חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | 17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להכפיל עבורך את המכירות באינטרנט – חלק ב'
5211
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5211,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להכפיל עבורך את המכירות באינטרנט – חלק ב'

25 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

למאמר המבוא בקידום בגוגל

שאלה 6#: איך להציג תיאורי מוצר מהיצרן?
גוגל לא אוהבת תוכן כפול. כתיבת תיאורי מוצר מתוך אתר היצרן זה תוכן כפול. אבל הרבה מאתרי המסחר האלקטרוני לא יכולים לכתוב מחדש את כל תיאורי המוצרים ואת הפירוט שלהם.
אתה יכול לעקוף את זה על ידי הוספת תוכן ייחודי כמו תוכן מותאם למשתמש וביקורות סביב זה. תזמין תגובות של משתמשים, תשלב מדיה חברתית. תיתן למשתמשים לספר את הסיפור שלהם. לקוחות שמחים הם עוזרי השיווק הטובים ביותר לקידום בגוגל.
1. תוסיף תוכן לדפי המוצר. תעלה את האיכות והייחודיות של התוכן שלך על ידי התאמתו לבעיות המשתמש. תוסיף מידע, תמונות, וידיאו או הצעות לתוכן שלך.
2. תוסיף שכבה "פסיכולוגית" לתוכן שלך. תיאורי מוצר טיפוסיים הם משעממים וטכניים. אנשים, לעומת זאת, קונים על סמך רגש ותחושות. תעורר את תיאור המוצר שלך על ידי כתיבת סיפור.

שאלה 7#: איך להתמודד עם שוני במוצר (צבעים, גדלים וכו')?
חלק מהמוצרים הם כמעט זהים אבל קיימים בצבעים וגדלים אחרים. אם לא מתמודדים עם זה כמו שצריך, תיוג שלהם יכול להיחשב כתוכן כפול, שגורם לדירוג גרוע וקניבליזם בין סוגי מוצר שונים. מוצרים יכולים להיות מדורגים על סמך מילות המפתח הלא נכונות (דירוג ג'ינס כחול לחיפושים עבור ג'ינס אדום).
תסרוק מחדש את האתר שלך ואולי תמצא הרבה מוצרים שניתן למכור בצורה טובה יותר ולקדם בגוגל יותר טוב אם הם היו מדורגים במילות המפתח הנכונות.

שאלה 8#: איך להתמודד עם דפי קטגוריה?
לצד עמוד הבית, דפי קטגוריה הם הכי חזקים ופופולריים.
1. תתייחס לדפי קטגוריה כדפי בית אישיים. תסתכל על הקטגוריות שלך כנישות שכוללות דפי מוצר קרובים במשמעותם.
2. תוסיף תוכן לדפי הקטגוריות.
3. תבנה לינקים עמוקים לדפי הקטגוריות. בלוגים של אורחים, שיווק תוכן ואפילו מודעות בתשלום עובדות טוב, כמו מדיה חברתית.
4. תתייג תוכן שמשותף חברתית. תהיה אסטרטגי בנוגע לשיתוף לינקים בגוגל פלוס, טוויטר ורשתות אחרים. תהיה ספציפי עם התיוגים שלך.
5. תיקח אחריות על מה שמוצג. תעצב דפי קטגוריות כך שיספקו לגוגל ולמשתמשים את השירות הטוב ביותר.
6. תשתמש בכתובות ידידותיות למשתמש. זה לרוב מניב תוצאות מהירות בגלל שאתה נותן לגוגל רמזים חזקים בנוגע לתוכן של הכתובת ובו זמנית מספק למבקרים עזרה ומידע רב ערך – רק תמנע ממילוי מילות מפתח. מבנה הכתובת היעיל ביותר עבור דפי קטגוריות (ודפי מוצר) הם:
• דף קטגוריה: Website.com/category/
• תת-דף קטגוריה: Website.com/category/sub-category/
• דף מוצר: website.com/category-sub-category/product-name/
שאלה 9#: איך לנהל את בניית הקישורים הפנימיים & ארכיטקטורה?

בניית קישורים פנימיים עוזרת בקידום בגוגל ובדירוגים. על מנת להשיג תוצאות טובות יותר, אתה צריך ארכיטקטורת קישור, לא רק "בניית קישור". קישור פנימי הוא לא רק בנוגע לסורקים של גוגל. ידידותיות למשתמש גם חשובה. בניית ארכיטקטורת קישור פנימית יציבה דורשת תכנון ולוקחת זמן.
1. תציע ניווט רמת קטגוריה. כך יהיה יותר קל למשתמשים שלך לקבל נקודת מבט כוללת בנוגע למה שהם יראו בתת הקטגוריות ובעמודים. תשאף לשמור על הדברים רלוונטיים.
2. תשמש בפירורים בכל העמודים ובעמודי הקטגוריות. זה יבטיח שמשתמשים וגוגל יוכלו לנווט לרמה למעלה כדי למצוא את קטגורית ההורה.

שאלה 10#: איך להניף תוכן שיצר המשתמש?
אל תפחד מתוכן מותאם למשתמש- אלא אם אתה מפחד מדעות כנות בנוגע למוצרים ולשירותים שלך. יש שתי יתרונות ברורים לקידום בגוגל עבור תוכן שיצר המשתמש:
• דירוגי המרות טובים יותר ומכירות טובות יותר.
• התוכן הייחודי מדורג גבוה יותר ומספק "רעננות".
כשהוא בתוך עמודי המוצר שלך, תוכן שיצר המשתמש יכול להחיות את האתר שלך. ביקורות טובות מגבירות המרות מכירות. משתמשים הופכים לחלק מקהילה שמחה. לקוחות עתידיים רואים פעילות ערה שמשכנעת אותם לקנות בקלות יותר.
תבנה "קהילה" של משתמשים שמחים. תפרסם עדויות וביקורות של קונים. תשתף פוסטים של לקוחות שמחים. תשמש בתקציר של ביקורת חיובית לשכנע מבקרים שהם יכולים לסמוך עלייך- אמון הוא חשוב והרשת החברתית עוזרת לך להראות את זה.
תשלב מדיה חברתית בעמודי המוצר. אינסטגרם, תגובות בפייסבוק, הודעות בפינטרסט וגוגל+ יכולים להשתלב לתוך האתר שלך ולהציג יתרון חברתי. תשתף תמונות של לקוחות שמחים שמשתמשים במוצר.

"קידום בגוגל חדש" דורש ממך לחשוב פסיכולוגית על המבקרים שלך ולא רק על הטכנולוגיה של אתרך.

שאלה 11#: איך לשלב קידום בגוגל אל תוך תהליך עיצוב האתר?

עיצוב אתר לא קשור רק ליופי ויזואלי. אתה צריך מעצב אתרי מסחר מומחה ובעל ניסיון שיעבוד בצוות עם היועץ, המנתח ומייעל קצב ההמרה של קידום בגוגל. אתה חייב לתת להם מרחב ותקציב כדי שיוכלו לפעול כמומחים.
כאשר עיצוב האתר שלך וארכיטקטורת המידע עובדים ביחד, ללא עמודים או כתובות ששוברים את המבנה, אתה תעלה את כל האתר בכל פעם שתפרסם דף מוצר חדש ותוודא סריקה מוקדמת על ידי עכבישי חיפוש. עיצוב טוב, תוכן וחווית משתמש טובה תיצור יותר מכירות.
1. ליפול לתוכנית זו הדרך להיכשל. קידום בגוגל חייב להיכנס אל תוך העסק/האתר מוקדם בשלב התיכנון, לפני שאתה בכלל מתחיל לעבוד על מסגרות הרשת ותהליך העיצוב- ולא אחריי שהאתר עולה לאוויר. יצירת תבניות קטגוריה/קטע טובות ויצירת דפי מוצר מקדמות אותם עם קישורים פנימיים בצורה יעילה.
2. קידום בגוגל עבור אתרי מסחר אלקטרוני שונה מקידום מסורתי בגוגל. קידום עבור אתרי מסחר אלקטרוני דורש מהיועץ כישורים בדיספלינות שונות, עם הבנה עמוקה בפסיכולוגיה של האדם, ייעול קצב ההמרה, ניתוחים, עיצוב אתר ופיתוח, שיווק מדיה חברתית ותקשורת, עריכה, כלכלה, שימושיות וחווית משתמש. למומחה הטוב ביותר עבור קידום בגוגל באתרי מסחר יש גם הבנה מעמיקה בנוגע למסחר ובנוגע לשיפור הפעילות של העסק.
3. עיצוב אתר מסחר לעולם לא "נגמר". זה תהליך מתמשך עם בדיקות A/B על מנת לאתר את השונות המוצגת הטובה ביותר. "הכלים" הנכונים הם חשובים, אבל היועץ הטוב ביותר או החברה הם החשובים ביותר. יועץ יקר הוא לא יקר אם הוא יכול ליצור הרבה יותר מכירות מיועץ "זול".

שאלה 12#: איך לארגן מוצרים קשורים באתר?
הצגת פריטים רלוונטים שקשורים אחר לשני בעמודי המוצר יכול להגביר מכירות. נתוני-על מתוך ה-PIM שלך מבטיחים שכל הפריטים שמוצגים יהיו רלוונטיים, אישיים ובמלאי. מעצב האתר שלך והמפתחים שלו צריכים להתמקד על קישורים פנימיים וארכיטקטורות.
1. תהיה רלוונטי. אם מבקרים מגיעים לדף מוצר של האייפון החדש ביותר, אתה צריך להציע להם גם מוצרים רלוונטיים אחרים, בהתבסס על המחיר שלהם, האיכות שלהם והאישיות של הקונה. הנקסוס האחרון של גוגל יכול להיות מוצר דומה, אבל לקוח שנאמן ל"אפל" לא יקנה זאת לעולם בכל מקרה! תמדוד ותייעל את הצעות המוצרים.
מיקום. תן למאפייני המוצר בעמוד להיות מונחים שם ולזרוח. תן להם מרחב. אל תהרוס את זה עם הצעות אחרות. אל תבזבז את המיקום הטוב ביותר שלך על מוצרים לא פופולריים.

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *