חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | קידום בגוגל
4480
rtl,page-template,page-template-blog-template1,page-template-blog-template1-php,page,page-id-4480,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

קידום אתרים בכובע שחור

16 ינו 2017, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

קידום אתרים הוא המפתח המרכזי להצלחתו של עסק במרחב המקוון. העיקרון בעניין זה הוא פשוט. מיליוני ישראלים עושים שימוש ברשת, והדרך להגיע אליהם עוברת ביצירת נראות ווירטואלית על גבי תוצאות מנועי החיפוש. על פי סקר שנערך על ידי חברת גוגל ישראל, עולה כי הישראלי הממוצע…

קידום בגוגל – חמש עקרונות יסוד

31 מרץ 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

זירת האינטרנט היא מהתחרותיות ביותר שניתן למצוא כיום. במרחב המקוון ניתן למצוא מספר אינסופי של אתרים, כשהקלדה של מילות מפתח מסוימות במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, גוגל, תחשוף את הגולש לתוצאות מרובות. מה שהגולש הממוצע לא בהכרח מודע אליו, הוא שמאחורי הקלעים מתחולל מאבק איתנים בין אתרים, על הזכות להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש. המשוואה כאן ברורה: ככל שקידום בגוגל של האתר שלך טוב יותר וממקם אותו גבוה יותר, כך גדלים בעשרות מונים הסיכויים שייכנסו אליו.

17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להכפיל את המכירות האלקטרוניות שלך (חלק ג')

16 מרץ 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

זה מדהים שמומחים לקידום בגוגל לא מייעלים את החיפוש הפנימי שלהם עצמם באתרי קניות. זה לרוב בגלל שהם מתעלמים או מפחיתים מהחשיבות של חיפוש פנימי, ומפסידים מכירות. אנשים שמחפשים עם איות לא נכון, מילים נרדפות או טעויות ברווח לא מגיעים לעמודי המוצר הראויים. הם אמורים להגיע!

17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להכפיל עבורך את המכירות באינטרנט – חלק ב'

25 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

גוגל לא אוהבת תוכן כפול. אבל הרבה מאתרי המסחר האלקטרוני לא יכולים לכתוב מחדש את כל תיאורי המוצרים ואת הפירוט שלהם. אתה יכול לעקוף את זה על ידי הוספת תוכן ייחודי כמו תוכן מותאם למשתמש וביקורות סביב זה. תזמין תגובות של משתמשים, תשלב מדיה חברתית. תיתן למשתמשים לספר את הסיפור שלהם. לקוחות שמחים הם עוזרי השיווק הטובים ביותר לקידום בגוגל.

17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להגביר את המכירות שלך במסחר האלקטרוני – חלק א'

11 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

כשאנו אומרים ללקוחות בפעם הראשונה שקידום בגוגל יכול להגביר את המכירות האינטרנטיות במסחר האלקטרוני, הם סקפטיים. זה נשמע לא מציאותי- אבל זה כן. מסחר אלקטרוני, SEO וייעול קצב ההמרה יכולים להכפיל את התנועה והמכירות שלך.

מפת הדרך של קידום בגוגל ל- 2014: אימוץ סימנים סמנטיים

27 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

במאמץ הנחוש של גוגל לארגן את המידע בעולם, ההחלפה המעניינת ביותר שראינו במהלך השנה האחרונה נוגעת ליכולת להבין את "המשמעות" מעבר לתוכן (דרך גרף הידע) וחיפושים (דרך עידכון האלוגריתם Hummingbird).

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שישה עשר – מדידת הצלחת ואופטימיזציה בקידום בגוגל

13 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

בקידום אתרים אורגני, יכול להיות קשה לעקוב אחר האלמנטים הספציפיים של אלגוריתמים של גוגל בצורה יעילה בהתחשב בעובדה שנתונים אלה אינם ציבוריים, וגם אפילו לא נחקרו כראוי. עם זאת, שילוב של טקטיקות שונות הפכו מספר שיטות עבודה למומלצות, ונתונים חדשים מתגלים כל הזמן כדי לעקוב אחר אלמנטים בכירים ישירים ואותות דירוג חיוביות או שליליות.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק חמישה עשר – מדידה ומעקב אחרי הצלחה בקידום בגוגל

30 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

אומרים שאם אתה יכול למדוד את זה, אז אתה יכול לשפר את זה. באופטימיזציה לטובת קידום בגוגל, המדידה היא קריטית להצלחה. מאגר הנתונים של מקדמי אתרים מקצועיים לגבי דירוג, הפניות, קישורים ועוד, עוזר לנתח את אסטרטגיית ה-SEO שלהם וליצור "מפות דרכים" להצלחה.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק ארבעה עשר – פעילות ספאם אסורה בקידום בגוגל

16 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

גוגל מבצעת ניתוח ספאם על פני עמודים בודדים וכן על-פני אתרי אינטרנט שלמים (דומיינים). בכדי לבצע קידום אתרים בגוגל מוצלח, אנחנו קודם כל נסתכל על הדרך של גוגל להעריך שיטות מניפולטיביות ברמת הכתובת של האתר.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שלושה עשר – מיתוסים ומיסקונספציות על קידום בגוגל

02 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

לאורך השנים האחרונות הופיעו מספר קונספציות שגויות בנוגע לאופן הפעולה של גוגל. הדבר גורם לבלבול בקרב מקדמי אתרים מתחילים לגבי מה דרוש כדי לבצע את העבודה ביעילות. בפרק זה, אנו נסביר את הסיפור האמיתי מאחורי המיתוסים של קידום בגוגל.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שניים עשר – כלים ושירותים של גוגל לטובת קידום

25 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

מקדמי אתרים בגוגל נוטים להשתמש בהרבה כלים. עם זאת, חלק שימושי ביותר שלהם מסופק על ידי גוגל בעצמה. גוגל מעוניינת במנהלי אתרים כדי ליצור אתרים ותוכן בדרכים נגישות, ולכן היא מספקת מגוון רחב של כלים, ניתוח והדרכה עבורם.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק אחת עשר – בניית קמפיין קישורים לקידום בגוגל

14 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

כמו כל פעולה שיווקית, הצעד הראשון בכל קמפיין בניית קישורים הוא יצירת מטרות ואסטרטגיות. לצערנו, בניית קישורים היא אחת מהפעולות הקשות ביותר לאמידה בעולם הקידום בגוגל. למרות שגוגל אומדת כל קישור באמצעות רשת מתמטית מדויקת, זה בלתי אפשרי, עבור מי שמחוץ לגוגל, לדעת את המידע הזה.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק עשירי – הגברת הפופולריות וקישורים

07 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

בשביל העכבישים של גוגל קישורים מהווים מעין "רחובות" שבין הדפים. באמצעות שימוש בניתוח קישורים מתוחכם, גוגל יכולה לגלות איך דפים מקושרים אחד לשני ובאילו דרכים, אנו יכולים לנצל זאת לטובת קידום בגוגל. מאז שנות ה-90 המאוחרות, גוגל השתמשה בלינקים כאל קולות בוחרים – מייצגים את דעת האתר בצורה דמוקרטית לגביי אילו דפים הם חשובים ופופולריים. גוגל עצמה ליטשה את השימוש במידע על קישורים והפכה אותו לאומנות מעודנת, ואלגוריתמים מורכבים יצרו אומדנים דקים של דפים ואתרים המבוססים על המידע הזה.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק תשיעי – כיצד שימושיות, חווית משתמש ותוכן משפיעים על קידום בגוגל

31 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

גוגל תמיד שואפת לשפר את ביצועייה על-ידי מתן התוצאות האפשריות הטובות ביותר ואנחנו במטרה אונליין תמיד שואפים לשפר את ביצועינו בקידום בגוגל. בזמן ש"הטוב ביותר" הינו מונח סובייקטיבי, לגוגל יש תפיסה מאוד טובה אודות הסוגים השונים של עמודים ואתרי אינטרנט שיספקו את המשתמשים שלה. בדרך כלל, לאתרים כאלה ישנם מספר תכונות משותפות

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שמיני – מחקר על מילות מפתח בעת ביצוע קידום בגוגל

24 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

הכל מתחיל במילים שמוקלדות אל תוך תיבת החיפוש. חיפוש מילות מפתח היא אחת מהפעולות החשובות ביותר והנפוצות שיש לעשות כאשר מבצעים קידום בגוגל. בחירת המילים "הנכונות" יכולה לבנות או להרוס את פעולת קידום האתרים האורגני שאתה מעוניין לעשות. דרך עבודת המחקר של מציאת מילות המפתח הרלוונטיות לשוק שלך, לא רק תלמד אילו מושגים ומונחים יש לשייך ל- SEO, אלא גם תלמד יותר על הלקוחות שלך כמכלול.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שביעי – מדוע גרסאות משוכפלות של תוכן משפיעות על קידום בגוגל

21 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

תוכן משוכפל מהווה את אחת הבעיות המרגיזות והמטרידות ביותר שעמן יכול להתמודד כל אתר אינטרנט. במהלך השנים האחרונות, גוגל נקטה אמצעים חמורים כנגד תוכן "רזה" ומשוכפל באמצעות עונשים ודירוגים נמוכים, לכן אנו לא ממליצים לעשות זאת כאשר מבצעים קידום אתרים בגוגל.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שישי – כיצד Meta tags מועילות לקידום בגוגל

18 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

המטרה המקורית של meta tags הייתה לספק proxy למידע על תוכן האתר, מידע זה עוזר לקידום בגוגל. מספר meta tags בסיסיים מופיעים מטה יחד עם תיאור השימוש בהם.

Meta Robots

ניתן לעשות שימוש בתווית ה- meta robots כדי לפקח על פעילות תוכנת העכביש של גוגל ברמת העמוד. ישנן מספר דרכים להשתמש ב- meta robots כדי לפקח על איך שגוגל מתייחסת לעמוד

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק חמישי – שימוש והכוונה של מילות מפתח בקידום בגוגל

15 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

שימוש והכוונה של מילות מפתח בקידום בגוגל

מילות מפתח הן חלק בסיסי בתהליך החיפוש – הן אבני הבניין של השפה ושל החיפוש ותחום מאוד חשוב לקידום בגוגל. למעשה, מדע אחזור המידע כולו ,וכל עבודתה של גוגל ומקדמי אתרים, מבוסס על מילות מפתח. כאשר גוגל סורקת ומאנדקסת את התכנים של דפים ברחבי הרשת, היא עוקבת אחר אותם דפים על-פי מדדים המבוססים על מילות מפתח.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק רביעי – הבסיס לעיצוב ולפיתוח ידידותי לקידום בגוגל

12 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

גוגל מוגבלת באופן שבו היא סורקת את הרשת ומפרשת תוכן. עמוד אינטרנט לא תמיד נראה אותו הדבר לך ולי כפי שהוא נראה לגוגל. בחלק זה, אנו נתמקד בהיבטים טכניים ספציפיים של בנייה (או שינוי) עמודי אינטרנט כך שיהיו מתואמים לגוגל ולגולשים המבקרים אותם כאחד. זהו חלק מצוין של המדריך אותו מומלץ לשתף עם המתכנתים שלכם והמעצבים, כך שכל הצדדים המעורבים בבניית האתר יוכלו לתכנן ולפתח אתר ידידותי ונגיש לטובת קידום בגוגל.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שלישי – למה קידום בגוגל נחוץ?

05 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

אחד מההיבטים החשובים ביותר בתחום קידום בגוגל שיש לשים דגש עליו הוא הפיכת האתר שלך לפשוט להבנה – גם למשתמשים וגם לרובוטים של גוגל. למרות שהרובוטים של גוגל הפכו למתוחכמים ביותר, במובנים רבים הם עדיין לא יכולים להבין אתרים בצורה שבה בני אדם מבינים. SEO (search engine optimization) עוזר לגוגל להבין על מה מדבר כל דף אינטרנט, ואיך הוא יכול להיות שימושי למשתמשים.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שני – איך אנשים משתמשים בגוגל

01 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

אחד האלמנטים החשובים ביותר בבניית אסטרטגיית קידום בגוגל הוא אמפטיה כלפי קהל היעד שלך. כדי לבצע קידום בגוגל עליך להבין קודם מה המחפש הממוצע מחפש בגוגל, וספציפית מה קהל היעד שלך מחפש, רק כך אתה יכול להגיע למשתמשים הללו ולשמור עליהם בצורה אפקטיבית יותר.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק ראשון – כיצד עושים קידום בגוגל

27 ספט 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

כאשר אנו רוצים לבצע לאתרנו קידום בגוגל (או SEO) עלינו לקחת בחשבון כי למנוע החיפוש של גוגל יש שתי פונקציות עיקריות אשר אחראיות למיקום האתר בדירוג של גוגל – הראשונה היא סריקה ובניית אינדקס, והשנייה היא סיפוק תשובות על ידי חישוב הרלוונטיות והגשת התוצאות.

כתובות אינטרנט – DNS

21 אוג 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- חברת בניית אתרים, חנות וירטואלית, קידום בגוגל

DNS היא שיטה המתרגמת בין כתובת אינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותה למשל www.matara-online.co.il לכתובת IP, שבה מאוחסן האתר המבוקש. DNS ממיר באופן אוטומטי את השמות שאנחנו כותבים בשורת הכתובת בדפדפן שלנו לכתובות ה- IP של שרתים המארחים את האתרים אליהם אנחנו רוצים להיכנס. DNS משתמש…

מה זה SEO? זה יותר פשוט ממה שאתה חושב!

11 אוג 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

Google מציגה אתרים שלדעתה נחשבים סמכותיים ורלוונטיים. מנוע החיפוש של Google מודד רלוונטיות על ידי ניתוח תוכן הדף, המילים שאתה ואני קוראים ומודד את סמכות האתר, המבוססת על כמות ואיכות דפים אחרים ברשת המקשרים לדפים המוצגים. קישורים הם כמו הצבעות! איך אני גורם לאתר שלי…