חייגו אלינו 073-7599410

קידום בגוגל

קישור לפוסט - לקרוא בין השורות: המדריך לסקירת תוכן האתר בשלושה צעדים

לקרוא בין השורות: המדריך לסקירת תוכן האתר בשלושה צעדים

15 יולי 2018, פורסם על ידי Admin ב- קידום בגוגל

בתחום ה- SEO (קידום בגוגל), אין מנוס מסקירת התוכן באתר. מדובר במשימה חשובה מאד. מכיוון שתוכן האתר הוא הדבר שמביא אליו את הגולשים, יש לעשות את המיטב כדי לוודא שהעבודה שבה הושקעו משאבים וזמן רב תישאר אפקטיבית ורלוונטית עם שינויי הזמן. זה דורש הסתכלות והערכה מחדש של התכנים שלנו על…
קישור לפוסט - 11 תשובות לשאלות על ירידה בכמות התנועה האורגנית

11 תשובות לשאלות על ירידה בכמות התנועה האורגנית

02 יולי 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי

רוב העוסקים בקידום בגוגל יצטרכו בשלב מסוים לבדוק ירידה בנפח הגלישה האורגנית. ישנן כמה עצות יעילות שחשוב שכל אחד ידע, על מנת לבדוק זאת. האם מדובר בתופעה טבעית? לפני שאתה מפעיל את האזעקה ונכנס למערבולת, כדאי לוודא קודם שהירידה בנפח היא אמתית. בשביל זה, צריך לענות על שתי שאלות: האם…
קישור לפוסט - מה היא כתיבה מותאמת ל SEO בשנת 2018 לקידום בגוגל ?

מה היא כתיבה מותאמת ל SEO בשנת 2018 לקידום בגוגל ?

02 יולי 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי, קידום בגוגל

ההיסטוריה של כתיבת תכנים לקידום במנועי החיפוש היא ארוכה, והרבה השתנה מאז תחילתה. לצערנו, אנו נתקלים עדיין בעצות גרועות, שהן הרסניות לעורכים וכותבים לביצוע כתיבת SEO, כתיבה שנועדה להביא אותך לראש התוצאות במנועי החיפוש. “אלה שאינם לומדים מההיסטוריה יחזרו על הטעויות שלה”- מדובר בציטוט שהוא די נכון גם בנוגע לכתיבת…
קישור לפוסט - על אילו מילות מפתח כדאי לי להתחרות?

על אילו מילות מפתח כדאי לי להתחרות?

27 יוני 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי, קידום בגוגל

מאמר זה יעסוק בתהליך ההתמקדות, זיהוי המתחרים שלך, ויצירת סדר עדיפויות למילות המפתח בהן אתה מקדם את האתר שלך. לא כדאי להתחרות על כל אחת ממילות המפתח של המתחרים שלך. כאשר מבצעים קידום במנועי החיפוש, חשוב לבוא עם אסטרטגיה מגובשת וללכת לפי החלטות שהתקבלו מראש. רבים משתמשים בכלים כמו SEMrush,…
קישור לפוסט - השיטה לקידום אתרים בגוגל – רשימה עבור אתרי סטארטאפ לקידום אתרים בגוגל

השיטה לקידום אתרים בגוגל – רשימה עבור אתרי סטארטאפ לקידום אתרים בגוגל

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי, קידום בגוגל

לסטארטאפים יש הרבה עניינים לטפל בהם. גיוס עובדים, הוצאות, גיוס משקיעים, ניירת, פיתוח, קידום אתרים בגוגל, בדיקות, מימון – כל זאת לפני שעת ארוחת הצהריים. ללא קשר לסוג התעשייה, סטארטאפים הם עסקים נדיפים המוגבלים בחסינותם עקב העומס הגדול שהם צריכים לשאת כה מוקדם במחזור חייהם.
קישור לפוסט - השיטה לקידום אתרים בגוגל – קישורים לא מתו – הדרך שבאמצעותה אתם בונים אותם כן

השיטה לקידום אתרים בגוגל – קישורים לא מתו – הדרך שבאמצעותה אתם בונים אותם כן

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי, קידום בגוגל

בניית קישורים היא אלמנט מרכזי בתהליך קידום אתרים בגוגל. קידום כזה מצריך מעורבות באתרים שכנים כדי להציג לגוגל פופולריות של האתר המקודם. קידום אתרים בגוגל מבוסס בחלקו הרב על בניית קישורים איכותיים מאתרים רלוונטיים לתחום העיסוק שהפרסום והמעורבות בהם הם חלק אינטגרלי מתהליך הקידום.
קישור לפוסט - השיטה לקידום אתרים בגוגל – סנקציות שמפעילה גוגל על העושים שימוש לא נכון בקידום אתרים בגוגל

השיטה לקידום אתרים בגוגל – סנקציות שמפעילה גוגל על העושים שימוש לא נכון בקידום אתרים בגוגל

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי, קידום בגוגל

התחום של קידום אתרים בגוגל נחשב לפורה במיוחד. כל מי שמתעסק בכך יודע כי על מנת שאתר מסוים יופיע במיקום גבוה תחת מילת מפתח מסוימת, נדרשים חודשים ארוכים של עבודה מאומצת, ולרוב גם מעבר לכך. בתנאים אלה, הסיוט הגדול ביותר של כל מקדם אתרים הוא לענישה של גוגל, מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, שתביא לכך שהאתר ייסוג אחורנית לא מעט מקומות במנוע החיפוש. מתי זה קורה? ואיך אפשר להימנע מכך?
קישור לפוסט - השיטה לקידום אתרים בגוגל – סימנים חברתיים לקידום אתרים בגוגל

השיטה לקידום אתרים בגוגל – סימנים חברתיים לקידום אתרים בגוגל

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי, קידום בגוגל

נראה כאילו היו לגוגל בעבר הרבה מגבלות טכניות בקשר לשימוש של סימנים חברתיים כפקטור לדירוג. באמצעות עדכון Hummingbird, לגוגל יש כעת מבנה יותר טוב לעיבוד של סימנים חברתיים (בין היתר) וזה יכול מאוד להועיל לקידום אתרים בגוגל.
קישור לפוסט - השיטה לקידום אתרים בגוגל – ניהול קמפייני PPC לקידום אתרים בגוגל

השיטה לקידום אתרים בגוגל – ניהול קמפייני PPC לקידום אתרים בגוגל

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי, קידום בגוגל

אנו שומעים זאת פעמים רבות כאשר אנו מדברים עם בעלי אתרים ומנהלי שיווק, כאשר אנו מעלים את הרעיון לנהל את קמפיין התשלום בעבור קליק (PPC) בשבילהם. לרבים מהם יש חשש מלאפשר למישהו מחוץ לארגון (גם אם הוא מקצוען בתחום קידום אתרים בגוגל) לקחת שליטה על משהו שהם מרגישים שכבר יש להם שליטה עליו.
קישור לפוסט - השיטה לקידום אתרים בגוגל – מילות מפתח: שינוי הדרך בה אנו חושבים על קידום אתרים בגוגל

השיטה לקידום אתרים בגוגל – מילות מפתח: שינוי הדרך בה אנו חושבים על קידום אתרים בגוגל

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי, קידום בגוגל

העתיד של החיפוש, ככל הנראה, לא מבוסס על מילות מפתח. מכיוון שרובנו בתחום קידום האתרים בגוגל חסידים של שימוש במילות מפתח כאינדיקציה להבנת הכוונה של המחפש, אנו נצטרך לשנות את הגישה שלנו. האמת היא שחיפוש מתקדם לכיוון שרובנו לא יכולנו לחזות מראש… מיזוג טכני מורכב ומגוון של פלטפורמות, מכשירים ותשומות.
קישור לפוסט - השיטה לקידום אתרים בגוגל – מדוע תוכן נחשב ללב הפועם של קידום אתרים בגוגל

השיטה לקידום אתרים בגוגל – מדוע תוכן נחשב ללב הפועם של קידום אתרים בגוגל

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי, קידום בגוגל

תוכן נמצא בסביבה מאז תחילת קידום האתרים בגוגל. אפילו אז, בימים שבהם קידום אתרים התבסס על מילות מפתח ותיקיות זבל, תוכן תמיד היה שם. ההבדל בין עכשיו לאז הוא שקידום אתרים בגוגל כבר אינו מתמקד בכמות התוכן שאתם יכולים להעלות לאינטרנט כדי לקדם את מילות המפתח וטקסטי העוגן שלכם, אלא, האיכות של התוכן שלכם
קישור לפוסט - השיטה לקידום אתרים בגוגל – כיצד פרופילים ודפים של גוגל+ צוברים סמכות חיפוש (חלק 1)

השיטה לקידום אתרים בגוגל – כיצד פרופילים ודפים של גוגל+ צוברים סמכות חיפוש (חלק 1)

13 מאי 2018, פורסם על ידי Admin ב- כללי, קידום בגוגל

דפים ופרופילים של גוגל +צוברים סמכות בדירוג בחיפוש גוגל (ובמקומות אחרים בגוגל, כפי שתראו למטה) באותו האופן שעושים דפים רגילים אחרים ברשת, עלינו להכיר זאת לטובת קידום אתרים בגוגל מוצלח.
שינוי גודל גופנים