חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | קידום המוצר על פי תוצאות במנועי חיפוש בקידום אתרים בגוגל
תוצאות קידום המוצר שלנו בקידום אתרים בגוגל
5073
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5073,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – איך להבליט את המוצר שלכם בתוצאות מנועי החיפוש לקידום אתרים בגוגל?

02 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

אם אתם יוצרים תוכן שיווקי ואף אחד לא מוצא אותו, אז מה הטעם?

כיום ידוע כי קידום אתרים בגוגל הוא כלי חשוב וקריטי בהגברת החשיפה לתוכן שיווקי של מוצר מסוים. אנו מאמינים שתוכן הוא לא באמת משמעותי עד שמישהו מוצא, צורך ופועל לפיו. עדיין, אנו נוכחים לדעת בעקבות עבודה עם מגוון רחב של לקוחות, גדולים וקטנים, שקידום אתרים בגוגל הוא לא תמיד חלק מתהליך פיתוח ושיווק המוצר.

בין אם זה חוסר מידע על SEO או פחד מרעיונות ישנים של שילוב מילות מפתח, אנחנו במטרה אונליין רוצים לשבור את המחסומים האלו ולהראות לאנשי שיווק באינטרנט איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל בעזרת תוכן.

לדוגמא – האופן בו השתנה SEO במשך השנים.

הצרכן המודרני פונה לגוגל עם שאלות ברורות וציפייה לקבל תשובות ברורות. אחת המטרות של קידום אתרים בגוגל היא שכאשר צרכן מחפש מידע ספציפי, הוא ימצא גם את המוצר שלכם. כך שבזכות התוכן הזה תקבלו כמות גדולה של תוצאות חיפוש שיהיו פופולריות וסביר להניח בעלות פוטנציאל לקניית המוצר שלכם.

התוכן השיווקי שאנו יוצרים, טוב ככל שיהיה, חייב להימצא על ידי לקוחותינו כאשר הם מחפשים מידע בגוגל ויחד עם זאת להיות מוצלח. גישת חמשת השלבים שאנו מציעים, מספקת אסטרטגיה להשגת האיזון הזה.

גישת חמשת השבים להתבלט בתוצאות החיפוש

1. הקשר (מה הדרך?)

לפני שאתם מנסים להתבלט בדף תוצאות של חיפוש כלשהו, אתם צריכים לדעת לאילו חיפושים אתם רוצים להיות מקושרים, רוב לקוחותינו יגידו שלכל מילת חיפוש שטכנית קשורה למוצר או לשירות שלהם, כמובן שזה לא אפשרי. לכן בעזרת רשתות חברתיות וחקירת מילות מפתח ניתן לברר אילו בעיות ורצונות מעסיקות את הצרכן שלכם במסעו באינטרנט ואז לצמצם את אוסף מילות המפתח האלו למונחים המעשיים והרלוונטים בשבילכם. הבנת השפה בה אנשים משתמשים כשהם מחפשים ברשת, תעזור לכם לדעת אילו מילות מפתח לכלול בתוכן השיווקי ובנוסף תספק לכם הצצה לדרך המחשבה של הצרכן שלכם.

2. אבן היסוד (מה הם צריכים לדעת?)

הדברים שאנשים צריכים לדעת כדי לסחור עם העסק שלכם הם אבן היסוד של כל תוכן שיווקי שתכתבו. התוכן השיווקי נועד ללמד את הצרכן שלכם על נושאי מפתח שקשורים למוצר או לשירות שלכם, ולמתג אתכם כמומחים לנושא. בססו באופן עקבי את התוכן השיווקי על נושאים שהם מאבני היסוד שלכם כדי להשיג מוניטין ודירוג גבוה בקרב נושאים אלה.

3. חיבור (מה הם צריכים כדי להימשך?)

תוכן מסוג זה אתם צריכים במטרה למשוך תשומת לב. אתם חייבים לאזן בין תוכן מושך לבין תוכן על נושאים בהם אתם עוסקים במטרה להצליח. תוכן מרתק יכול למשוך אנשים חדשים ולבנות את הקהל שלכם. חברות רבות מפחדות מתוכן מושך משום שהן חוששות שמישהו יפגע, כמובן שישנם אנשים שאולי יתעצבנו מכותרת מטעה אבל אחרים יאהבו את זה וישתפו את זה. זכרו שתקבלו את מירב השיתופים בעזרת כותרות מושכות, קחו זאת בחשבון. תוכן מושך צריך להיכתב באופן עקבי ולא רק פעם בכמה זמן. תמיד תנסו משהו חדש ומושך. השתמשו בתרבות העכשווית, מטאפורת או תמונות כדי לשמור על תוכן יומיומי מרתק ומרענן.

4. שיכנוע (מה הם צריכים כדי להאמין?)

תוכן משכנע הוא תוכן מטיף. מטרתו לגרום לאנשים להאמין במה שצריך כדי לעשות איתכם עסקים. תוכן מהסוג הזה משכנע את הצרכן שהוא צריך לעשות איתכם עסקים. הוא יכול להדוף את טענות המתחרים, הנחות מוטעות או להיות עדות מנצחת שתגרום לצרכן לפעול.

5. הפצה

זוהי העצה האחרונה. ההפצה מתייחסת למוצר שאתם מוכרים. כמובן שצריך להיות לכם מוצר טוב, אבל ההפצה שלו צריכה גם להראות שהוא טוב. הכירו את הלקוח הפוטנציאלי שלכם כדי שתדעו איך להסביר לו בדרך משכנעת את הדברים הבאים:

  • המוצר שלכם נהדר
  • המוצר שלכם בעל יתרונות על המתחרים
  • התגבר על ספקות והשתהויות
  • הסיכון נמוך

בנוסף ליצירת תוכן שבולט דרך מילות מפתח והקשר, קידום אתרים בגוגל הופך להיות מאוד חיוני כדי להשיג דירוג גבוה לתוכן שיווקי. האדם שכותב את התוכן חשוב כמו התוכן עצמו. כך שכדי באמת לבלוט בדף התוצאות של גוגל, אתם חייבים להבין עד תום את הצד הטכני של כתיבה בהתאם לחיפושים בגוגל ובנוסף לעודד עובדים וכותבים לתחזק את הנוכחות החברתית שלהם באינטרנט ולהשיג מוניטין כבעלי השפעה בנושאים שקשורים למוצר שלכם.

תפיסת דירוג גבוה בתוצאות של גוגל לנושאי מפתח היא השלב הראשון בדרך להשגת אסטרטגית כתיבת תוכן שגם תניב מכירות. כדי להשיג את השלב הראשון, יש ליצור בעקביות תוכן בעל מילות מפתח שיהיה משכנע ומכירתי.

האם אתם חושבים שהחברה שלכם הצליחה לקדם עצמה בגוגל בזכות אסטרטגית כתיבת התוכן שלה?

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *