החברתית שלכם יכולה לשמש כבוסט לאסטרטגיית קידום אתרים בגוגל שבה אתם משתמשים, ע”י השגת תו איכות לחברה שלכם. לינקים הם אחד מהמדדים הכי חשובים שבהם משתמשת גוגל בבואה להחליט כמה אתם רלוונטיים, חשובים ואמינים. ככל שהלינקים…
חשיבות מבנה האתר בקידום בגוגל

חשיבות מבנה האתר בקידום בגוגל

08 אפריל 2018, פורסם על ידי Admin ב- מאמרים

מדיה חברתית יכולה לספק פלטפורמה מעולה להפצת המודעות למותג. כאשר משתמשים בה כראוי, הנוכחות החברתית שלכם יכולה לשמש כבוסט לאסטרטגיית קידום אתרים בגוגל שבה אתם משתמשים, ע”י השגת תו איכות לחברה שלכם. לינקים הם אחד מהמדדים הכי חשובים שבהם משתמשת גוגל בבואה להחליט כמה אתם רלוונטיים, חשובים ואמינים. ככל שהלינקים…
שינוי גודל גופנים