חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | להישאר בחזית קידום אתרים בגוגל
5047
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5047,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – Hummingbird של גוגל ומילות המפתח: מה צריך לדעת כדי להישאר בחזית קידום האתרים בגוגל

27 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

ב-26 לספטמבר, גוגל אמרה למשתתפים באירוע יום ההולדת ה-15 שלה שיש לה אלגוריתם חדש המשפיע על מעל 90% מהחיפושים ברחבי העולם. הם קראו לו Hummingbird (יונק-דבש). עובד גוגל, עמית סינגהל אמר מאוחר יותר שיתכן שזהו השינוי הגדול ביותר לאלגוריתם מאז שהצטרף לחברה ב-2001. המידע הזה גרם לכמה מקדמי אתרים בגוגל לחוש עצבניים, אבל באירוע שהתרחש מאוחר יותר, ראש צוות סינון הספאם של גוגל (מאט קאטס) הסביר לקהל שהאלגוריתם נמצא בשימוש במשך יותר מחודש לפני שהדבר הוכרז, ואיש לא הבחין בכך.

Hummingbird מאפשר לגוגל לבצע את עבודתה בצורה טובה יותר באמצעות שיפור בחיפוש הסמנטי. בעוד חיפוש בשיחה נהיה הנורמה, Hummingbird הוא בעל הבנה של התוכן והמשמעות הקונטקסטואלית בשאלות.
נראה כאילו Hummingbird יכול לענות באופן איכותי יותר לשאלות ארוכות אפילו אם העמוד לא לגמרי מתאים להן. אז ישנם דפים שיש להם סיכוי יותר גבוה להימצא בשאלות מסוימות כעת.
ראינו רמזים שזה קרב. למעשה, עוד בחודש מאי, גוגל הכריזה על חיפוש בשיחה דרך אמצעים ועל שיפור לגרף המידע.
בהכרזה, סינגהל צייר תמונה של עתיד החיפוש. "אנשים מתקשרים זה עם זה באמצעות שיחה, לא באמצעות הקלדת מילות מפתח ואנחנו עובדים במרץ כדי לגרום לגוגל להבין ולענות על השאלות שלכם, כמו שאנשים עושים".

מילות מפתח הן עדיין מרכזיות בקידום אתרים בגוגל
לאחרונה, אובדן הנתונים של מילות המפתח שהרקיע שחקים עקב המעבר של גוגל לחיפוש בטיחותי ב-100% חידד את העובדה שבאותו הזמן, גוגל השתפרה בחיפוש, והיא ביקשה ממומחי SEO להתרחק מגישה המבוססת על טהרת מילות המפתח.
אז השאלה היא: האם מקדמי אתרים בגוגל צריכים לדאוג לגבי האסטרטגיה שלהם? התשובה היא לא – לפחות לא אם הם נשארים בחוד החנית של קידום אתרים אורגני.
מדוע Hummingbird של גוגל הוא "עסקים כרגיל" למקדמי אתרים בגוגל רבים
האלגוריתם של גוגל ממשיך להיות ערבוב מורכב של פקטורים שמשפיעים על הרלוונטיות של העמוד לשאילתא. זה לא השתנה.
בעוד יש אנשים שנמצאים בפאניקה שאסטרטגיית ה-SEO שלהם צריכה אתחול מחדש, אם התקדמתם עם האבולוציה הטבעית של תחום קידום אתרים בגוגל, אין סיבה לדאוג. אתם בדרך הנכונה.
בהנחה שאנו יודעים איך גוגל מנסה לשפר את תוצאות החיפוש שלה, הנה רק דוגמה של כמה מהדברים שעדיין חשובים:
• קידום אתרים בגוגל במכשירים הניידים: ללא ספק, חיפוש בשיחה מונע בחלקו ע"י האופן בו אנשים מחפשים במכשירים הניידים שלהם-על כן, התאמה למכשירים ניידים תהיה קריטית.
• סימון מידע מובנה: סיפוק בגוגל בכמה שיותר מידע, ככל האפשר, בקשר לתוכן הדף שלך תסייע להם לפעול בצורה טובה יותר. מידע מובנה יכול גם לשפר דירוגי קליק בתוצאות החיפוש כאשר אלו מוצגים בקטעים עשירים.
גוגל+: הרשת החברתית של גוגל היא חיונית בעזרה לזיהוי המותג המקוון שלך, כאשר היא מחברת אותה עם קונספטים ומשרתת את התוכן שלך בתוצאות גוגל.
• לינקים: גוגל לא מעוניינת באנשי קידום אתרים בגוגל שיהיו באובססיה לנתוני ה-PageRank, אבל אין הדבר אומר שלינקים אינם רלוונטיים. לינקים עוזרים לגוגל לחבר קונספטים ברשת. הם גם שולחים מסרים חזקים לגוגל לגבי המהימנות של העמוד שלכם
• התאמת מילות מפתח ויצירת תוכן: כיום, נראה כאילו יש דיון ער באשר לשימושיות של ההתמקדות במילות מפתח. אבל מילות מפתח לא מתו. תוכן איכותי הוא קריטי, וזה כולל לפחות מידת מה של התאמת מילות מפתח.

התחילו במשתמש, הוציאו לפועל באמצעות התוכן, מדדו באמצעות עמוד
קידום אתרים בגוגל כיום דורש הבנה מעמיקה יותר של הקהל שלכם. זה לא מתחיל ונגמר במילות מפתח, למעשה, זה מתחיל במשתמש ובהבנה מה הוא רוצה.
משתמשים: מה משנה להם ואיך אתם יכולים לעזור?
לתוכן שלכם יכולים להיות ארבעה או חמישה סוגים של משתמשים, שמחפשים תשובה לשאלה. הבנה של מה מוגש לאיזה משתמש וסיפוק כל חלק חשוב עם חוויית משתמש טובה הם המפתח.

כיום, יש מדברים בעולם השיווק על "פרסונות". אנשי שיווק מסורתיים משתמשים ממזמן במודל זה כדי לשפר את הבנתם בנוגע למשתמש או למוצר. עומק ההבנה חשוב כאשר אתם חושבים על נושאים שבהם המשתמשים שלכם מתעניינים והאופן בו אתם יכולים להוות את הפתרון בעבורם עם הקונספט שלכם.
מחקר באמצעות מילת מפתח עדיין מנחה אותנו לעבר מה שהקהל מחפש; אבל, האחריות שלנו כמקדמי אתרים בגוגל היא ללכת מעבר לנתונים. כלומר, להיות הבעלים של העמוד הכי שימושי, הכי מפתה והכי איכותי לשאילתא, בעל מילות מפתח איכותיות.
ולמרות שהתאמת מילות מפתח לפעמים מתרחשת בצורה הכי טובה כאשר הנושא נכתב מתוך מחשבה, ויש לו מספיק עומק לכלול וריאציות רבות לקונספט, התאמת העמוד שלכם לשאלות ספציפיות עדיין עוזרת לנושא הדף.
אם לא השקעתם מספיק מאמץ בהשגת מידע איכותי על המשתמשים שלכם, עכשיו זה זמן טוב להתחיל. סקרים, ניטור שיחות בחברה ובפנים-מול-פנים עם הלקוחות שלכם עשויים לעזור לכם לבנות את הפרסונות שייטיבו את ההבנה של מה חשוב להם, כך שתבצעו זאת בתוכן.

העמוד: איך זה מתבצע?
חיפוש פוסט-Hummingbird ופוסט-אבטחה סובב סביב מדידת התוכן, לא מילות המפתח. החלו למדוד ממה דפים מפיקים הכי הרבה בשבילכם, ואילו סוגי תוכן מחזירים את ההשקעה.
אם יש לכם תוכן שזוכה לדירוג גבוה, אבל הוא לא מביא לתנועה לאתר שלכם, הוא לא טוב בהשבעת רצונם של המשתמשים שלו. עליכם לחשוב על מדדים כמו סך התנועה בעמוד, ערך המרה וכן הלאה.
ואז, אתם יכולים להתחיל להתבונן בקבוצות של דפים באתר שלכם שמשיגים את התוצאה הטובה ביותר ברמת התנועה ובפדיון, תלוי במטרתכם. בפרדיגמה הישנה, אנשי קידום אתרים בגוגל השתמשו בגישת "יותר תוכן זה יותר טוב". אבל עכשיו, זה רלוונטיות, אמינות, ציר זמן ואיכות על פני כמות.
ברגע שיש לכם תמונה של ביצועו של העמוד באתר, אתם יכולים להתחיל להגיע להחלטות באשר לסוגייה במה אתם רוצים להשקיע זמן ומשאבים באתרכם.

Hummingbird מובילה אותנו אל העתיד
Hummingbird היא מהלך מצוין לתוצאות חיפוש ויכולה להיות צורה טובה לאתרים להתחיל להיות יותר בולטים במידה והם מתמקדים במשתמש ובתוכן בראש ובראשונה.
זו יכולה להיות הקלה לאנשי קידום אתרים בגוגל מסוימים לדעת שעם ה-Hummingbird ועוד כמה שינויים שראינו את גוגל מבצעת, זהו מסר ברור שבעלי אתרים צריכים לחדול מהאובססיה שלהם למילות מפתח בלבד ולהתחיל התמקד ביצירת חוויה מעולה.
היום, במקום איך אני מדרג את השאילתא? חשבו איך אנו עונה באופן המיטבי לשאלה של המשתמשים שלי?

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *