חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – רשימה עבור אתרי סטארטאפ לקידום אתרים בגוגל
4987
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4987,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – רשימה עבור אתרי סטארטאפ לקידום אתרים בגוגל

07 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

לסטארטאפים יש הרבה עניינים לטפל בהם. גיוס עובדים, הוצאות, גיוס משקיעים, ניירת, פיתוח, קידום אתרים בגוגל, בדיקות, מימון – כל זאת לפני שעת ארוחת הצהריים. ללא קשר לסוג התעשייה, סטארטאפים הם עסקים נדיפים המוגבלים בחסינותם עקב העומס הגדול שהם צריכים לשאת כה מוקדם במחזור חייהם.

למרות שהיזמים הם מומחים בתחום שלהם, ואפילו עשויים לדעת רבות בנוגע לניהול עסקיהם ברשת, זה לא סביר שהם מודאגים בקשר לשיקולים הנוגעים לקידום אתרים בגוגל. למרות זאת אתה לא צריך משאבים מיוחדים לקידום אתרים אורגני, ואפילו לא צוות SEO מיוחד בשביל לבצע אופטימיזציה לאתר. יישום מוקדם של פרקטיקות "קידום אתרים בגוגל" עשוי להניב רווחים ראשוניים במקביל לצמיחת העסק.

בשביל אתרים חדשים, קידום בצורה יעילה בגוגל מבטיח שאנשים המחפשים את שם העסק שלך יוכלו למצוא את אתרך. לאחר יישום מלא, קידום האתר בגוגל יעזור גם לאלה המחפשים את המוצרים והשירותים שאתה מציע למצוא את אתרך במקום את אתרו של המתחרה. מאחר והתוצאה המשמעותית ביותר של SEO לוקחת חודשים של עבודה על מנת להגיע אליה, מומלץ להתחיל מוקדם מהמאוחר – אפילו אם זה רק באופן מינימלי.

להלן רשימה של טיפים והוראות מהותיים בנושא קידום אתרים בגוגל בשביל אתר סטארטאפ חדש. חלקם לוקחים מספר דקות, כאשר אחרים דורשים סיוע בפיתוח – אך כל אחד מספק תועלת מסויימת לאתרך.

התקנה כללית

  • התקן את Google Analytics
  • הצב "יעד מטרה" ב Google Analytics לכל דף "תודה" באתרך המופיע לאחר רכישה או יצירת קשר.
  • הגדר Google Webmaster Tools לאתרך.
  • קשר בין  Google Webmaster Tools ל- Google Analyticsבשביל לקבל תשקיף מאיפה משתמשים מופנים לאתר שלך.
  • צור קובץ הנקרא robots.txt והעלה אותו לתיקיית הרוט של האתר שלך.
  • צור sitemap.xml והעלה אותו לתיקיית הרוט של האתר שלך (או אפשר את מאפיין זה מתוך הCMS, אם אפשרי). מסור את מפת האתר ל" Google Webmaster Tools " לטובת אינדוקס.

מילת המפתח- מחקר

  • הכן רשימה של כל המוצרים והשירותים שהנך מציע. כיצד אתה מתייחס אליהם? כיצד לקוחות קיימים ופוטנציאליים מתייחסים אליהם? המצא כמה שיותר שילובים של ביטויים.
  • השג רעיונות נוספים למילות מפתח ע"י שימוש ב"מתכנן מילות המפתח של גוגל".
  • כאשר יש לך רשימה מגובשת הכנס את מילות המפתח למתכנן מילות המפתח בשביל "לראות כיצד הן פועלות".
  • צמצם את רשימתך ע"י התבוננות בביטויים מרכזיים בעלי השפעה רבה (שהרבה אנשים מחפשים אותם), שהם בעלי עלות נמוכה עבור כל לחיצה (שכנראה שאין עליהם הרבה תחרות). אלה הן מילות המפתח שאתה מחפש.
  • חלק את מילות המפתח שלך לקבוצות קטנות של ביטויים הדומים בהקשרן, והקצה כל קבוצה לדף מתאים באתר. אין לך דפים שמתאימים לקבוצה? תכנן להשתמש במילים אילו בתור פרסום בבלוג.

אופטימיזציה לאתר

  • כתוב טייטל טאג ייחודית לכל דף באתר, השתמש באחת או יותר ממילות המפתח הייעודיות שהקצת לדף זה. ודא שאתה כולל את שם העסק שלך. שמור מגבלה של 60 תווים לכל כותרת.
  • כתוב תיאור מטה עבור כל דף, השתמש באחת או יותר ממילות המפתח הייעודיות שהקצית לדף זה. הקפד על מגבלה של 155 תווים לתיאור.
  • כלול מילת מפתח ייעודית בכל כתובת של כל דף.
  • בדוק שלכל דף יש h1 tag אחד (ורק אחד), כאשר ההעדפה שתכלול מילת מפתח ייעודית.
  • כותרות נוספות (h2-h6), אם ישימות, ראוי שיופיעו בצורה מסודרת למטה בדף.
  • ודא שלכל דף באתרך קיים גישה בפחות מ3 לינקים מדף הבית. אם יש לך דפים (או יחידה שלמה), הקבורות עמוק מזה, שקול לקשר בניהם מהניווט הראשי, או מדף מקטגוריה מתאימה.
  • כאשר אתה מקשר לדף אינטרנט נתון ממקום אחר באתר השתמש באחת ממילות המפתח הייעודיות הקשורות לאותו דף בטקסט המכיל את הקישור.
  • אם אתרך כבד מתמונות הוסף אלט טאגס לתמונות בכדי לאפשר לגוגל להבין מה התמונות מכילות ולאילו נושא הן קשורות.

תוכן

  • וודא שלכל דף באתר יש לפחות 300 מילים של תוכן ייחודי, שלא ניתן למצוא במקום אחר באתר (או בכל מקום אחר ברשת).
  • צור בלוג על הדומיין שלך, ופרסם בו משהו לעיתים קרובות ככל יכולתך (שאף לפעמיים בחודש בתור התחלה). כתוב מאמרים שבאופן אישי תמצא מעניין ושתרצה לקרוא.
  • המשך מעבר לטקסטים: צור סרטונים, פודקאסטים, איורים, קבצי PDF להורדה ועוד!
  • זהה 2-3 סוגים של קהלי יעד למוצר או שירות שאתה מציע, וצור תוכן ייחודי לכל אחד מהם. מהם נקודות הגירוי, או תכונות בולטות, הנוגעות ביותר לצרכיהם האישיים?
  • הימנע מלהתרכז בכתיבה על המוצר כאובייקט בלבד, ודבר על נושאים קשורים שיעניינו את הקהל. שמירה על כניסות נוספות לאתר מגבירה את החיבה אותה הם ימירו בנקודה מסויימת.

בניית קישורים

  • אתר את מתחריך הגדולים ביותר והבט על הלינקים שמקשרים אליהם על מנת לבדוק מי הזכיר את שמם ברשת. מצא אתרים מובילים ברשימתם, ופנה אליהם בבקשה לקשר אליך על מנת למנף ולקדם את אתרך בגוגל.
  • זהה אנשים משפיעים עם הרבה חברים קבועים בבלוג או בפרופילים החברתיים שלהם. עקוב מקרוב אחר פרסומיהם עד שתופיע הזדמנות לנטוע את התוכן שלך.
  • מנף את מאמצי יחסי הציבור שלך וודא שכל אזכור בתקשורת כולל קישור חזרה לאתרך. שאף לטקסט בצורת מילת המפתח בקישור.
  • פנה אל הניצחונות הקלים בדמות רישום באתרים בעלי השתייכות לתחום, לוחות קהילתיים, וארגונים תעשייתיים שאתה משתייך להם.

לעבור כל כך הרבה מבלי להזיע טיפה?

הנה בונוס לאלה המצליחים יתר על המידה.

  • הוסף סימון של גוגל Authorship לבלוג שלך.
  • השתמש ב-Google Analytics Experimentsבשביל לבחון אלטרנטיבות בשיטת שליחת ההודעות,   , imagery or page structure על דף בו יש תנועה מרובה.
  • בדוק ב- Google Webmaster Tools אם ישנם טעויות מסוג 404, ותקן אותם ע"י ניתוב מחדש 301.
  • בדוק את ביצועי מהירות האתר ע"י Google’s Page Speed Tools, וחפש אחר אפשרויות, או הזדמנויות לגרום לאתרך לפעול מהר יותר.
  • בדוק כיצד אתרך מוצג במכשירים ניידים ע"י שימוש ב-Google’s Mobile Meter. אם האתר לא ידידותי לניידים, או שהוא לא נטען מהר מספיק (עד 3 שניות), אתה ככל הנראה מפסיד לקוחות.

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *