חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – מדוע תוכן נחשב ללב הפועם של קידום אתרים בגוגל
4871
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4871,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – מדוע תוכן נחשב ללב הפועם של קידום אתרים בגוגל

06 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

תוכן נמצא בסביבה מאז תחילת קידום האתרים בגוגל. אפילו אז, בימים שבהם קידום אתרים התבסס על מילות מפתח ותיקיות זבל, תוכן תמיד היה שם.
ההבדל בין עכשיו לאז הוא שקידום אתרים בגוגל כבר אינו מתמקד בכמות התוכן שאתם יכולים להעלות לאינטרנט כדי לקדם את מילות המפתח וטקסטי העוגן שלכם, אלא, האיכות של התוכן שלכם והרצון להבטיח שהתוכן מייצג את המותג שלכם באופן חיובי. האם אתם יודעים ש- 27,000,000 קטעים של תוכן משותפים בכל יום?
סיפוק מידע חדש ויעיל
לפני שאתם מתחילים עם כתיבת תוכן, חשוב לוודא שאתם לא כותבים אותו רק למען הצבת מילות מפתח והשגת קישורים, אלא כדי להציע מידע חדש או לערב אנשים במסע הפרסום שלכם ולשלב אותם במותג שלכם. אתרי אינטרנט היו נוהגים לשפר את ה-SEO שלהם בקלות על ידי השגת קישורים מאתרים בעלי איכות ירודה באמצעות שימוש בתוכן באיכות גרועה. הרבה מאוד חברות משתמשות בתוכן במסגרת אסטרטגיית קידום האתרים בגוגל שלהן ועם יציאתו של עדכון פנדה, אז תוכן באיכות גבוהה הוא חשוב כעת יותר מתמיד. הכוונה בתוכן באיכות גבוהה היא לא בהכרח infographic יוקרתית או אתר רכזת HTML5 אינטראקטיבית מלאה, באיכות גבוהה הוא כזה משום שהוא שימושי / חדשני / מרתק מספיק כדי שמישהו באמת ירצה לדבר עליו.
כיום אין כמעט מקרים בעולם של קידום אתרים בגוגל בהם תוכן הוא לא בחוד החנית של הדירוג, בין אם זה יהיה לבניית קישורים טבעיים או הצבת מילות מפתח בבלוג באתר הנתון. מכך בוודאי שלא כדאי להמעיט בחשיבותו של תוכן איכותי.
להיות מרתקים
כל ציוץ וסטטוס בפייסבוק הוא פיסת תוכן, אם כי קטע קטן מאוד שלו. עם כמות כה קטנה של טקסט, זה חיוני עבורכם להעביר את המסר ולפרסם משהו שהמעריצים וחסידיכם באמת רוצים לשמוע.
מכיוון שמשתמשי המדיה החברתיים נגישים כיום באופן מיידי, חברות יוצרות תוכן במיוחד עבור קהל זה. יתרה מזאת, ציוצי טוויטר או עדכונים עצמיים אינם מספיקים, אם אתם רוצה להתעסק עם קהילת נישה תצטרכו תחמושת רצינית כדי לצאת ל"שטח" ולהשפיע. תוכן – בין אם יוצר או בין אם נוצר – מספק עבורכם פרסונת מדיה חברתית עם יותר עומק והשפעה. לא מדובר רק ביצירת תוכן טוב, זה קשור גם בהוכחה לעצמכם להיות מקור מכובד, כך שלאנשים יהיה יותר סיכוי לשתף את התוכן שלכם, זה המפתח להפיכת התוכן שלכם לויראלי, 90% מהמשתמשים באינטרנט יקשיבו להמלצות המשותפות איתם על ידי חבר.
חברת EA מצאה כי תוכן הנוצר על-ידי גולשים מושך בקלות יותר תשומת לב בדף הפייסבוק שלה בשל העובדה כי האוהדים שלה נהנו להשוויץ כמה טובים הם היו במשחק פיפ"א המיוצר על-ידה. הם המשיכו ליצור את אפליקציית "שער השבוע" שמאפשרת למשתמשים להעלות את השערים הטובים ביותר שלהם בכל שבוע, עם השערים הכי אהובים על-ידי הגולשים המוצגים בעמוד "שערי השבוע".
להיות מנהיג דעה
כידוע, בלוגים הם המקור העיקרי של תוכן. בכל חודש קוראים 329 מיליון אנשים בלוגים, ולכן אין שום סיבה לא להיות אחד מהם. יש סוגים רבים ושונים של תוכן שאתם יכולים למקם בבלוג, בין אם פיסת מידע, מדריך "עשה זאת בעצמך", רשימת עשרת הגדולים, או מאמר דעה.
עם זאת, זה לא מדובר בפשוט ליצור תוכן ו"לקוות לטוב". מקדמי אתרים בגוגל יעילים מתחשבים בקהל שלהם ומייצרים תוכן שיש לו את הטון הנכון ככזה המספק ערך מוסף לבלוג. בעלי הבלוג רוצים בסופו של דבר לדעת שהקהל שהם רכשו בעמל רב במשך השנים האחרונות תמיד יקבל אספקת תוכן מקורי ושימושי.
סיכום
איפה היה העולם ללא תוכן? בכל יום אנו קוראים בחדשות וסורקים באמצעות הפידים החברתיים שלנו כדי לראות על מה החברים שלנו מדברים. תוכן רלוונטי באיכות גבוהה הוא ככל הנראה החלק החשוב ביותר של כל פרויקט קידום אתרים בגוגל, ולכן חשוב לעשות את זה נכון. ניתן לעשות זאת על ידי ייצור תוכן מעניין ובר-שיתוף. אבל הכי חשוב לוודא שמדובר במשהו שקהל היעד רוצה לקרוא – לעתים קרובות מדי מותגים יוצרים תוכן שמתאים לאג'נדה שלהם, אבל לא מתאים לקהל שלהם.
תוכן הוא עמוד השדרה של כמעט כל חלק של קידום אתרים בגוגל, ובלעדיו אין שום דבר לפתות קישורים, למשוך משתמשים, או לקדם את המודעות למותג שלכם. אז אולי זה הזמן לוודא כי התוכן שאתם כותבים הוא משהו שאתם גאים לשים את השם שלכם לידו.

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *