חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – 6 דרכים לשיפור אסטרטגית קידום אתרים בגוגל בעזרת כלי ניהול האתר של גוגל
5148
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5148,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – 6 דרכים לשיפור אסטרטגית קידום אתרים בגוגל בעזרת כלי ניהול האתר של גוגל

02 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

רוב מומחי קידום אתרים בגוגל, נעזרים בכלי ניהול האתר של גוגל (GWT) כדי לנתח את ההיבטים הטכניים של אתרי אינטרנט. אותם מומחים מתמקדים במידע כמו נתוני סריקה, שגיאות דף וכו'.

בנוסף לניתוח טכני, אנו ממליצים להשתמש בכלי ניהול האתר של גוגל לשיפור בסיסי לקידום אתרים בגוגל. הנה 6 דרכים קלות לשפר את קידום אתרכם בעזרת כלי הניהול של גוגל.

1. שיפור HTML

תחת תצוגת חיפוש, תמצאו את שיפור HTML. דוח זה מספק תמונת מצב של כל נושא הקשור לתגיות מטא וכותרות התגים של אתרכם וגם תיעוד של כל תוכן שלא ניתן לאנדקס.

בעולם קידום אתרים בגוגל, אנו יודעים שחשוב שיהיו תגיות מטא וכותרות תגים אופטימליות. דוח זה מאפשר לכם לזהות בקלות בעיות שקשורות לתגיות המטא ולכותרות התג וגם לנהל את מאמציכם בסדר עדיפויות.

2. תוכן בעל מילות מפתח

תחת גוגל אינדקס, תמצאו את התוכן בעל מילות המפתח. כלי זה מאפשר לכם להגדיר לא מה אתם חושבים שהאתר שלכם מכיל אלא איך גוגל מבינה זאת. כלי זה מראה את מילות המפתח שבשימוש בדף שלכם, יחד עם ויראציות ומשמעויות שונות של כל מילת מפתח. מידע זה עוזר לכם להבין במהירות אם אתם צריכים ליצור תוכן נוסף סביב מילת מפתח מסויימת, נושא או עניין. זה גם מראה לכם על איזה דפים מופיעות מילות המפתח. מדובר בכלי מאוד שימושי ל-SEO!

3. נתונים מובנים

דרך נתונים מובנים ניתן להסביר את התוכן של האתר שלכם למנועי החיפוש שבמקרים מסויימים יכולים לעזור לכם להשיג יותר תוצאות ודירוג פופלרי. אם יש לכם נתונים מובנים באתר, לכלי הניהול של גוגל יש פונקציה שמראה לכם את סוגי הנתונים המובנים שגוגל הצליחה לאבחן באתר שלכם, כולל את כתובות ה-URL  בהן נמצא כל סוג. תוכלו למצוא את דוח זה תחת תצוגת חיפוש > נתונים מובנים.

הערה: כלי זה מכיל רק את הנושאים המהותיים והראשיים שמתגלים בדף. למשל, אם הדף שלכם מכיל schema.org/Event שמכיל בתוכו schema.org/Place אז רק פריט ה- Event יחשב.

4. עוזר סימון הנתונים

תחת מקורות נוספים, עוזר סימון הנתונים המובנים מאפשר לכם לתייג שדות מידע לאירוע, מוצר או כל דבר אחר באתר שלכם.

אם אתם לא בטוחים איפה להתחיל אם סימון מובנה, זהו כלי הצבע-ולחץ מהיר וקל לשימוש. זה שלא נחוץ שינוי HTML זה הדבר הנחמד באפשרות זו. בעזרת העכבר אתם מדגישים ומתייגים כל פיסת מידע מפתח בדף המתאים של האתר.

5. מפות האתר

מדור מפות האתר מאפשר לכם לצפות בכל מפות האתר שהוספתם (או שגוגל מצאה) יחד עם סטטיסטיקה כמו תאריך העיבוד האחרון ומספר הדפים שנבדקו. נתונים אלו ניתן למצוא לפי סוג תוכן, משמעות באינטרנט, וידאו, תמונות וחדשות.

אופציית בדיקת מפת האתר היא עוד פונקציה נהדרת, אתם מספקים את כתובת ה- URL  של מפת האתר, גוגל סורקת זאת ומאבחנת במהירות שגיאות שצריך לתקן.

6. הסרת כתובת URL

אם אתם צריכים להסיר כתובתURL  מאינדקס גוגל, אתם יכולים להיעזר בפונקציית הסרת כתובתURL  בכלי הניהול. זה יכול להיות כלי משמעותי, אבל השתמשו בו בזהירות! השתמשו בכל זה רק אם אתם רוצים להסיר  לצמיתות (בניגוד לשינוי מקומו).

גוגל נותנים דוגמה מצויינת ב-  help section – אם אתם בטעות מציגים מידע רגיש כמו מספר כרטיס אשראי ואתם צריכים להסיר את הדף, אתם יכולים לבקש הסרה מזורזת של כתובת ה-URL . תוכלו למצוא את הכלי הזה תחת "גוגל אינדקס" בניווט השמאלי.

כלי ניהול אתרים לשיפור מהיר וקל של תוצאות מנועי החיפוש

במטרה אונליין אנחנו עובדים עם כלים אלו באופן שוטף והם עוזרים לנו רבות בניתוח המדדים השונים ובכל עבודת קידום אתרים בגוגל שאנו עושים. עם זאת, 6 פונקציות אלו רק מגרדות מעט את פני השטח ממה שיש לכלי ניהול האתר של גוגל להציע. אנו מעודדים אתכם לחקור את הדרכים בהם כלי הניהול הזה יכול לעזור לכם לשפר ולהשפיע על קידום אתרכם בגוגל.

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

 

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *