חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק אחת עשר – בניית קמפיין קישורים לקידום בגוגל
4928
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4928,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק אחת עשר – בניית קמפיין קישורים לקידום בגוגל

14 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

לפרק המבוא במדריך השלם לקידום בגוגל

כמו כל פעולה שיווקית, הצעד הראשון בכל קמפיין בניית קישורים הוא יצירת מטרות ואסטרטגיות. לצערנו, בניית קישורים היא אחת מהפעולות הקשות ביותר לאמידה בעולם הקידום בגוגל. למרות שגוגל אומדת כל קישור באמצעות רשת מתמטית מדויקת, זה בלתי אפשרי, עבור מי שמחוץ לגוגל, לדעת את המידע הזה.

SEO מסתמך על מספר סימנים על מנת לבנות סולם דירוג עבור ערך הקישור. מלבד המידע מסימני הקישור שצוינו לעיל, הרשתות הללו כוללות את הסימנים הבאים:

דירוג עבור מושגי חיפוש רלוונטיים

אחת מהדרכים הטובות ביותר לקבוע כמה טוב גוגל מעריכה עמוד ספציפי היא לחפש מספר ממילות המפתח והמושגים שהעמוד מכוון אליהם (במיוחד אלה שבתיוג הכותרת ובשורה העליונה). לדוגמא, אם אתה מנסה להיות מדורג עבור המושג "מלונה של כלב", השגת קישורים מדפים אחרים שכבר מדורגים עבור מושג זה תעזור בצורה משמעותית לקידום האתר בגוגל.

ההיסטוריה של המתחרים

על ידי חקירת ההיסטוריה של אתר שכבר מדורג גבוה עבור מילות המפתח המיועדות שלך, אתה זוכה לידע בעל ערך על הקישורים שעזרו להם להשיג את הדירוג הזה. באמצעות שימוש בכלים כמו Open Site Explorer , בתהליך ה- SEO יכול לגלות את הקישורים הללו ולכוון את הדומיינים לקמפיינים של בניית קישורים משלהם.

מספר קישורים בעמוד

על פי original PageRank formula, הערך שקישור מקבל מופחת על ידי נוכחות של קישורים אחרים בדף. לכן, קבלת קישור מעמוד עם מעט קישורים עדיף מלהיות מקושר על ידי אותו דף עם הרבה קישורים בתוכו (כל שאר הדברים שווים). הרמה שבה זה רלוונטי לא ידועה (בבדיקה שבצענו במטרה אונליין, נראה כי זה חשוב, אך לא יותר מידי), אך ללא ספק זה משהו שצריך להיות מודעים לו כאשר יוצרים קישור.

הפניית תנועה פוטנציאלית

בניית קישור לא צריכה להיות אף פעם קשורה רק לגוגל. קישורים ששולחים כמויות גדולות של תנועה מהקלקות, לא רק נוטות לספק ערך טוב יותר בגוגל עבור דירוגים, אלא גם שולחים מבקרים מיועדים ובעלי ערך לאתר שלך (המטרה הבסיסית שלשמה אנו עושים קידום בגוגל). זה משהו שאתה צריך לאמוד בהתבסס על מספר המבקרים/צפיות בעמוד, בהתאם לניתוח האתר. אם אין לך גישה לזה, שירותים כמו Google Trends for Websites יכולים לתת לך לפחות רעיון כללי על תנועה בעלת דומיין נרחב, למרות שהאמידות הללו ידועות כלא מדויקות לעיתים. 

זה לוקח זמן, אימון וניסיון לצבור ביטחון בנוגע למשתנים שקשורים לתנועה בגוגל. בכל מקרה, באמצעות ניתוח האתר שלך, תוכל לקבוע האם הקמפיין שלך מוצלח.
הצלחה באה כאשר אתה רואה עלייה בתנועת החיפוש, דירוגים גבוהים, סריקת גוגל תדירה יותר ועלייה בתנועת לינקים מיוחסים. אם המדדים האלה לא עולים לאחר קמפיין בניית קישור מוצלח, ייתכן שאתה צריך לחפש יעדי קישורים איכותיים יותר, או לשפר את הגורמים שמשפרים את הדף שלך.

5 דוגמאות לאסטרטגיות בניית קישורים

גרום ללקוחות שלך לקשר אלייך

אם יש לך שותפים שאתה עובד איתם בצורה קבועה או לקוחות נאמנים שאוהבים את העבודה שלך, אתה יכול להשתמש בזה לטובתך על ידי שליחת סמלי שותפות – אייקונים שמקשרים בחזרה לאתר שלך (כמו שגוגל עושה לעיתים קרובות בתוכנית האישור Adwords).
בדיוק כמו שאתה משיג לקוחות שלובשים את החולצות שלך או מדביקים את הסטיקרים שלך, קישורים הם הדרך הטובה ביותר להשיג אותו דבר ברשת).

בנה בלוג לחברה. הפוך אותו למקור בעל ערך, אינפורמטיבי ומשעשע

אסטרטגיית התוכן ובניית הקישור היא כל כך פופולרית ובעלת ערך עד שהיא אחת מהמומלצות באופן אישי על ידי מהנדסים בגוגל. לבלוגים יש את היכולת הייחודית לתרום חומר רענן בצורה מתמדת, להשתתף בשיחות ברשת, ולהשיג רשימות וקישורים מבלוגים אחרים, כולל ברשימת הקישורים בבלוג ובמדריכי בלוגים.

צור תוכן שמעורר שיתוף ויראלי וקישורים טבעיים

בעולם הקידום בגוגל, אנחנו קוראים לזה לעיתים קרובות linkbait דוגמאות טובות כוללות סרטונים מאת ניר וגלי, יניר האחמ"ש וכו'.
כל אחד מההיבטים הממריצים של שימושיות, הפצת מידע, או הומור יוצרים אפקט ויראלי- משתמשים שרואים זאת פעם אחת רוצים לשתף זאת עם חבריהם, ובלוגרים/מנהלי אתרים שרואים את זה לעיתים קרובות יעשו זאת דרך קישורים.
הקולות האיכותיים הללו, הזוכים בבחירת המערכת חשובים בבניית אמון, סמכות ופוטנציאל לדירוג.

תהיה חדשן

השגת תשומת ליבם של העיתונים, הבלוגרים והמדיה החדשותית היא דרך אפקטיבית וחסכונית בזמן להשיג קישורים. לפעמים זה פשוט כמו לתת משהו בחינם, לשחרר מוצר חדש ונהדר או לקבוע משהו שנוי במחלוקת.

קניית קישורים

גוגל מעוניינת להפחית את ההשפעה של קישורים בתשלום בתוצאות החיפוש שלה. בעוד שזה בלתי אפשרי עבורה לאתר ולבטל את כל הקישורים בתשלום, גוגל משקיעה המון זמן ומקורות במטרה למצוא דרכים לאתר אותם. אתרים שנתפסים בקניית קישורים או השתתפות בסכמות קישוריות, מסתכנים בעונשים חמורים שיפחיתו את הדירוג שלהם. בניגוד לכך, הרבה מומחי קידום בגוגל מקווים שגוגל תעשה יותר על מנת לדכא קניית קישורים, מה שבמקרים רבים עדיין עובד.

בינתיים, אנחנו במטרה אונליין ממליצים לנצל את הזמן באסטרטגיות בניית קישור ארוכות טווח שמתמקדות על בניית קישורים טבעיים.

פעולות בניית הקישור שאתה מתעסק בהם תלויות בעיקר בסוג האתר שאתה עובד איתו. עבור אתרים קטנים יותר, בקשות קישורים והחלפות קישורים יכולות להיות חלק מהמשוואה. עבור אתרים גדולים יותר, הטקטיקות האלו נוטות להיכשל ופתרונות יצירתיים יותר נדרשים. להלן אסטרטגיות לדוגמא, אך יש לציין כי לא מדובר ברשימה מקיפה.
חפש אתרים דומים לשלך על ידי שימוש במילות מפתח ומונחים שקשורים בצורה ישירה לעסק שלך. כשאתה מאתר אתרים שלא מתחרים בך ישירות, שלח להם אימייל, השתמש בטפסים המקוונים שלהם, חייג אליהם טלפונית, או אפילו שלח להם מכתב על מנת להתחיל שיחה שקשורה להשגת קישור. דרכים אלו ופעולות נוספות שאתה יכול לבצע מאוד יועילו לאתרך כאשר אתה עושה קידום בגוגל.

לפרק שניים עשר במדריך השלם לקידום בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *