חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – ניהול קמפייני PPC לקידום אתרים בגוגל
4963
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4963,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – ניהול קמפייני PPC לקידום אתרים בגוגל

28 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

אנו שומעים זאת פעמים רבות כאשר אנו מדברים עם בעלי אתרים ומנהלי שיווק, כאשר אנו מעלים את הרעיון לנהל את קמפיין התשלום בעבור קליק (PPC) בשבילהם. לרבים מהם יש חשש מלאפשר למישהו מחוץ לארגון (גם אם הוא מקצוען בתחום קידום אתרים בגוגל) לקחת שליטה על משהו שהם מרגישים שכבר יש להם שליטה עליו. ניתן להבין תחושה זו, במיוחד אם הקמפיינים מניבים רווח.

סביר להניח שהם מרגישים שמאחר והם בנו משהו שעובד, מדוע להסתכן ולערב מישהו שעלול להרוס זאת? שלבו זאת עם העובדה שפלטפורמת התשלום בעבור קליק השקיעה מאמץ רב כדי להקל על כל מי שרוצה לנהל קמפיינים, ואתם רואים למה זה עלול להיות בלתי סביר שלתת למישהו  אחר לנהל את קמפייני ה-PPC (בעבור שכר) זה הכרחי.

מדוע אנשים חושבים שזה קל

מכיוון זה מה שזה. אפשר לעשות זאת גם תוך 5 דקות – לתת לקמפיין שלך שם, לבחור קהל יעד ע"י מילות מפתח וקטגוריות עניין, לכתוב את הפרסומת שלך וללחוץ "שלח". עם כמה קליקים, אתה יכול לשלוח הרבה תנועה לאתר שלך, בפשטות.

הבעיה היא שלמרות שהממשקים של רוב הפלטפורמות הם פשוטים לשימוש, המערכות בהן הפלטפורמות משתמשות הן מורכבות. בהינתן כל הכפתורים, פעמונים ושריקות שכולל "חדר השליטה" של הממשק הטיפוסי, כשאתה יורד אל מתחת לפני השטח של יצירת קמפיין, התחושה עשויה להיות שאתה יושב בתא טייס.

צבירת הידע שיאפשר לך לגרום למערכות לפעול ביעילות המרבית זה לא קל.

  • נתינת שם לקמפיין שלך זה קל – יצירת קמפיין שמיועד למשתמש הנכון, בזמן הנכון, בפלטפורמה הנכונה ובמחיר הנכון זה לא קל.
  • הכנסת מילות מפתח זה קל – התאמתן לרווח מקסימלי זה לא קל.
  • הכנסת קוד מעקב לשיחה באתר שלך זה קל – ליצור ערך המרה קבוע בעולם האונליין והאופליין הרב ערוצי כדי למקסם את החזר ההשקעה לעסק שלך זה לא קל.
  • כתיבת פרסומת זה קל – לשכנע מחפשים שאתה הבחירה הכי טובה לזמן ותשומת הלב שלהם בעמוד בעל מספר בחירות המתחרות על הקליק זה לא קל.
  • יצירת קמפיין תשלום בעבור קליק זה קל – למקסם את הפוטנציאל שלו זה לא קל.

כיצד הם טועים באופן קבוע

אנשים אשר מקדמים את אתרם בגוגל מ"הצד", בזמן שהם מתמקדים בניהול העסק שלהם, יש כמות של אנרגיה וזמן מועטים שמוקצבים לפעולות ה-SEO הנדרשות ולכן הם נוטים לעשות טעויות רבות בדרך כגון:

  • הם מכניסים מילות מפתח. הם לא מתכננים אסטרטגיה של האופן בו הם ישתמשו בטיפוסי התאמת מילות מפתח לפילוח השאילתות למיקסום הרווח.
  • הם יוצרים קמפיינים. הם לא מתכננים אסטרטגיה למבנה החשבון הטוב ביותר כך שיתאים לחשבון שלהם לאורך זמן.
  • הם עושים בידינג שיציב אותם במקום טוב אך הם לא מתכננים אסטרטגיית בידינג או עורכים ניסויי בבידינג כדי למצוא את הנקודות האופטימליות לרווחיות בקבוצות הפרסומות ורמות מילות המפתח – זה פוגע במאמצי קידום אתרים בגוגל.
  • הם כותבים פרסומת אחת. הם לא כותבים מספר פרסומות ממספר פרספקטיבות, שנוגעות בתכונות ויתרונות שונים ומשתמשים בשפה אחרת.
  • הם עושים את מה שהם חושבים שיעבוד. הם לא משתדלים יתר על המידה ומשתמשים במודיעין השוואתי, אנליזות ומחקר איכותני כדי לגלות תובנות שיעזרו להם לשרת את הלקוח באופן טוב יותר.
  • הם נותנים לגוגל לכפות מעבר. הם לא מתכוננים למעברים בקמפיינים שלהם ומסתגלים.

תשובות שהם כבר צריכים לדעת עכשיו

אנשים מהסוג שהזכרנו בפסקה שמעל לרוב לא מתעדכנים כמו שצריך בשינויי התכונות בפלטפורמות התשלום בעבור קליק, ומי יכול להאשים אותם? זה אפילו קשה למקצוען שעובד בזה במשרה מלאה. פשוט התבוננו בכמה מהשאלות הבאות שאתם עשויים לענות עליהן לגבי שינויי Google AdWords בלבד. אם אתם לא מקדמי אתרים בגוגל מקצועיים ואתם מגרדים את ראשיכם ברוב השאלות, זה עשוי להיות הזמן לתת את המושכות לאיש SEO מקצועי. המתחרים שלכם אולי כבר הגיעו למצב זה ואולי תישארו מאחור או שאתם מפסידים את ההזדמנות להשאיר אותם מאחור.

  • מהי הארכת הפרסומת החדשה בבטא נכון לעכשיו? מה זה מאפשר לכם לעשות?
  • מהו יישום ההצעה שזה עתה יצא שמאפשר לכם שליטה ברמות רבות על האופן בו אתם משתתפים במכירה פומבית? כיצד זה עובד?
  • כיצד אתם מחשבים הסתגלות של הצעות מחיר לזמן, מיקום וכלי בקמפיין המשופר החדש? מה עליכם לעשות קודם? האם עליכם לעשות את כולם?
  • איזה תוסף חדש מאפשר לכם לנתח נתונים חשובים יותר בקלות מטאב ה-Dementions?
  • כמה גדלים של פרסומות של תמונות תצוגה הוספו לאחרונה?
  • איזה כלי חדש נותן לכם אמת מידה לביצועי רשת התצוגה שלכם לעומת מפרסמים אחרים בתעשייה שלכם?
  • מהו היישום החדש והמעולה במדדי-Auction Insights שנוסף לאחרונה?

אנחנו לא נמשיך, אבל אתם יכולים להבין כיצד מישהו שעוסק בקידום אתרים בגוגל במשרה חלקית עשוי להישאר מאחור במהירות. למרות שקמפיין של תשלום בעבור קליק הוא כמו מנוע שממשיך לעבוד, זה בהחלט לא פרויקט של בנה ושכח. ללא השגחה ותחזוקה איכותיים, בסופו של דבר ייגמר לך הגז.

מה יש לעשות לגבי זה

בעולם התשלום בעבור קליק, זה עשוי להיות קל לנהל כמה קמפיינים, אבל הכוח הוא בידע. לאנשים שעוסקים בכך מהצד פשוט אין זמן ואנרגיה להישאר בחוד החנית. אנא אל תפלו בפח שנציגי גוגל יכולים לעזור לכם להצליח. כולם יודעים שיש להם אינטרסים משלהם.. בסופו של דבר, הם מתרכזים ברווח שלהם יותר מידיי מכדי להיות בשורה הראשונה של השיטות הטובות ביותר של תשלום בעבור קליק ולעשות את מה שטוב ביותר לעסק שלך.

אנו יודעים שזה נשמע מוזר, כיוון שהם יצרו ומנהלים את הפלטפורמות, אבל קהילת התשלום בעבור קליק ברשת מוכיחה את עצמה שוב ושוב כמומחית שצריכה להודיע לכולם מה נכון ומה טוב.

אם אתה רוצה את הכי טוב לעסק שלך בערוץ התשלום בעבור קליק, שכור מקדם אתרים בגוגל מקצועי שחי ונושם את התשלום בעבור קליק באופן יומיומי, ומיישם את החוכמה הקולקטיבית של קהילת ה-PPC. אם זה מה שתעשה, אנו מבטיחים לך שתראה שינוי לטובה במהרה.

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *