חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – המשחק של קידום אתרים בגוגל 2014: hummingbird, תוכן וסמכות
5014
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5014,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – המשחק של קידום אתרים בגוגל 2014: hummingbird, תוכן וסמכות

18 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

במאמר הזה נעבור על כללי המשחק התקופתיים של גוגל עבור השנה הקרובה. תודות ל- hummingbird, מומחי קידום אתרים בגוגל חושבים הרבה על תוכן, סמכות וגם על מה האלגוריתם החדש הזה אומר עבור מילות מפתח ועבור בניית קישורים.

כעת נתחיל לאדון על hummingbird ואסטרטגיות תוכן לקידום אתרים בגוגל.

האלגוריתם

תודות לגוגל עצמה ולהרבה אנשי SEO חכמים, אנחנו יודעים הרבה על האלגוריתם של גוגל. בכל מקרה, גוגל מגלה מה היא רוצה שמקדמי אתרים ידעו ואת השאר היא שומרת בסודיות. במציאות, כל מה שקורה בין הקלדת המשפט וראיית תוצאות החיפוש הוא קופסא שחורה.

מה שאנחנו יודעים מגיע משלושה מקורות:

1. מה שגוגל מספרת לנו

גוגל רוצה להיות מועילה. היא מספקת הרבה מידע כנה ורב ערך שחשוב בצורה קריטית לקידום אתרים בגוגל. הראייה של גוגל מסתדרת טוב עם פעולות של שיווק נכון, כך ששווה לשים לב למה שהיא אומרת. עוד סיבה להקשיב היא שבעבר גוגל הציעה את הפעולות הכי טובות רק על מנת לקבל חבטות מטכניקות קידום אתרים בגוגל מתוחכמות. כעת גוגל מנוסה בזיהוי והענשת אתרים עם ספאם, אתרים שמבצעים מניפולציות שונות, אתרים שמפרסמים תוכן באיכות ירודה או כאלה שמפרים את כללי השימוש של גוגל.

בצד ההפוך- עם הסיכון להישמע מעט מתגונן – תחשוב שכל פעם שגוגל מגלה משהו על האלגוריתם שלה או מציעה את הפעולה הטובה ביותר, יש אג'נדה מאחורי זה.

גוגל רוצה לקדם את ראיית החברה של סיפוק סוגים מסוימים של תוצאות חיפוש ומניעתם של אחרים. יצירת אלגוריתם שיניב את התוצאות הטובות ביותר היא קריטית. גוגל משתמשת בצורה של תעמולה על מנת לשכנע חברות ליצור את סוג התוכן שהיא רוצה לעתיד (במונחים של נושאים, איכות כתיבה ונוחות לסריקה)

הדוברים של גוגל מאומנים ומצוידים היטב לקראת מה שהם הולכים או לא הולכים להגיד. זו דוגמא מושלמת של חברה שהמעסיקים שלה הולכים אל תוך חדר עם דעות אישיות, ואז יוצאים החוצה נושאים עמם רק את המסר המוסכם.

2. תצפית

הרבה ממה שאנחנו יודעים על קידום אתרים בגוגל מגיע מחוויה וצפייה. זו הסיבה שאנו מתייחסים לקידום אתרים אורגני כמקצוע: חצי אומנות חצי מדע. כמקדמי אתרים בגוגל, אנחנו מסתמכים על החוויה השלילית והחיובית אחד של השני על מנת לגלות טרנדים ולדעת את המשמעות שלהם. לדוגמא, ההבנה של איזה סוגי תוכן מרוויחים את רוב הקישורים או הבנת המשמעות החברתית זה פחות בדיקה קשיחה אלא יותר למידה מתוך החוויה האישית של האדם.

בעבר, רוב התצפיות היו ממוקדות לעבר הבסת האלגוריתם האורגני של גוגל. זה בא לידי ביטוי בטכניקות כמו גלגלי קישורים, רשתות תוכן וסיבוב תוכן. בהמשך, התצפיות נהיו פחות קשורות לטריקים ויותר קשורות לפעולות הטובות ביותר. אנשים מחפשים תשובות לשאלות כמו איזה סוגים של נושאים עובדים טוב יותר עבור אתרים של B2B או B2C, איך לגרום לעמודי המוצר לקבל דירוג טוב או איך לאתר מבקרים בלי לפגוע בקידום אתרים בגוגל.

3. קורלציה

מבחני קורלציה הם מרתקים. חוקרים מבודדים את המשפטים של גוגל אודות חיפוש וצפייה על ידי מקדמי אתרים בגוגל עבור מה שהם יכולים להפוך לכמותי. הם משתמשים ב- HTML, אתרי מדיה חברתית, דפוסי תוכן ויותר מחפשים עבור כל דבר שהם יכולים לבודד ולמדוד.

סידור כל הרמזים האפשריים, חיבור מדדים של מאות או אלפי נקודות תוכן, השוואה ביניהם על מנת לדרג תוצאות או תנועת אתר ואז פרסום התוצאות.

יש לזכור שאי אפשר להסיק מקורלציה על סיבתיות. קל להבין למה מחקרי קורלציה הם פופולאריים ובעלי ערך לקידום אתרים בגוגל.

Hummingbird

בואו נסתכל על hummingbird, האלגוריתם החדש של גוגל. בעוד הוא משפיע על 90% מתוצאות החיפוש, גוגל הטמיעה את ה- hummingbird- החלפה מוחלטת של האלגוריתם- חודש לפני שהכריזו על כך, ואף אחד לא שם לב.

אחת מהסיבות שמקדמי אתרים בגוגל לא שמו לב לכך היא בגלל השינויים הגדולים שקרו בחיפושי זנב ארוך. חיפושי זנב ארוך מהווים את רוב החיפושים שמבוצעים בגוגל. עם זאת, כל חיפוש הוא בתדירות נמוכה. על פי הערך של חיפוש נמוך, בנוסף לקישורים המקושרים של גוגל (שלא מסופקים), זה קל עבור תוצאות שוליות, בבסיס של אתר לאתר, להעלם מתחת לרדאר.

זה מתנגש טיפה עם מה שגוגל אומרת בנוגע לכך שהיא שמה דגש על הצמדת המשמעות של משפטים יותר מאשר הצמדת מילים בודדות בחיפוש אל תוך מסמכים.

אנו חושבים שהסיבה האמיתית מדוע אנשים לא הבחינו בhummingbird היא בגלל שבעוד שזה אלגוריתם חדש לגמרי, הוא עדיין התאים לקודם. כשמתייחסים לאלגוריתם החיפוש של גוגל, במציאות, אנחנו מתייחסים לאוסף של נוסחאות. כל שנה, גוגל מבצעת מאות שינויים באלגוריתם. תדמיינו את השינויים שנה אחר שנה. חלק כותבים מחדש חלקים ישנים, חלק מוסיפים דברים חדשים. כשהשינויים מתמסדים, האוסף כולו הופך ליותר מורכב ופחות יעיל.

זה ברור למה גוגל משנה מחדש את כל המרכיבים ומשלבת הרבה נוסחאות על מנת לייעל, לארגן ולנקות את הדרך עבור שיפורים עתידיים. בואו נקרא לזה ניקיון הבית או ניקיון פסח. זו אומנם השערה מצידנו, אבל אנחנו לא חושבים שזה גורם למתח רציני, במיוחד בהתחשב בכך שגוגל לא מבצעת עדכון באלגוריתם ללא בדיקה קשיחה.

עוד מאפיין של האלגוריתם החדש הוא הפיכת ההוספה והבחינה של עדכונים עתידיים באלגוריתם ליותר קלה. בכל סביבה, אדם יכול לבחון מספר מוגבל של דברים עד שזה הופך למורכב מידי לאמוד את התוצאות. אנו בטוחים שלגוגל יש רשימה ארוכה של שיפורים שהיא רוצה לעשות, וה- hummingbird מעוצב עם הרשימה הזו בראש. אל תופתעו אם hummingbird יעזור לגוגל לעשות יותר שינויים ויותר מהר.

אז בעוד ש- hummingbird מוסיף כמה עדכונים חדשים- מזהה יותר טוב תוכן- אנו מניחים שהוא בעיקר מסדר מחדש, מייעל ומכין את השטח עבור שיפורים עתידיים.

יתרונות של האלגוריתם שנמצא כיום בגוגל

מנקודת מבט של מקדם אתרים בגוגל, אנחנו מעוניינים בתוכן וסמכות.

תוכן

כשזה מגיע לתוכן, להשתמש במושגים, להפוך כל מושג לבולט ולהשתמש באסטרטגית ארבעת הנקודות היא המפתח.

להשתמש במושגים

הדרך הטובה ביותר היא להשתמש בתוכן הנוכחי שלך ולהיות בטוח שיש בו מושגים שמתאימים לאיך שאנשים אחרים חושבים ומחפשים.

הרבה אתרים משתמשים במשפטים קצרים שמדגישים מילות מפתח בכותרות, לא במונחים. תנסו כותרות יותר מלאות על מנת לראות אם זה מעלה את התנועה. קיצור מונחים, שפופולרי בקרב אתרים, יכולה לפגום ביכולת הגדלה של גוגל לעבד שפה טבעית.

תגרום לכל חלק לעמוד בפני עצמו

תתמקד בכל חלק של תוכן במושג ספציפי. אסטרטגיה פופולרית של מקדמי אתרים בגוגל היא להקדיש עמוד יעודי עבור מילת מפתח או מונח, ואז לפרסם תוכן נוסף שמקושר לעמוד הנ"ל באמצעות טקסט עוגן אופטימלי. בעוד שזה יכול להיות יעיל, תהיה בטוח שכל דף של תוכן תומך מתמקד במושג הייחודי שלו.

אם אתה רק כותב על אותם נושאים בחמש דרכים שונות ומקשר אותם למאמר המרכזי בעמוד, בניסיון להכניס את זה לדירוג, אתה מסתכן בלהקשות על גוגל לקבוע את המסמך הרלוונטי ביותר.

נשתמש בניהול פרוייקט כדוגמא. יכול להיות שיש לך עמוד יעודי עבור "הפעולות הטובות ביותר עבור ניהול פרוייקט". בעוד שזה בלתי אפשרי עבור עמודים תומכים לא לחפוף זה את זה, צריכה להיות להם הפרדה ברורה והם צריכים לעמוד על שלהם.  אתה יכול לכלול מאמרים כמו "עקרונות ניהול הפרוייקט" או "הבסיס לניהול פרויקטים".

אל תתמוך ב"הפעולות הטובות ביותר לניהול פרוייקט" עם מאמרים כמו "ניהול פרוייקט למתחילים" או "הבסיס לניהול פרויקטים", בגלל שזה בעקרון אותו דבר. בעבר, לעמודים המופרדים היה מילות מפתח שונות, אבל כעת גוגל יודעת, או משתפרת בלדעת, שזה אותו הדבר.

מנוע חיפוש זז ממילים ומונחים לרעיונות, ביקור מחדש של אותו נושא שוב ושוב על ידי מילות מפתח אחרות הופך לפחות יעיל. למעשה, אדם צריך לתהות אם אסטרטגיה מסוג זו תתגרה בגרסאות עתידיות של פנדה בגלל שזה לא בדיוק חוויית משתמש טובה.

תשתמש באסטרטגיית ארבעת הנקודות

כשאתה חושב על תנועת חיפוש אורגנית כיתרון שניוני שנוצר על ידי תוכן טוב ופופולאריות, קל לראות איך אסטרטגיית ארבעת נקודות התוכן, כל אחת עם נקודת המבט שלה, הגיונית:

בעוד שזה יהיה נחמד שנושא אחד יתאין להכל, זה מאוד סביר שישנם חמש או שש תחומי תוכן שהגיוניים עבור העסק שלך.

סמכות

קישורים ממשיכים לשלוט בתור המקור העיקרי לקבלת דירוג סמכות בקידום אתרים בגוגל. במשך שלושת השנים האחרות, גם גוגל וגם מומחי SEO אמרו הרבה על סמכות המדיה החברתית. בעוד שחברתיות היא חשובה וגוגל הולכת בכיוון הזה, היא נכשלת בלהשיג את שהבטיחה. נראה שהדוברים של גוגל פלוס חזרו מההתלהבות הראשונית שלהם. נראה שדברים לא מתפתחים טוב כמו שגוגל רצתה שיקרה.

אנו תומכים בנוכחות חזקה של תוכן חברתי באתרים גדולים (פייסבוק, גוגל פלוס, לינק-אין, פינטרסט, טוויטר ויוטיוב) שעוזרת לעסק שלך. תשתתף ברשתות קטנות ואתרי נישות, גם, אם אתה יכול לאתר קהל דרכם. בכל מקרה, אל תחליף בניית קידורים בתוכן חברתי. תמשיך לפנות לאתרים ולבלוגרים ותבקש מהם  לקשר למאמרים ולתוכן שלך. תיצור זרם יציב של תוכן איכותי עם קישורים אליו.

–          תוכן חברתי -> בניית קהל

–          בניית מערכות יחסים  -> בניית קישורים

אל תניח שציוצים בטוויטר ולייקים בפייסבוק יגרמו לקישורים. רוב המשתתפים ברשתות החברתיות הם לא מפרסמי תוכן. בהתבסס על התעשייה או הנישה שלך, זה יכול לכלול או לא לכלול את המשפיעים ברשת החברתית. אם הזמן היחיד שהעסק שלך מקבל קישורים זה מתי שאתרי החדשות מסקרים ומתארים את המוצר האחרון ששחררת לשוק, אז אתה תפסיד סמכות למתחרים שלך.

אולי שמעת שגוגל מעדיפה מותגים ומעניקה סמכות שמבוססת על ההזכרה שלהם ברשת החברתית. אנו בטוחים שגוגל שומרת מאגר מידע מגוון של שמות מותגים ויש לה שיטה לאתר ולשייך הזכרת מותגים לפופולאריות, אבל, אם אתה לא מקבל זרם יציב של ציוצים בכל פעם שאתה מפרסם מאמר, יש סיכוי טוב שהמותג שלך יותר מידי קטן וחלש על מנת להרוויח דירוג סמכות משמעותי. מידע זה מסווג כ"טוב לדעת" אך חשוב להתמקד בלהמשיך להרוויח קישורים וקוראים.

תוודא שאתה הוגה ומיישם תכנית לבניית קישורים.

ארכיטקטורות & כתובות

בשלב הזה, ההמלצות שלנו עבור תכנון של אתרים נשארות כפי שהיו. תשתמש בארכיטקטורה פשוטה וברורה, אחת שנראית כמו תרשים מאורגן. אם לא מדובר בפרוייקט מאסיבי או אתר תוכן, כל העמודים צריכים להיות נגישים במרחק של ארבעה הקלקות מדף הבית.

אותו דבר בנוגע לכתובות: אנו מצפים שלא יהיו שינויים. תשמור עליהן פשוטות וקריאות. תצמצם או תבטל פרמטרים, אבל אם אתה בכל מקרה משתמש בהם, תעשה זאת בצורה עקבית.

קאנונים

בקיץ האחרון, גוגל טענה שלא צריך לדאוג בנוגע לתוכן כפול. עדיין, גוגל היא לא מנוע החיפוש היחידי שקיים, אז תתעלם מהיבטים לא קאנוניים. תמשיך לוודא שלכל דף יש כתובת ייחודית או שתשמש בהפניות קאנוניות על מנת להציג את הכתובת הנכונה. אם אתה משתמש בפרמטרים, תבדוק את הגדרות של הוובמאסטר טולס שלך בגוגל ובבינג, ותשמור על הפרמטרים הללו באותו סדר בכל הקישורים שלך.

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *