חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – התחל את קמפיין קידום האתרים בגוגל עם שאלה
4982
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4982,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – התחל את קמפיין קידום האתרים בגוגל עם שאלה

04 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום בגוגל

ההשפעה לטווח הקצר, והארוך של תוכן שיווקי על מאמצי קידום אתרים בגוגל איננה מוטלת בספק. גם מנועי החיפוש, וגם הרשתות החברתיות שואפים להעניק תוכן מעודכן, וככל שהתוכן יותר מושך, כך אתה מרוויח יותר כמות כניסות, שיתופים חברתיים, וקישורים. בנוסף, עם השינויים שהכניסה גוגל לדף תכנון הקישוריות בהנחיות למנהלי האתרים הפוטנציאל להרוויח יותר חשיפה לתוכן שלך חשוב יותר מתמיד.

הדרך הטובה ביותר לגרום לאתרים אחרים ליצור לינקים איכותיים ורלוונטיים לאתרך היא ליצור תוכן ייחודי וענייני שיכול בטבעיות לצבור פופולריות בקהילת האינטרנט.

יצירת תוכן טוב משתלם: קישורים הם בדרך כלל Editorial votes הניתנים על-פי בחירה, וככל שיש לך תוכן יותר יעיל, הסיכויים שמישהו אחר ימצא אותו כבעל ערך לקוראיו ויקשר אותם אליו עולה.

גוגל יצרה תרעומת גדולה כאשר הוסיפה קישורי nofollow לאתרי חדשות, פרסומים של בלוגי-אורח, ספקי מידע (גרפיים ככלל), ובעצם לכל תוכן שתיצור מחוץ לאתרך. משמעות הדבר היא שהבלוג העסקי שלך צריך להיות גורם מכריע בקידום אתרך בגוגל, אך רבים מבעלי האתרים נאבקים בנושא יצירת התוכן. על מה כדאי להם לכתוב? מה אם הנישה שלהם משעממת מדי? איך הם יכולים לגרום לתוכן שלהם להתבלט? בסופו של דבר, הפיתרון הכי טוב לאי הוודאות בנושא כתיבת התוכן הוא לכתוב על מה שאתה יודע, ולהתחיל את מאמצי כתיבת הבלוג ע"י מתן מענה לשאלות הנפוצות ביותר.

אנו ממליצים למקדמי אתרים בגוגל שיתרכזו בתוכן בסיסי הנוגע לשאלות שכיחות הנוגעות לתחום העסקי. בנוסף, זה מאפשר לנציגי העסק שלך להפנות שאלות דומות מהמרחב החברתי, אך לנסח בצורה שונה את התשובות, וגם בכדי לאפשר עיון נוסף. השאלות הראשונות צריכות לסבוב סביב העסק הספציפי, ומונחים הקשורים למותג מסוים, יותר מאשר להרחיב את נושאם לתעשייה, שירות או סוגי מוצרים.

בסופו של דבר, אתה מנהל בלוג למען קהל היעד שלך, ולא עבור מקצוענים העוסקים בתחום שלך. כאשר מידע מסוים עשוי להיראות מובן מאליו עבורך, ועבור שותפיך לתחום, עבור מישהו שרק נכנס לעניינים זה יהיה מאיר עיניים ופורץ דרך. קח צעד (או שלושה) אחורה ותיגש לתעשייה בה אתה עוסק כאילו כרגע נכנסת אליה. איזה סוג של ידע היית צריך ללמוד? איזה שאלות היית שואל? איזה נושאים תרצה לראות פתורים? נושאים בסיסיים אלה הם אבני היסוד להוספת תוכן איכותי שיתרום לקידום אתרך בגוגל מכיוון שאלו הנושאים הנוגעים ללקוחות הפוטנציאלים שלך!

אם אינך בטוח איזה סוג של שאלות קהל היעד שלך ישאל בלה מספר שעות עם נציגי שירות המכירות או שירות הלקוחות שלך. העובדים שנמצאים בקשר רציף עם הלקוחות יידעו בדיוק עם אלו בעיות, וחששות הם מתמודדים, בגלל שזו עבודתם לפתור את אלה! בקש מהם לכתוב כל שאלה ששואלים אותם והתחיל לחפש דפוסים מסויימים. אם עשרות אנשים שואלים את אותם שאלות תדע שיש פער במידע שמאמצים בשיפור התוכן השיווקי יכול לסגור. היעד הסופי של קמפיין הכתיבה השיווקית שלך הוא להפוך את אתרך ואת המותג שלך למשאב עבור קהל היעד שלך מה שיוביל בתורו לקישורים שיפנו אליו ולקידום אתרים בגוגל מוצלח. זה אומר ליצור תוכן הפונה למקבלי ההחלטות, ומשפיעים בכל שלב של תהליך הקנייה, כולל את שלב החקירה הראשונית, כאשר אנשים שואלים הרבה שאלות ומחפשים מידע בסיסי.

ישנם עשרות, אם לא מאות של נקודות מבט לגבי צורת הכתיבה של התוכן השיווקי, במיוחד כאשר אתה הולך ומתקדם בשלבי הרכישה. אך במוקדם או במאוחר אתה תהיה שופע ברעיונות. כאשר יום זה מגיע אל תילחץ! חזור אחורה אל השאלות הבסיסיות שקהל היעד שלך זקוק לתשובות עליהם על מנת להתמודד עם זה.

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *