חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | מפת הדרך של קידום בגוגל ל- 2014: אימוץ סימנים סמנטיים
5139
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5139,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

מפת הדרך של קידום בגוגל ל- 2014: אימוץ סימנים סמנטיים

27 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

למאמר המבוא בקידום בגוגל

במאמץ הנחוש של גוגל לארגן את המידע בעולם, ההחלפה המעניינת ביותר שראינו במהלך השנה האחרונה נוגעת ליכולת להבין את "המשמעות" מעבר לתוכן (דרך גרף הידע) וחיפושים (דרך עידכון האלוגריתם Hummingbird).

בעבר, גוגל הייתה צריכה להסתמך על מילים בעמוד ולהתאים אותם למילים שמישהו חיפש. כיום, המהפכה היא שתפקידנו להתאים את המיקוד של החיפוש ליציבות של העמוד שמתאים למיקוד הזה.

יש לזה משמעויות רבות עבור קידום בגוגל: בזמן שדיברנו עם אחד מהמקדמים בגוגל החכמים ביותר בעולם בנוגע להחלפה הזאת, אחד מהנושאים שחזרו על עצמם היו הערכות חדשות והתמקדות בקידום סמנטי בגוגל.

משווקים חכמים ראו בסימני מידע מבני כבעל חלק חשוב באסטרטגיות הקידום בגוגל ב- 2012 ו- 2013. הטרנד התפשט בצורה ניכרת- שניים מתוך שלושה אנשים שנשאלו טוענים שהם מתכננים לשים את יישום והגדלת סימני המידע המבני בראש סדר העדיפויות שלהם ל- 2014.

 מצאנו שכאשר חברות מתחילות לחשוב האם לבזבז את הזמן והמשאבים שלהם על יישום והרחבה של סימנים סמנטיים, רובם נתקלים במכשולים בגלל שהם מתחילים עם השאלה הבאה.

 האם קידום סמנטי בגוגל יעזור לדירוגים שלי?

זו השאלה הלא נכונה- והדרך הלא טובה לגשת לקידום בגוגל כמשווק! אם היינו אומרים לך שיכולה להיות לך תנועה כפולה על ידי דירוג במיקום #2 בניגוד למיקום #1, האם יהיה אכפת לך ממיקומי דירוג?

כמשווק, המטרה הסופית שלי היא לא הדירוג הגבוה ביותר; זה התנועה האפשרית הגבוהה ביותר, המרות ורווחים (איך שאתה מגדיר "הצלחה" עבור העסק שלך).

זה משהו שאנחנו נוטים לשכוח בגלל שהמגבלות של גוגל בעבר כיוונו אותנו לחשוב על דירוגים ותנועה/רווח/המרות כשמות נרדפים. זה לא המקרה כבר במשך זמן מה- ומשווק חכם יודע את זה.

בעוד שאתה שומר על מפת הדרך של 2014 בראש, תשאל את שלושת השאלות הבאות כשאתה חושב איפה סימני מידע מבני מתאימים:

1. האם זה ישפר את חווית המשתמש וקשרים עם המוצר שלי?

התשובה היא כן. בעוד שסימני מידע מבני בעמוד שלך הם בלתי נראים עבור מבקרים, הפיסות שהסימנים מספקים בתוצאות חיפוש מאפשרים חוויה הרבה יותר מושכת עבור המשתמשים ותורמות רבות לקידום בגוגל.

2. האם זה מסתדר עם איך שגוגל תתמודד עם מחפשים ותוצאות חיפוש בעתיד?

ניחשת נכון; התשובה היא כן.

הפורמט הישן של תוצאות החיפוש- כרשימה בעלת סדר יורד של תוצאות לא רלוונטיות, היא ללא ספק בעלת פגמים, תוצאה של הגבלות ישנות שגוגל משתוקקת לעקוף. גוגל כבר עברה התקדמות ארוכה בשיפור פורמט הרשימה המסודרת מכזאת שמבוססת על התאמות מילות מפתח פשוטות לכזאת שמסתמכת על מגוון דעות וסנטימנטים, רעננות, פרסונליזציה, התמקמות, וגורמים אחרים.

חיפוש סמנטי הוא הניסיון לעזור לחיפושים סמויים וגלויים שמבוססים על משמעות שמעבר לחיפושים- האתגר בלהעניק למשתמשים את האפשרות להפוך שאלה לתשובה לא רק עם מספר קליקים מועטים או חיפושים מעטים, אלא גם במקרים רבים, בלי הקלקה בכלל.

גרף הידע של גוגל, תשובות מהירות, ו- Google Now, הם דוגמאות נהדרות עבור העתיד של חווית החיפוש. עם הטכנולוגיות הללו, מידע רלוונטי זמין בהתבסס על חיפוש סמוי (התנהגותי או סביבתי) וגלוי (הקלדה או חיפוש קולי). גוגל מחזירה את התשובות הנכונות- לא רק רשימה של קישורים לבחור מהם. על ידי שימוש בסימנים מובנים, אתה יכול לעזור לגוגל להבין טוב יותר איך התוכן שלך מספק פתרון לחיפוש עכשיו ואיך הוא יתפתח בעתיד.

 תשים את היסודות של קידום בגוגל במקום

אם יש לך בעיות של אופטימיזציה בסיסית והתאמת תוכן באתרך – פספוס כותרות עמוד, קישורים שבורים, תוכן כפול- הפוקוס שלך צריך להיות שם. האתר שלך חייב להיות מסודר לפני שאתה יכול בצורה אפקטיבית לשנות את חווית החיפוש.

אז למה אתה מחכה? הנכס הדיגיטלי הקיים שלך- וידיאו, מאמרים, מוצרים, אירועים, מידע מקומי עסקי- יכול לעבוד יותר קשה עבורך אם תספק לגוגל מעט עזרה בהבנתו. תוודא שסימנים סמנטיים הם חלק ממפת הדרך עבור שנת 2014, בגלל שאתה יכול להיות בטוח שזה ככה גם עבור המתחרים שלך!

למאמר הבא בקידום בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *