חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – ניהול מוניטין פרואקטיבי לקידום אתרים בגוגל
5235
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5235,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – ניהול מוניטין פרואקטיבי לקידום אתרים בגוגל

06 מרץ 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בקידום אתרים בגוגל

בעוד שיותר ויותר אנשים מתחברים לאינטרנט (ומעבירים שם יותר זמן מאי פעם), נהיה  פשוט ביותר לאדם לחפש מוצר או חברה בכל נקודה במחזור המכירות. בזכות הפשטות בצפייה בביקורות, מעולם לא היה חשוב יותר להבטיח שהמוניטין אונליין שלכם מנוהל כהלכה בעולם התחרותי של קידום אתרים בגוגל.

 אך מהי הדרך הראויה לנהל את המוניטין אונליין לפני שזאת נהיית בעיה?

 מהו ניהול מוניטין?

בואו נתחיל מהגדרה של ניהול מוניטין. בקיצור, ניהול מוניטין הוא כאשר אתם או החברה שלכם עובדים כדי להרחיק תוצאות שליליות מתוצאות החיפוש בגוגל.

 רוב הזמן, אנשים אפילו לא חושבים על ניהול מוניטין עד שזה גורם לבעיה בעסק. הבעיות הללו עלולות לגרום למגוון תוצאות, כמו אובדן פדיון ובעיה למצוא לוקחות ושותפים עסקיים חדשים.

 אך מהו הפתרון? איך מונעים מזה לקרות לעסק שלכם? הדרך הטובה ביותר להתמודד עם זה היא לעבוד על אסטרטגיית ניהול המוניטין שלכם עוד בטרם יש לכם בעיה בקידום אתרים בגוגל.

 מה עסק צריך לעשות?

אם החלטתם לנקוט בגישה פרואקטיבית כלפי ניהול המוניטין שלכם, יש לכם עבודה שעליכם לעשות.

הצעד הראשון שעלינו לעשות הוא לבנות פרופילים ואתרים שאנו יכולים לדרג בעבור שם המותג.

כמה מבין המקורות שבהם אנו במטרה אונליין משתמשים באופן קבוע הם הבאים:

  • ישרא-בלוג
  • Blogspot
  • WordPress
  • Twitter
  • Pastebin
  • Facebook
  • Pinterest
  • Tumblr
  • Google+
  • Wikipedia

אתם עשויים להתבונן ברשימה זו ולחשוב שיש יותר מדיי אתרים ופרופילים שעליכם ליצור, אך אינכם יכולים לדעת אלו מהאתרים/פרופילים יועילו לקידום אתרים בגוגל ואילו לא. מניסיוננו, עדיף להשקיע בפתיחה של חשבונות אלו מכיוון שאינכם יודעים כיצד אחד מהאתרים או הפרופילים ידרגו אתכם. לרוב הכי טוב "לירות לכל הכיוונים" ולהשתמש במקורות רבים.

יתרון נוסף הוא שע"י יצירת כל הפרופילים והאתרים הללו, תיווצר לכם קבוצה מגוונת של מקורות לדרג. וכולם יודעים שגוגל אוהבת תוצאות מגוונות ב-SERP שלה.

אכלסו את הפרופילים והאתרים

לאחר שיצרתם את הפרופילים והאתרים, עליכם להשלים אותם. בהתאם לאתר או סוג הפרופיל, זה יכול להיות בעל משמעות שונה.

אילו הייתי יוצר אתר כמו ישראבלוג, הייתי כותב מספר כתבות על החברה. אולי כתבה על האופן בו החברה נוסדה ועוד כתבה על השירותים והמוצרים שהחברה מספקת. כך אתם עשויים לכסות מילות מפתח רבות ואף למנוע מדברים שליליים להופיע בחיפוש, באופן שאפילו לא תכננתם!

יתרון נוסף ומשמעותי לקידום אתרכם בגוגל הוא שבעבודה עם מקורות רבים ניתן לבנות אינטרלינקים ביניהם למען צבירת כוח דירוג נוסף.

דרגו את המקורות

במקרים מסוימים, ברגע שיצרתם את הפרופילים הללו וביצעתם מספר אינטרלינקים, כמה מבין הפרופילים יתחילו להופיע בתוצאות החיפוש. לצערנו, זה יוצא מן הכלל ולא הכלל. לרוב, יצירת מקורות ואכלוסם בתוכן זה רק ההתחלה. החלק הקשה טרם הגיע!

לאחר מכן, תצטרכו לקדם את המקורות הללו. אם ייסדתם פרופילים חברתיים, זוהי דרך טובה להתחיל. חוץ מזה, אתם יכולים להתחיל בביצוע בניית לינקים.

מסקנה

כעת אתם יכולים לצאת החוצה ולשמור על נקיונו של המוניטין של החברה שלכם! להלן מספר פעולות שתוכלו לנקוט בהן על מנת להבטיח שאתם בדרך הנכונה.

  1. מלאו פרופילים במדיה החברתית לחברה שלכם, כמו פייסבוק או טוויטר.
  2. השתמשו בפרופילים ברשת החברתית כדי לבנות את הסמכות שלהם (כמו תגובות, פוסטים, עדכונים)
  3. צרו מקורות לחברה שלכם בפלטפורמות נוספות כמו טאמבלר או ישרא-בלוג.
  4. כתבו והעלו תוכן איכותי במקורות נוספים באופן סדיר.
  5. דרגו את הפרופילי המדיה החברתית ויתר המקורות.

ניהול מוניטין אונליין איננו תהליך קל או פשוט. יחד עם זאת, זהו תהליך שתשמחו מאד אם ביצעתם במידה ופרסום רע יפגע בחברה שלכם, בעוד תוצאות החיפוש יהיו בטוחות ויתרמו לקידום אתרים בגוגל.

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל.

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *