חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | 17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להגביר את המכירות שלך במסחר האלקטרוני – חלק א'
5164
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5164,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להגביר את המכירות שלך במסחר האלקטרוני – חלק א'

11 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

למאמר המבוא בקידום בגוגל

כשאנו אומרים ללקוחות בפעם הראשונה שקידום בגוגל יכול להגביר את המכירות האינטרנטיות במסחר האלקטרוני, הם סקפטיים.

זה נשמע לא מציאותי- אבל זה כן. מסחר אלקטרוני, SEO וייעול קצב ההמרה יכולים להכפיל את התנועה והמכירות שלך. ללקוחות העתידיים שלנו יש הרבה שאלות בנוגע לאיסוף יותר תנועה, הגברת המרות, העלאת מכירות, העסקת קונים והפיכתם למעריצים. הנה השאלות הפופולריות ביותר- והתשובות שלנו.

 שאלה 1: איך להתמודד עם פריטים מחוץ למלאי?

זה תלוי בכמה גורמים, אבל הנה מה שאנו ממליצים.

תשאיר את העמודים למעלה. אם הפריטים יהיו במלאי לאחר מכן, תשאיר את העמודים למעלה בדיוק כפי שהם. אל תמחק, תחביא או תחליף אותם. אל תוסיף מוצר אחר אליהם ואל תכוון מבקרים לעמודים אחרים.

תציע פריטים חלופיים. אם פריטים ספציפיים לא במלאי, תציע אלטרנטיביות רלוונטיות אחרים דרך יישומים גרפיים באתר. לדוגמא:

– אותם מוצרים בצבעים אחרים.

– גרסאות ומודלים חדשים יותר.

– מוצרים זהים ממותגים אחרים.

– פריטים אחרים באותה קטגוריה שתואמים במחיר ובאיכות.

אתה מספק ללקוחות שלך שירות מעולה והם יעריכו זאת. זה גם עוזר לקידום בגוגל בכך שגוגל תוכל למצוא עמודים רלוונטיים ולהבין יותר טוב את מבנה האתר שלך.

תודיע למשתמשים מתי הפריט יחזור. תמיד תציע תאריך צפוי שבו המוצר יחזור למדפים כך שמבקרים ידעו מתי לחזור ולקנות.

תציע לגבות את המוצר. תן להם להזמין ותבטיח להם שהמוצר ישלח להם ברגע שתגיע אספקה חדשה וטרייה. ללקוחות עתידים שבאמת רוצים את המוצר לא יהיה אכפת לחכות כמה ימים נוספים.

תרכך את המכה. תספק נחמה על ידי הצעת יתרונות מסוימים, כמו הפחתת מחיר כשתגיע הסחורה החדשה. זה ישאיר אותם בעניין של קנייה לאחר מכן.

 שאלה 2: מה לעשות עם מוצרים שעבר זמנם?

לכל אתרי המסחר האלקטרוני  יש מוצרים שלעולם לא יחזרו, כמו מוצרי אלקטרוניקה או חנויות אופנה שבצורה תמידית מחליפים מוצרים לגירסה חדשה יותר.

הרבה מאתרי המסחר האלקטרוני מוחקים את העמודים ולא עושים פעולה נוספת. מנקודת מבט של קידום בגוגל, זה גרוע. מאבדים ערך של קידום בגוגל, ואנשים ששמרו את כתובת הדף ויכנסו אליו לאחר מכן יקבלו הודעת שגיאה.

הפתרון הטוב ביותר תלוי בדברים רבים.

 1. 301 כתובות מחודשות פגות תוקף וקבועות

אם מוצר שפג תוקפו מוחלף במודל חדש, שימוש ב- 301 כתובות מחודשות מעמוד ישן יותר לכתובת מודל חדשה יותר מספרת לגוגל שאתה רוצה שדף זה ידורג במקום זאת. ערך הקידום בגוגל שלך ישמר קבוע.

2.  תמחק באופן קבוע את דפי המוצר הפג תוקף, התוכן והכתובות. כשאין לך מוצרים כשקשורים למוצר פג התוקף, אולי כדאי שתבחר למחוק את העמוד לגמרי באמצעות קוד סטטוס 410 שמתריע לגוגל שהעמוד הוסר לצמיתות ולא יחזור לעולם.

3. תשתמש מחדש בכתובות אינטרנט. אם אתה מוכר מוצרים גנאריים בהם פרטים טכניים ומספרי מודלים לא רלוונטים, אתה יכול להשתמש מחדש בכתובות האינטרנט שלך. בדרך הזו תוכל לשמר את הסמכות של הדף ולהעלות את הסיכויים שלך לעלות בדירוג בגוגל.

4. חלק מהפריטים ראויים להמשיך. למוצרים מסויימים יכול להיות ערך אינפורמטיבי עבור לקוחות קיימים או אחרים שרוצים לחפש זאת. תשאיר את הדפים האלה שלמים. קונים קודמים יכולים להשיג מידע, עזרה ושירותים דרך הדפים האלה

 שאלה 3: איך להתמודד עם מוצרים עונתיים?

תכוון לחיזוק קטגוריות המוצר. תתמקד על קטגוריות המוצר ותקשר מוצרים עונתיים אליהם באמצעות קישורים בתיאורים של דפי המוצר. תייעל את דפי המוצר החשובים ביותר עם הפוטנציאל הגדול ביותר ותבזבז את שאר תקציב ה-SEO על מנת לחזק את קטגוריות המוצר.

אם אתה נכנס אל מוצר פופולרי ויודע שיהיה דרישה גדולה עבורו, תוסיף עמוד "יגיע בקרוב" במבנה הכתובת ותציע תוכן ייחודי, תכניס התראות ודפוסים טרום סדרתיים. תאחד תוכן חברתי לתוך העמוד הזה ותחמם את הצופים עם תוכן מאוחד עבור המשתמש.

עם הוצאות תקופתיות שאתה יודע שיתחלפו, פשוט תוסיף את השנה אל הכתובת כמו זו:

website.com/category-sub-category/product-name-2012

ו- 301 תכוון מחדש אותו אל הגרסה הנ"ל:

website.com/category-sub-category/product-name-2013/

כאשר הגרסה החדשה תחליף אותה.

 שאלה 4: איך להתמודד עם קידום בגוגל עבור מוצרים חדשים?

ארכיטקטורת מידע טובה, מבנה אתר וקישורי ארכיטקטורות פנימיים הם קריטיים עבור דירוג מוצרים חדשים בצורה טובה. קטגוריות קישורים מעמוד הבית שלך, ודפי המוצר שלך מרמות הקטגוריות. זה יבטיח שגוגל תמצא, תסרוק ותאנדקס את התוכן שלך במהירות. בנוסף תקשר אליהם מקטגוריות הדפים הקרובות אליהם.

תייעל את נושא האתר שלך כך שמוצרים חדשים תמיד יוצגו בעמוד הבית, בו הם יוכלו להמצא ולקבל אינדקס. קישור ארכיטקטורי פנימי טוב יקבל את עמודי המוצר החדשים בעלי האינדקס וידרג אותם במהירות.

 שאלה 5: איך להתמודד עם דפי מוצרים ללא תוכן ייחודי או עם מעט תוכן ייחודי?

עם כל האתגר שבהרצת מיזם מסחר אלקטרוני, מעט עסקים חושבים על תוכן ייחודי עבור דפי מוצרים. הרבה מושכים מידע על המוצר ממאגר נתונים, שמוביל לבעיות תוכן כפול.

לחלק מהעמודים יש מעט יותר מתמונת מוצר. כך אין לגוגל שום דרך להבין על מה הדף, איך זה קשור לדפים אחרים באתר שלך, וכמה זה רלוונטי למשתמשי חיפוש אחרים.

1. תוסיף תוכן עבור המוצרים הפופולריים ביותר. תתחיל על ידי זיהוי המוצרים הנמכרים ביותר והפופולריים ביותר על ידי  כלי ניתוח אתרים ואז תעדכן אותם עם התוכן שלך.

2. תחזק את קטגוריות המוצר שלך. אתה לא יכול לייצר טקסט עבור 100,000 מוצרים שונים. במקום זאת, תמקד את הקידום בגוגל בחיזוק קטגוריות המוצר התואמות. תשפר את ארכיטקטורות הקישורים הפנימיים ותוסיף מוצרים רלוונטיים למלא את כלי החיפוש ותלמד אותם על מה האתר שלך.

3. תוסיף תוכן מאוחד על פי משתמש. זה יכול בצורה אפקטיבית להפריד את דפי המוצר שלך משכפולים אחרים באתר. מדיה חברתית עוזרת גם כן. אישורים וביקורות של משתמשים מאושרים או לקוחות לא רק יוסיפו לקמפיין הקידום בגוגל אלא גם יגדילו המרות מכירות.

למאמר הבא בקידום בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *