חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | 17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להכפיל את המכירות האלקטרוניות שלך (חלק ג')
5244
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5244,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להכפיל את המכירות האלקטרוניות שלך (חלק ג')

16 מרץ 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

למאמר המבוא בקידום בגוגל

שאלה 13#: איך לייעל חיפוש אתרים פנימי?

זה מדהים שמומחים לקידום בגוגל לא מייעלים את החיפוש הפנימי שלהם עצמם באתרי קניות. זה לרוב בגלל שהם מתעלמים או מפחיתים מהחשיבות של חיפוש פנימי, ומפסידים מכירות. אנשים שמחפשים עם איות לא נכון, מילים נרדפות או טעויות ברווח לא מגיעים לעמודי המוצר הראויים. הם אמורים להגיע!

1. תאפשר מעקב אחרי החיפוש באתר. תשתמש בכלים שמאפשרים לך לראות אילו מילים מפתח אנשים מחפשים בתוך האתר, ותחשב את הרווח שהם יוצרים.
2. תספור חיפושים פופולריים. המשמעות שלהם היא שהמוצר שלך פופולרי ורווחי. הם גם יכולים להצביע על כך שאנשים לא מצאו מה שהם חיפשו באתר.
3. תשמש בכלי כמוCrazy Egg  על מנת לאתר הקלקות ולראות איך אנשים מתנהגים בעמוד הבית, בעמודי קטגוריות חשובים ודפי מוצר.
4. תחשוב על תוצאות החיפוש באתר כ"דפי נחיתה". תוצאות החיפוש צריכות להיות רלוונטיות ולעזור למשתמשים לפתור את הבעיות שלהם. תוודא שאתה "לא מאנדקס" את תוצאות החיפוש.
5. תכלול חיפוש באתר במחקר מילות המפתח שלך. תנתח מה המבקרים שלך מחפשים על מנת למצוא רעיונות חדשים למוצרים, לאתר אזורים פוטנציאליים לשיפור, לאתר מוצרים פופולריים ולהתגבר על בעיות בחיפוש ובשימושיות.
6. תבחן את החיפוש באתר ותתקן טעויות. תקליד כמה ממילות המפתח שלא כיסית אל תוך החיפוש הפנימי ותבדוק מה התוצאות. אם תתקן מה שהרוס, המכירות יעלו!
7. תייעל את החיפוש הפנימי. תוודא שכל חיפוש פנימי מוביל למוצר הנכון. זה דורש לשחק במטה דאטה בתוך נוסחת המכירה שלך. על ידי שליטה במידע העל, לא תצטרך ליצור דפים שמלאים במילים לא נכונות או לא מאויתות כמו שצריך.

שאלה #14: איך לייעל תמונות מוצר ווידיאו?

האיכות של התמונות והוידיאו שלך ישפיעו על איך מבקרים ירגישו בנוגע למוצר שלך ועל קידום אתרים בגוגל שאתה מבצע. אף פעם אל תזלזל בחשיבות שבהבנתם של קונים עתידיים את יתרונות המוצר שלך.

תמונות מעניינות מופצות באמצעות פינטרסט ורשתות חברתיות. אם תגרום לאנשים לתייג ולהגיב על תמונות, זה יהפוך את התוכן שלך לייחודי. המוצר שלך יתחזק ככל שידברו עליו יותר. באמצעות תמונות יעילות, אתה אפילו יכול למשוך יותר תנועה מחיפוש תמונות בגוגל.

1. תשתמש בתמונות באיכות גבוהה. תשכור צלמים שיצרו אטמוספירה, שיגרמו לצופים להרגיש משהו. זה יעלה את המכירות. למרות שזה יקר, זו השקעה טובה עבור המוצרים הטובים שלך. וידיאו יכול להיות אפילו טוב יותר.

2. תייעל את התמונות שלך. שם קובץ, כותרת, הסברים ועוד, יכולים להיות קצרים אבל עדין תיאוריים. מדובר בהזדמנות לספק לגוגל מושג על נושא התמונה שלך.

3. A/B-test. תנסה תמונה אחת נגד האחרת על מנת לראות מי נותנת יותר דירוגי המרה ותורמת יותר לקידום בגוגל.

שאלה #15: איך לחזק דפים עבור מוצרים במכירה?
תייחד את הכתובת הקנאנונית בכותרת ה- HTTP בדף המוצר עבור מוצר למכירה. זה יגיד לגוגל שזה משוכפל מכתובת אחרת, ולדרג את הגרסה הייחודית של העמוד, לא רק את הראשונה.

שאלה #16: איך לעצב עבור מכשירים ניידים?

מכשירים ניידים הם חשובים מידי בשביל להתעלם מהם באסטרטגיות קידום בגוגל במסחר. סקר חשוב שעשינו בנושא, עבור לקוחות המסחר שלנו מצאו שלקליינטים הייתה צמיחה גבוהה פי 2 או 3 בקניות באמצעות המכשיר הנייד.

תציע גרסאות שולחן עבודה עבור כל הכתובות. חלק מהמשתמשים מעדיפים את הגרסה הסטנדרטית של האתר, גם בנייד. תציע את האפשרות להחליף בין גרסאות. אל תחזיר אותם לעמוד הבית כמו אתרי מסחר אחרים.

שאלה #17: איך להתמודד עם אבטחה?

הלקוחות שלך ידאגו בנוגע לאבטחה ברשת- מסיבה טובה. הם שמים את הזהות שלהם ואת המידע הפיננסי שלהם בידיים שלך. אתה חייב לגרום להם להיות בטוחים שזה בטוח.
תשאיר רמזים ויזואליים. לוגואים והצהרות כתובות שיש לך את הסטנדרטים של האבטחה. תראה להם את SSL/Visa או אבטחה אחרת ותקודד סטנדרטים או תעודות. תספר להם שקנייה באמצעות אתר באינטרנט היא 100% בטוחה. זה יגדיל את ההמרה.

הפעולות הטובות ביותר ופעולות יומיות- הטיפים הטובים ביותר עבור כל אתר מסחר

1. תספק ניתוח של קידום בגוגל: קידום בגוגל היא לא סטטית, גם לא באתר המסחר שלך. האתר והקוד שלך ישתנו. מפתח יכול, מתוך כוונה טובה, לתקן בעיה אחת אבל ליצור בעיה אחרת. תשתמש במסגרת האסטרטגית של קידום בגוגל על מנת לוודא שהכל יסתנכרן עם המטרות הכלכליות והאסטרטגיות שלך.
2. תשמש בכלי מנהלי האתרים של גוגל. הכלי החינמי הזה עוזר למנהלי אתרים למצוא ולתקן בעיות של קידום בגוגל. תיצור לעצמך שגרה שבה:
– אתה בודק עבור שגיאות 404, 404 קל ובעיות אחרות.
– תבדוק איך האתר, המוצרים והדפים מתנהלים ב- SERPs
– תשים לב למילות מפתח פופולריות ולמושגים, עמודים פופולריים וכו'
אנו ממליצים להשתמש בכלי מנהלי האתרים של גוגל,  Google AdWordו-  Google Analyticsעל מנת לקבל גישה למידע חיוני בחינם.

3. תעשה מעשה. רק לנטר מידע זה לא מספיק. אתה חייב לזהות את הפריטים שצריך לעשות איתם מעשה ולהמשיך לשפר אותם. תדע מה אתה מחפש ולמה. תאתר בעיות באינדקס, תוכן כפול, קנסות קבועים מגוגל וכו'. תתקן את הבעיות מייד.
4. תשקיע בכלים של קידום בגוגל. כלים כמו מוז, רשתות חיפוש,  Raven SEO Tools, Deep Crawl וכו' עוזרים לאתר בעיות ונותנים הצעות לתקן אותם. תקבע דיווח שניתן לפעול על פיו. תיצור שיגרה שבה אתה ניגש לבעיות. לכל כלי יש יתרונות ייחודיים. אנו במטרה אונליין ממליצים על שילוב של כלים עבור קידום מסחר בגוגל.
5. תעשה בחינה שגרתית (מדגם). תשמש ב Screaming Frog SEO Spider על מנת לזהות בעיות עם דפים ומקטעים באתר המסחר שלך. תבחר מקטע מוצר אחד שחשוב עבורך ותבצע ניתוח בתוך קטגוריות ספציפיות ותת קטגוריות. לרוב תאתר בעיות שגורמות ל-CMS  שניתן לתקן במהירות.

6. ניתוח מידע זה הזהב החדש. כל דבר שאתה עושה אפשר לעשות טוב יותר, אבל אין לך את המשאבים לעשות זאת. אתה צריך מקדם אתרים אורגני שיעזור לנתח היכן כדאי להשקיע משאבים בכדי להשתפר בקידום בגוגל. תבנה לוח שכולל מידע שניתן לפעול עליו.

7. תיקח את מהפכת הנייד ברצינות. מכשירים ניידים גדלים במהירות. עיכוב בפיתוח האתר הנייד שלך יכול להרוס את העסקים שלך. איזו חוויה אתה יכול לתת לגולשים בנייד ואיך אפשר לשפר אותה?
זה לא אפשרי לכסות הכל בנוגע לקידום בגוגל עבור אתרי מסחר במאמר אחד. העצה למעלה עזרה להרבה אתרי מסחר להגביר מכירות ולהרוויח בהיקף גדול, אבל זה רק קצה הקרחון.

למאמר הבא בקידום בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *