חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | השיטה לקידום אתרים בגוגל – אסטרטגיות בידינג לקידום אתרים בגוגל AdWords
4922
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4922,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,
 

השיטה לקידום אתרים בגוגל – אסטרטגיות בידינג לקידום אתרים בגוגל AdWords

13 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למאמר הראשון בשיטה לקידום אתרים בגוגל

בעוד שאסטרטגיות בידינג התפתחו עם הזמן, ישנם כמה סוגי ליבת בידינג שזמינים ב- AdWords של גוגל. עכשיו בעזרת אסטרטגיות בידינג גמישות ייתכן שיהיה זה מעט מבלבל לדעת איזה סוג של בידינג זמין וכיצד הוא פועל. בידינג של עלות ללחיצה (CPC) מעולם לא היה כה מתקדם – וכה מסובך. זהו תחום שכדאי ללמוד למי שעוסק בקידום אתרים בגוגל.

CPC ידני

זוהי ההגדרה הקלאסית בשביל לשלוט בצורה מוחלטת על בידים (לבצע קידום אתרים בגוגל?)  תוך התמקדות בתעבורת קליקים. AdWords תיקח קודם את ברירת המחדל של הביד מה- ad group, אלא אם כן הוגדר ידנית ביד שונה ברמת מילת המפתח.

בחר "אני אגדיר ידנית את הבידים שלי לקישורים".

CPC אוטומטי

בהגדרה זו, מקדמי אתרים בגוגל מתמקדים בתעבורת קליקים, אולם נותנים ל- AdWords שליטה על בידים יחידים של CPC. הגדר תקציב יומי, ו- AdWords תתאים את הבידים שלך אוטומטית למטרה של השגת מירב הלחיצות לתקציב. עם בידינג אוטומטי, AdWords עושה את כל העבודה כדי להשיג את מירב הלחיצות.

קיימת גם האפשרות להגדיר מגבלה על הביד של CPC. הגדרה של מגבלה יכולה לסייע לשלוט בעלויות, אך עלולה באופן פוטנציאלי גם להגביל לחיצות.

אם כן, בשביל לקדם את אתרך בגוגל, בחר "AdWords תגדיר את הבידים שלי כדי לסייע להשיג את מירב הלחיצות בהתאם לתקציב המטרה שלי".

CPC מוגבר

אפשרות בידינג זו היא עבור מקדם אתרים בגוגל שהינו ממוקד המרה. חובה לאפשר מעקב אחר המרה, כך ש- AdWords תגדיל או תפחית אוטומטית בידים של CPC כדי להניע את רוב ההמרות בהתבסס על נתוני מעקב אחר המרות.

רמת הבידים יכולה לעלות עד ל- 30 אחוזים עבור לחיצות שסביר יותר שתובלנה להמרות. רמת הבידים יורדת עבור לחיצות שפחות סביר שהן תומרנה.

בידינג של CPA

השתמש בבידינג של CPA תוך התמקדות בהמרות בעלות לרכישה ספציפית. זה גם ידוע כ- Conversion Optimizer.

מקדמי אתרים בגוגל שמעוניינים לכוון לעלות לרכישה/המרה ספציפית חייבים להיות בעלי לפחות 15 המרות ב- 30 ימים לשם שימוש בזה. הסטוריית ההמרות מאפשרת ל- AdWords לחזות המרות עתידיות.

מאחר ש- Conversion Optimizer מחיל אוטומטית את התאמות הבידים שלו, הוא לא מתאים לקמפיינים המוגברים החדשים לאורך ימים, זמנים, מיקומים ומכשירים (למעט mobile opt-out at – 100 אחוז). הצגת בידים גם לא עובדת. אם תפעיל את Conversion Optimizer עם התאמות בידים קיימות, פשוט יתעלמו מהן.

קיימות שתי אפשרויות מתקדמות לסוג ביד זה: Max CPA ו- Target CPA. Target CPA הוא ה- CPA הממוצע שעליו אתה מוכן לשלם, ו- Max הוא המקסימום להמרה. ה- Maximum CPA מתוכנת להתבטל ב- 2014.

גוגל ממליצה על CPA שמבוסס על הסטוריה, ושאפשר להשתמש בו או שמקדמי אתרים בגוגל יכולים להגדיר בעצמם.

אסטרטגיות ביד גמישות

מאפשר לאסטרטגיות בידינג אוטומטיות להיות יותר מותאמות אישית וגמישות לצורך קידום אתרים בגוגל. אופטימיזציות של בידים אוטומטיים יכולות להיות מיושמות בקמפיינים, קבוצות מודעות ומילות מפתח.

יותר אפשרויות בהשוואה לאפשרויות ה- CPC המוגבר וה- Conversion Optimizer שהיו זמינות בעבר ושגם מאפשרות לך לערבב ולהתאים כללי ביד לאורך קמפיין וקבוצות מודעות.

ישנם חמישה סוגי אסטרטגיות ביד גמישות שמסייעות לקדם אתרים בגוגל:

1)      מקסם לחיצות: זוהי גרסה גמישה של אסטרטגיית הבידינג של Automatic CPC.

2)      בידינג של CPA:  זוהי גרסה גמישה של Conversion Optimizer שנעשה בה שימוש בקיבולת ה- CPA המכוון (CPA הממוצע).

3)      CPC מוגבר: גרסה גמישה של יכולת ה- CPC המוגבר הקיים.

4)      חפש את מיקום העמוד: Adwords תגדיל או תקטין בידים כדי לכוון פרסומות למיקומים בראש העמוד או בעמוד הראשון. אסטרטגיית ביד זו עובדת עם מילות מפתח, קבוצות מודעות וקמפיינים שמכוונים ל- Search Network בלבד. זה לא מגדיר מיקום בעמוד (למשל, מקדם אתרים בגוגל אינו יכול לבחור להיות במיקום שלישי בעמוד).

5)      חזור ל- ad spend (ROAS): AdWords חוזה המרות עתידיות וערכים בהתבסס על ערכי המרה שמקדמי אתרים בגוגל מגדירים. כדי לכוון ל- ROAS, יש צורך ב- 30 המרות  ב- 30 ימים. משמש ל- Search Network בלבד או ל- Search and Display Networks. AdWords תנסה להגיע למטרות ROAS לאורך מילות מפתח, קבוצות מודעות וקמפיינים.

הספרייה המשותפת של AdWords מאכסנת ומספקת בפירוט דיווחים לכל אסטרטגיה.

למאמר הבא בשיטה לקידום אתרים בגוגל

  • יובל

    מאמר ממש טוב על קידום אתרים בגוגל! וגם כל הסדרה הזו.

    הגב

פרסם תגובה

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *