חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – 5 טעויות גורליות בקידום אתרים בגוגל שעל מנהיגים להמנע מהן
4787
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4787,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – 5 טעויות גורליות בקידום אתרים בגוגל שעל מנהיגים להמנע מהן

03 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

לא קל להיות מנהיג בכלכלה הדיגיטלית של היום. התזוזות המהירות של הטכנולוגיה והדרך שבה לקוחות מסתגלים אליה שינתה את עולם העסקים. מחסומים בין עסקים מקוונים ללא-מקוונים התמוטטו. הון לבד כבר אינו מבטיח הצלחה בקידום אתרים בגוגל.

הצעותיה הרבות של גוגל מהוות הזדמנות צמיחה אדירה לעסקים דמויי B2B ו- B2C. אפילו חברות לא-מקוונות וחנויות שכונתיות תלויות בגוגל מאחר שלקוחות נוהרים אליה. קידום אתרים בגוגל כבר אינו אופציונלי – הוא בגדר חובה. שכירת חברה SEO לצורך קידום אתרך בגוגל יכולה להיות ההשקעה העסקית המשתלמת ביותר שלך ב- 2013 ואף מעבר לכך.

ההתמקדות של מאמר זה אינה בפרטים אלא במה שעליך, כ- CEO, CFO או מנהיג עסקי, לדעת לגבי קידום אתרים בגוגל. יישום של הצעות אלה לא רק יביא יותר תנועה, ימשוך יותר לידים ויגדיל את המכירות, אלא גם יחזק את החברה כולה ויסייע לך לנוע מהר יותר לעבר מטרותיך הכלכליות והאסטרטגיות – בעלות נמוכה יותר.

טעות קידום אתרים בגוגל מספר 1: להיות תקוע בעבר

המערכת האקו-כלכלית הדיגיטלית מתפתחת במהירות רבה. למרות זאת, מנהיגים עסקיים רבים אינם נעים יחד עם הפיתוחים החדשים. הם דבקים במה שבעבר עבד, מקובעים בעבר.

אינך יכול לנווט באמצעות הסתכלות על מראה עם השתקפות של העבר! אם אתה משקיע באותם דברים שבהם השקעת בשנה שעברה (ורק מגדיל את תקציבך), אתה מפספס את היתרונות העסקיים שאפשר להשיג באמצעות קידום אתרים יעיל בגוגל.

טיפים פרקטיים ל- SEO:

1)     השקע באנליזות. תכנן למחר כשאתה יודע בדיוק היכן אתה עומד היום.

2)     בנה לוח מחוונים שניתן לפעול לפיו בכלי האנליטי שלך. שמור רק על מידע עסקי חיוני שאתה יכול לפעול לפיו. עד כמה ביצועיך טובים? עד כמה אתה מצליח בהגעה ליעדים כלכליים ואסטרטגיים? התמקד במה שהופך אותך ליעיל יותר – לא רק השגה של יותר תנועה, אלא שאף להגדלה מעשית של המכירות, להצמחה של העסק ולהפיכה לכדאי יותר.

3)     שכור יועץ חיצוני כדי שיסייע לך להתרכז בדברים חשובים. אם 100 אנשים מגיעים לאתר האינטרנט שלך ו- 2% קונים, מדוע השאר (שבתחילה גילו עניין במוצר או בשירות שלך) אינם קונים? מבט לאחור בזמן, (אנליזה) יכולה לפענח את הסוד להצלחתך.

4)     אל תבזבז כסף על מה שאינו מדיד. כל דבר הוא בר-מדידה. עקוב ונתח את הערך של כל מה שעליו אתה מבזבז זמן וכסף.

טעות קידום אתרים בגוגל מספר 2: ניהול – ללא הנהגה

האתגר למנהיגים, כשזה מגיע לניהול של עסק, הוא להחליט כמה זה יותר מדי.

כמנהיג, יש לך ראייה כללית טובה ביותר של העסק השלם. אתה מבין איך מרכיבים שונים נשזרים ופועלים יחדיו. העדיפות הגבוהה ביותר שלך צריכה להיות ניצוח עליהם כדי שיפעלו באופן מסונכרן. ניהול בקנה מידה קטן והתערבות ביותר מדי פרטים ספציפיים וזניחים יכולים לפגוע בתוצאותיך.

טיפים פרקטיים ל- SEO:

1)     המנע מניהול בקנה מידה קטן של יועץ קידום האתרים האורגני שלך. ותר. קידום אתרים בגוגל הוא מורכב, דינמי, ומערב התבוננות מפורטת וידע לתוך דיסציפלינות רבות. ייתכן שאינך בעל נסיון מספיק בכל אלה – מומחה קידום האתרים שלך בגוגל הוא כן.

2)     תן למומחה מספיק מרחב. להתקשר כדי להתעקש על טקטיקת קידום אתרים בגוגל ספציפית ומבודדת ("האם אתה יכול לבנות לנו מאה קישורים נוספים השבוע?") אינה גישה טובה. כשמעורבותך הופכת להכרחית, מומחה ה- SEO שלך ישאל אותך.

טעות קידום אתרים בגוגל מספר 3: מבני ארגוני מסורבל שחסר סינרגיה

ישנם מצבים שבהם המודל העסקי או המבנה הארגוני עצמו הופך לגורם מגביל. שכנוע מנהיגים שיש לכך אפקט שלילי על הרווחים הוא אתגר, בייחוד בתאגידים גדולים, ותיקים ומסורתיים.

בכלכלה של היום חשוב מאוד לבנות מודל עסקי שהוא בר-דירוג ואשר יכול להתפתח במהירות ולהסתגל לתזוזות מתי שיהיה דרוש. בנסיבות אלה, קטן יותר לעיתים עדיף.

טיפים פרקטיים ל- SEO:

1)     סקור את המבנה הארגוני הפנימי שלך. האם המחלקות (מכירות, שיווק, PR) והצוות שלך מאורגנים ביעילות לשם תקשורת ושיתוף-פעולה?

2)     האצל סמכויות למחלקות ולאנשים הנכונים. הקצה אחריות כדי להבטיח סינרגיות בין פעילויות קידום שונות בגוגל. גרום להם לפקח ולאשר כל יוזמה לפני שהיא יוצאת מהדלת.

3)     מקד את העסק שלך והשיווק סביב הצרכן. התמקד בקליעה לצרכי הלקוח, לא לאלה שלך. הפסק לדבר על עסקך, ואמור להם כיצד תפתור את בעיותיהם ותשפר את חייהם דרך המוצרים והשירותים שלך.

טעות קידום אתרים בגוגל מספר 4: חוסר באינטגרציה

מנהיגים רבים נופלים בכינון מכירות ומאמצי קידום אינטגרטיביים ורב-ערוציים, אשר מודרכים על-ידי אסטרטגיה אחידה שיוצרת סינרגיה ומחזקת כל מרכיב מתוך השלם.

ישנה תלות הדדית מכרעת בין גוגל, Social Media, PR, Mobile Units לבין כמה אתה מצליח בהשגת לקוחות מקומיים נוספים ומכירות לעסק המקומי. יש הרבה פירות בשלים התלויים נמוך ומוכנים לקטיפה – אם אתה בעל האסטרטגיה הנכונה.

טיפים פרקטיים ל- SEO:

1)     מומחים אמיתיים בקידום אתרים בגוגל הם הכלאה אידאלית של אנליסט, מפתח עסקי ומשווק. יועץ מנוסה בקידום אורגני יסייע לך למצוא דרכים חדשות למשיכת לקוחות איכותיים, לאתר הזדמנויות עסקיות ולהפוך חלקים אחרים בעסק שלך למיטביים.

2)     אל תפחית מחשיבותה של התלות ההדדית והסינרגיה בין חלקים שונים של תערובת השיווק שלך. קידום אתרים בגוגל הוא קשה ומסובך, אולם הוא יכול להוסיף ערך בדרכים כה רבות עד כי אתה תופתע לחלוטין.

טעות קידום אתרים בגוגל מספר 5: חשיבה ותקצוב לטווח קצר

קבלת החלטות בנוגע לקניית שירותי שיווק או קידום אתרים בגוגל בדרך-כלל מבוססת על תחושת בטן ועל תפישות מוטעות. לעיתים קרובות, מנהיגים מפחיתים מחשיבותו של קידום אתרים בגוגל, כאשר הם חושבים שהוא מוגבל רק לדירוג אתרים גבוה יותר בגוגל. אך זה הרבה יותר מכך.

קידום אתרים אורגני הוא אף פעם לא "עלות" – הוא "השקעה", כזו שבדרך-כלל מחזירה את עצמה בגדול, על-ידי זכייה בדיווידנדים למשך שנים על גבי שנים.

טיפים פרקטיים ל- SEO:

1)     הערך מחדש איך אתה מתכנן וקונה שירותי קידום אתרים בגוגל. עבור עסקים רבים, קידום אתרים הוא התורם הגדול ביותר לפדיון. למרות זאת, הוא מקבל רק חלק קטן מתקציב השיווק הכולל. על-ידי הקצאת תקציב קידום האתרים בגוגל, תוכל להגיע ליעדים הכלכליים והאסטרטגיים שלך מהר יותר.

2)     הפסק להתמקד במחיר בזמן שאתה קונה שירותי קידום. בעוד שייתכן שספקי קידום אתרים בגוגל זולים יציעו לך דרך אחת, זה עלול להיות יקר יותר בסופו של דבר, מורכב יותר, ואפילו מסוכן לעסק שלך בניגוד להצעה יקרה יותר שנשענת על הנסיון הטוב ביותר.

3)     נסה לקבוע שכר קבוע המבוסס על ביצוע. אם מקדם האתר שלך בגוגל מביא הרבה לידים איכותיים ומכירות, אבל מוגבל על-ידי הקצאת משאבים, פתח עצמך לסידור שבו אתה מאפשר לו יד חופשית ותקציב "לא מוגבל" (כל עוד זה מביא לך ROI גדול).

4)     השקע בהעברת ידע והכשרה של קידום אתרים בגוגל. לקוחות אשר מוכנים להשקיע זמן וכסף בכך חווים את התועלת הגדולה ביותר, הן זו המיידית והן זו המאוחרת. זו הסיבה שבגללה אנו במטרה אונליין ממליצים על הכשרה בסיסית בקידום אתרים בגוגל לכל הלקוחות שלנו  – לא מכיוון שנרוויח יותר כסף, אלא מכיוון שהם זוכים ליתרון רציני מכך.

5)     תיקונים מהירים הם קצרי-חיים. חלק מהעסקים אינם מעוניינים בטרחה של העברת ידע. הם רק "רוצים בתיקון הבעייה." ללא יוצא מהכלל, החברות הללו תהיינה בקפאון או שתכשלנה. העלות של "תיקון" המצב הזה מאוחר יותר היא מופרזת.

כפי שצויין לפני כן, לא קל להיות מנהיג בכלכלה הדיגיטלית של היום. אולם באמצעות יישום של ההצעות הנ"ל לקידום אתרים בגוגל, לא רק שתייצר יותר תנועה, תמשוך יותר לידים ותסגור יותר מכירות, אלא גם תשיג את היעדים הפיננסיים והאסטרטגיים שלך בעלות נמוכה יותר. אם ברצונכם לקבל טיפים נוספים כיצד לנהל עסק קטן – לחצו כאן.

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *