חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – 3 דרכים בהן חקירה תחרותית יכולה להועיל לקידום אתרים בגוגל
4995
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4995,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – 3 דרכים בהן חקירה תחרותית יכולה להועיל לקידום אתרים בגוגל

11 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

הבחנו בכך שהרבה מקדמי אתרים בגוגל נוטים להתמקד במיקום אתרם האישי בגוגל.

חלקם עושים זאת יותר מתוך הכרח, ולא מתוך בחירה, בגלל הגבלות בכוח אדם ותקציב, ויש מספיק מה לעשות בכדי להעלות את אתרם לראש דירוג החיפושים בגוגל. אחרים עושים זאת מתוך רצון בגלל שככל שהם חושבים על זה, ההימור הטוב ביותר הוא להתרכז בתהליך האישי שלי, ולדאוג לגבי מה המתחרים שלי עושים בקידום אתרם בגוגל (או לא) רק בכדי להסיח את הדעת.

3 אסטרטגיות ניתוח תחרותי פשוטות ומועילות

כגישה, התמקדות ייחודית במאמצים האישיים של אחד היא לא נטול הגיון בעולם קידום אתרים בגוגל. אך הסתכלות כללית ובחינת הסביב התחרותית עשויה להכיל יתרונות אסטרטגיים וטקטיים כאחד.

1. גלה האם התחרות שלך היא באמת התחרות שלך.

לפני שאתה אפילו מתחיל לחפור בעומק הפרטים של אופן התחרות שלך, זה משתלם להתחיל בבדיקת ההשערות המציגות את מי אתה מתייג כמתחרה שלך. נתקלנו ביותר ממקרה אחד כאשר לקוח מסוים התעקש שמתחריו הם X Y ו-Z (כי הם בעיקר מתחרים בו מחוץ לאינטרנט), רק בכדי להראות להם שהמתחרים ברשת העולים באופן עקבי בראש תוצאות החיפוש בגוגל עבור הקריטריונים שהם נוגעים אליהם הם A B ו-C.

כאשר הבנת לחלוטין מי הם המתחרים שלך, שקול לעשות את הצעד הבא ע"י ניתוח קווי מוצריהם (במיוחד אם יש לך מספר קווי מוצרים).

 2. גלה איך אחרים חושבים על התעשייה שלך

ניתוח של המתחרים עשוי לחשוף את שיטת בניית הלינקים שלהם וצורת האופטימיזציה שהם עושים לאתרים ואת כל מכלול אסטרטגיית קידום אתרים בגוגל שהם מיישמים. בנוסף זה גם יכול להראות לך כיצד מומחים בתעשייה שלך חושבים עליה ומארגנים את מוצריהם.

לדוגמה, ע"י מבט מקרוב על איך שמתחרה שלך מסדר את המוצרים שלו באתר, תוכל לקבל רעיונות כיצד עליך לסדר את מוצריך באתרך. זה משנה מכיוון שצורת המיון של אתר משפיעה על הצורה בה גוגל מפרשת ומציגה את אתרך בתוצאות החיפוש, ויכולים אפילו להשפיע על דירוג החיפוש.

3. גלה רעיונות לתוכן והצגתו

אפילו הקדשת זמן מועט ביותר להעלאת רעיונות על איך המתחרים שלך מתייחסים לתוכן יכולה להניב רווחים משמעותיים. מתחרים יכולים להקנות לך תבונה מעולה איך ליצור ולהציג תוכן בתעשייה שלך. אם נתבונן במתחרה שלך שמציג באתרו יותר מידע ממך ולא "דוחף" למכירות דף המידע המוצג היטב, בלי דחיפה למכירות מקסימליות עשוי להסביר באופן אולטימטיבי מדוע הוא מדורג מעל זה שלך גם בגלל שמבקרים הבודקים מוצרים מקשרים ומפנים אליו, בתקופה שלאחר כניסתו של אלגוריתם ה,Hummingbird גוגל השתפרה באופן עקבי ביכולת זיהוי של תוכן שימושי. ניתוח הצגת התוכן של מתחריך יכול לעזור לך להבין כיצד הם פועלים, וכיצד תוכל לאמץ את התוכן שלהם ולהגיע להצלחה דומה בקידום אתרים בגוגל.

חלוק ידע של מידע תחרותי

אתה בוודאות צריך להתמקד בביצועים שלך בקידום אתרים בגוגל, אך הקדשת זמן מועט בלבד לניתוח תחרותיות למעשה יכול לגרום לזה להיות יותר קל ויעיל. חשוב על זה בצורה כזאת: המתחרים שלך הקדישו זמן ומשאבים בשביל להבין איך למכור מוצר הזהה למוצר שלך.

אסטרטגיה נתחנית יכולה להרשות לך לקצור כמה מן היתרונות האלה. אז אם אתה לא מקדיש כרגע זמן להעלאת רעיונות לניתוח תחרותיות, שקול האם חלק מהטכניקות הכתובות לעיל יכולות להציע לך ערך אסטרטגי ותבונה טקטית.

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *