חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – 5 דרכי שכתוב יצירתיות לקידום אתרים בגוגל
5088
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5088,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – 5 דרכי שכתוב יצירתיות לקידום אתרים בגוגל

07 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

יש בעולם מיליוני בלוגים שמנסים להשיג את אותו הדבר – תשומת ליבם של מקבלי ההחלטות בתחום העיסוק של הבלוג.

אם יכולת להעביר ידנית את התוכן שלך לכל מקבלי ההחלטות בתחום שאתה מבצע בו קידום אתרים בגוגל היית עושה זאת, אבל אתה לא יכול.

הפתרון? קידום אתרים כחלק מאסטרטגיית התוכן שלך להעלות את הפתרונות שלך ברגע המדויק בו מקבלי ההחלטות בתחום העיסוק שלך (לקוחות לצורך העניין) מחפשים אחריהם.

המפתח לנצח בקידום אתרים אורגני היא לספר סיפורים שקל למצוא. על מנת לעשות זאת, במיוחד בנושאים שהם לא מעניינים כמו שהיית רוצה, היא יצירתיות.

מאמר זה מציע חמישה טיפים ליצירתיות כאשר נושאים משעממים ודרישות ורצונך לקדם את אתרך בגוגל מתנגשים.

טיפ יצירתי 1#: תכתוב לאדם "אמיתי", עם בעיות אמיתיות

 יניב גלבוע הוא מומצא לחלוטין. הוא דמות לקוח. אולם, הבעיות שלו הן מאוד אמיתיות עבור אנשים במעמד שלו. יניב הוא מנהל השיווק של העסק הקטן הטיפוסי.

תניח שיניב אמיתי, איזה מידע אתה חושב שיעזור לו?

כשאתה יכול לדמיין את הקורא שלך כאדם יחיד, חי ונושם, קל יותר ללכת בנעליו, לחוות את הבעיות מנקודת המבט שלו.

פיתוח דמויות צרכניות שמבוסס על מחקרי חשיבה יכול לחולל פלאים עבור העיסוק. אם אתה יכול להעביר לקהל המטרה שלך שאתה שוחה בחומר ושאתה לגמרי מבין עניינים שהם מתעסקים בהם ביומיום, אתה לא תצטרך להמציא מחדש כל פעם את גלגל החדשנות על מנת לגרום לקוראים שלך לקרוא את התוכן.

טיפ יצירתי 2#: תכתוב בצורה חופשית, ותשפר אחר כך

 בוא נניח שחבר מבקש ממך לצייר שקיעה טרופית. תיקח כמה שניות לבהות בנייר הריק כשהתמונות נבנות בראשך. אבל בדיוק כשתתחיל, חברך יצייר חמישה קווים על הדף ויגיד לך שזה "הכרחי" עבור הציור. המשימה שלך רק נהיית קשה יותר. היצירתיות שלך הוגבלה.

זה דומה למה שקורה כשאתה כותב בזמן שיש את דרישות ה-SEO בראש. ברור, קידום אתרים בגוגל זה חשוב, אבל אם הפוסטים שלך לא מעניינים, ייעול לא יעזור בכלום. וכאשר קישורים והפניות מרשתות חברתיות הופכים ליותר ויותר חשובים באלגוריתם הדירוג, יצירת תוכן "שיתופי" יותר חשוב מאי פעם.

פשוט לכתוב על הנושאים אמור לספר לגוגל על מה הפוסט ויתן עובי ראוי למילת מפתח. אז, לאחר שתסיים, אתה תמיד יכול לחזור ולהוסיף מילות מפתח שמתאימות בצורה טבעית לשכתוב.

זה קל להפוך את התוכן שלך ליותר מתאים לקידום אתרים בגוגל לאחר שתסיים את הטיוטה, זה כמעט בלתי אפשרי להפוך את זה ליותר יצירתי.

טיפ יצירתי #3: תתכנן את קידום האתרים בגוגל באמצעות editorial calendar

 ברור, הבלוגיספרה מלאה בתחרות. אבל על פי מספר מחקרים שנערכו בנושא, לפחות מ- 5% מהארגונים יש אסטרטגיות כתיבת תוכן לקידום אתרים בגוגל. אז באמצעות שימוש פשוט באסטרטגיות ותכנון של התוכן שלך, אתה כבר הרבה יותר מתקדם מהמתחרים שלך.

כשאתה מתכנן אסטרטגיה מראש, אתה יכול להחליט לאיזה נושאים אתה רוצה להתייחס ולתת להם להתבשל מעט. תיתן לעצמך מספיק זמן לחקור, להעלות רעיונות ולקבל פידבקים- כל הדברים הטובים שיעזרו בפיתוח מושגים יצירתיים על רעיונות שאתה צריך לכסות.

רעיון יצירתי 4#: תחשוב כמו קופירייטר

 ישנו סיפור ידוע בעולם השיווק על פרסומת בנושא גולף:

כלי סודי מדהים שהתגלה על ידי שחקן גולף בעל רגל אחד מוסיף 50 מטר למכות שלך, מבטל פסופסים… אתה יכול להעלות ל-10 פגיעות במהלך לילה אחד!

עבור שחקני גולף, זה בלתי אפשרי לראות דבר כזה ולהפסיק לקרוא, וזו הסיבה שהמודעה רצה בהצלחה במשך 12 שנה. יש אלפי מורים פרטיים לגולף שמבטיחים לשפר את הפגיעות. במודעה זו מצאו דרך לגרום לה לקפוץ מתוך הדף ולצעוק "תקרא אותי!"

כבלוגר עסקי, באופן נדיר אתה מוכר משהו בפוסטים שלך, אבל אתה לגמרי צריך למכור לקורא את התוכן שלך. וכמו קופירייטרים, יש לך רק הזדמנות אחת לעשות את המכירה.

תחשוב על הכותרות שלך כפרסומת למאמרים שלך. המשפט הראשון הוא פרסומת למשפט השני. הפסקה הראשונה, שאתה מתמהמה בה, היא הפרסומת לבאה. כל הדרך למטה להחלטה שלך לפעולה.

כשאתה חוקר נושא, תשמור על העיניים שלך פתוחות עבור טריקים שיכולים למשוך קוראים לתוכן שלך. אם הקופירייטר שכתב את המודע הנ"ל היה פשוט לוקח את הרשמים על הכדור ומתחיל לכתוב, הוא לעולם לא היה מוצא את הטריק. הוא למד על שחקן הגולף עם הרגל האחת במהלך המחקר. היזם ראה את זה כמודעה אחת קטנה. הקופירייטר ידע שהוא מצא את הטריק שהוא צריך על מנת למשוך את הקהל לתוכן.

טיפ יצירתי #5: תהיה יצירתי עם הגיוון במילות המפתח

 אנחנו במטרה אונליין מאמינים שהאתגר בשיווק מוצרים עם פופולריות נמוכה הוא לא זה שהמוצרים משעממים. זה בעיה בהבנת המשווקים על לקוחות ועל הבעיות שהם מתמודדים איתם.

הבעיה הטיפוסית כוללת את פתרונות המוצר, עבור מי פותרים את זה ואיך פותרים את זה.

לדוגמא, אנחנו מורידים את מעמסת ניהול קמפיין קידום אתרים בגוגל על ידי לקיחת אחריות על הקמפיין ובניית תכנית מקיפה שעונה על כל צרכי הלקוח ועל עקרונות ה-SEO.

אחת הדרכים להשיג את זה הוא לסווג את הקונים שלך על ידי תכונות משותפות כמו נקודות חולשה או המטרות שהם מקווים להשיג עם המוצר שלך. תמפה איפה לקוחות פוטנציאליים נמצאים במעגל המכירות וזה יעזור לך לקבוע את מילות המפתח ונושאים חברתיים שאתה יכול להפוך לתוכן ממשי לקידום אתרים בגוגל.

הלקוחות הנוכחיים שלך גם יכולים לספק לך מידע שניתוח לא יכול. לדוגמא, אתה יכול ללמוד מסקר שלקוח אחד פנה אליך לניהול הקמפיין שלו בגלל שהוא חווה כישלון כאשר הוא ניסה לעשות זאת בעצמו.

קח לעצמך קצת זמן וענה על השאלות הבאות:

באיזה טקטיקות אתה משתמש על מנת לספק את הקהל שלך ואת גוגל בו זמנית? איך אתה הופך נושאים משעממים לתוכן מעניין? מה היית משנה בנוגע לאסטרטגיות קידום אתרים בגוגל העכשוויות שלך על מנת לאפשר יותר יצירתיות?

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *