חייגו אלינו 073-7599410
מטרה אונליין | מאגר הידע
83
rtl,blog,ajax_updown_fade,page_not_loaded,

מטרה אונליין

 

קידום אתרים בכובע שחור

16 ינו 2017, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

קידום אתרים הוא המפתח המרכזי להצלחתו של עסק במרחב המקוון. העיקרון בעניין זה הוא פשוט. מיליוני ישראלים עושים שימוש ברשת, והדרך להגיע אליהם עוברת ביצירת נראות ווירטואלית על גבי תוצאות מנועי החיפוש. על פי סקר שנערך על ידי חברת גוגל ישראל, עולה כי הישראלי הממוצע…

קידום בגוגל – חמש עקרונות יסוד

31 מרץ 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

זירת האינטרנט היא מהתחרותיות ביותר שניתן למצוא כיום. במרחב המקוון ניתן למצוא מספר אינסופי של אתרים, כשהקלדה של מילות מפתח מסוימות במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, גוגל, תחשוף את הגולש לתוצאות מרובות. מה שהגולש הממוצע לא בהכרח מודע אליו, הוא שמאחורי הקלעים מתחולל מאבק איתנים בין אתרים, על הזכות להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש. המשוואה כאן ברורה: ככל שקידום בגוגל של האתר שלך טוב יותר וממקם אותו גבוה יותר, כך גדלים בעשרות מונים הסיכויים שייכנסו אליו.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – סנקציות שמפעילה גוגל על העושים שימוש לא נכון בקידום אתרים בגוגל

26 מרץ 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

התחום של קידום אתרים בגוגל נחשב לפורה במיוחד. כל מי שמתעסק בכך יודע כי על מנת שאתר מסוים יופיע במיקום גבוה תחת מילת מפתח מסוימת, נדרשים חודשים ארוכים של עבודה מאומצת, ולרוב גם מעבר לכך. בתנאים אלה, הסיוט הגדול ביותר של כל מקדם אתרים הוא לענישה של גוגל, מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, שתביא לכך שהאתר ייסוג אחורנית לא מעט מקומות במנוע החיפוש. מתי זה קורה? ואיך אפשר להימנע מכך?

17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להכפיל את המכירות האלקטרוניות שלך (חלק ג')

16 מרץ 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

זה מדהים שמומחים לקידום בגוגל לא מייעלים את החיפוש הפנימי שלהם עצמם באתרי קניות. זה לרוב בגלל שהם מתעלמים או מפחיתים מהחשיבות של חיפוש פנימי, ומפסידים מכירות. אנשים שמחפשים עם איות לא נכון, מילים נרדפות או טעויות ברווח לא מגיעים לעמודי המוצר הראויים. הם אמורים להגיע!

השיטה לקידום אתרים בגוגל – ניהול מוניטין פרואקטיבי לקידום אתרים בגוגל

06 מרץ 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

בעוד שיותר ויותר אנשים מתחברים לאינטרנט (ומעבירים שם יותר זמן מאי פעם), נהיה פשוט ביותר לאדם לחפש מוצר או חברה בכל נקודה במחזור המכירות. בזכות הפשטות בצפייה בביקורות, מעולם לא היה חשוב יותר להבטיח שהמוניטין אונליין שלכם מנוהל כהלכה בעולם התחרותי של קידום אתרים בגוגל.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – כיצד להשתמש במדיה חברתית ככלי לבניית לינקים ולקידום אתרים בגוגל?

25 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

מדיה חברתית יכולה לספק פלטפורמה מעולה להפצת המודעות למותג. כאשר משתמשים בה כראוי, הנוכחות החברתית שלכם יכולה לשמש כבוסט לאסטרטגיית קידום אתרים בגוגל שבה אתם משתמשים, ע"י השגת תו איכות לחברה שלכם.

17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להכפיל עבורך את המכירות באינטרנט – חלק ב'

25 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

גוגל לא אוהבת תוכן כפול. אבל הרבה מאתרי המסחר האלקטרוני לא יכולים לכתוב מחדש את כל תיאורי המוצרים ואת הפירוט שלהם. אתה יכול לעקוף את זה על ידי הוספת תוכן ייחודי כמו תוכן מותאם למשתמש וביקורות סביב זה. תזמין תגובות של משתמשים, תשלב מדיה חברתית. תיתן למשתמשים לספר את הסיפור שלהם. לקוחות שמחים הם עוזרי השיווק הטובים ביותר לקידום בגוגל.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – חמש טעויות בקידום אתרים בגוגל שפוגעות בעסקים קטנים

18 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

רוב העסקים מבינים את החשיבות של הגשמת טקטיקות קידום אתרים בגוגל באסטרטגיית השיווק הכוללנית שלהם. יחד עם זאת, הרבה מנכ"לים עדיין חושבים שיש תכנית אחת של קידום אתרים בגוגל, שמתאימה לכולם, ופשוט ע"י העתקת אותן השיטות של המתחרים, הם יראו שיפור מיידי בדירוג החיפוש שלהם.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – האם התאמת חוויית המשתמשים צריכה להיות ההגדרה החדשה של קידום אתרים בגוגל?

13 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

לאחרונה השתעשענו ברעיון שעלינו לקרוא לקידום אתרים בגוגל בשם התאמת חוויית המשתמשים, ואנו רוצים להסביר למה אנו חושבים שכל המקדמים צריכים להיות בעניין בנושא זה. גוגל עדכנה הרבה מהקווים המנחים לוובמאסטר לאחרונה, והחוט המקשר ברוב העדכונים הללו הוא להגיד שהוובמאסטר צריך להתמקד ביצירת תוכן שאנשים יכולים להשתמש בו וכן לשתף.

17 הפעולות הטובות ביותר בקידום בגוגל שיכולות להגביר את המכירות שלך במסחר האלקטרוני – חלק א'

11 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

כשאנו אומרים ללקוחות בפעם הראשונה שקידום בגוגל יכול להגביר את המכירות האינטרנטיות במסחר האלקטרוני, הם סקפטיים. זה נשמע לא מציאותי- אבל זה כן. מסחר אלקטרוני, SEO וייעול קצב ההמרה יכולים להכפיל את התנועה והמכירות שלך.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – כיצד פרופילים ודפים של גוגל+ צוברים סמכות חיפוש (חלק 1)

08 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

דפים ופרופילים של גוגל +צוברים סמכות בדירוג בחיפוש גוגל (ובמקומות אחרים בגוגל, כפי שתראו למטה) באותו האופן שעושים דפים רגילים אחרים ברשת, עלינו להכיר זאת לטובת קידום אתרים בגוגל מוצלח.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – 6 דרכים לשיפור אסטרטגית קידום אתרים בגוגל בעזרת כלי ניהול האתר של גוגל

02 פבר 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

רוב מומחי קידום אתרים בגוגל, נעזרים בכלי ניהול האתר של גוגל (GWT) כדי לנתח את ההיבטים הטכניים של אתרי אינטרנט. אותם מומחים מתמקדים במידע כמו נתוני סריקה, שגיאות דף וכו'. בנוסף לניתוח טכני, אנו ממליצים להשתמש בכלי ניהול האתר של גוגל לשיפור בסיסי לקידום אתרים בגוגל. הנה 6 דרכים קלות לשפר את קידום אתרכם בעזרת כלי הניהול של גוגל.

מפת הדרך של קידום בגוגל ל- 2014: אימוץ סימנים סמנטיים

27 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

במאמץ הנחוש של גוגל לארגן את המידע בעולם, ההחלפה המעניינת ביותר שראינו במהלך השנה האחרונה נוגעת ליכולת להבין את "המשמעות" מעבר לתוכן (דרך גרף הידע) וחיפושים (דרך עידכון האלוגריתם Hummingbird).

השיטה לקידום אתרים בגוגל – העולם החדש והאמיץ של קידום אתרים בגוגל: מעבר לאתרים

26 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

אנחנו שומעים זאת באופן קבוע – מותו של תחום קידום אתרים בגוגל מתקרב. בשנים האחרונות, הופצצנו באי-אלו שינויים בחיפוש אורגני, מ-Penguin, דרך Panda ועד Hummingbird. בואו נודה בזה – הדבר הקבוע היחיד בעולם החיפוש הוא השינוי.
אבל אנו חושבים שתחום קידום אתרים בגוגל לא מת עדיין.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שישה עשר – מדידת הצלחת ואופטימיזציה בקידום בגוגל

13 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

בקידום אתרים אורגני, יכול להיות קשה לעקוב אחר האלמנטים הספציפיים של אלגוריתמים של גוגל בצורה יעילה בהתחשב בעובדה שנתונים אלה אינם ציבוריים, וגם אפילו לא נחקרו כראוי. עם זאת, שילוב של טקטיקות שונות הפכו מספר שיטות עבודה למומלצות, ונתונים חדשים מתגלים כל הזמן כדי לעקוב אחר אלמנטים בכירים ישירים ואותות דירוג חיוביות או שליליות.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – האם קידום אתרים בגוגל עדיין משנה?

12 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

כולנו שמענו ש"קידום אתרים בגוגל מת" מפי כל מיני "מומחים" לנושא.
בעוד SEO עשוי להראות לגמרי אחרת ממה שהוא נראה לפני שנה, אנו בהחלט סבורים שקידום אתרים בגוגל לא רק חי, אלא משגשג וזאת הסיבה..

השיטה לקידום אתרים בגוגל – 5 דרכי שכתוב יצירתיות לקידום אתרים בגוגל

07 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

יש בעולם מיליוני בלוגים שמנסים להשיג את אותו הדבר – תשומת ליבם של מקבלי ההחלטות בתחום העיסוק של הבלוג.
אם יכולת להעביר ידנית את התוכן שלך לכל מקבלי ההחלטות בתחום שאתה מבצע בו קידום אתרים בגוגל היית עושה זאת, אבל אתה לא יכול.
הפתרון? קידום אתרים כחלק מאסטרטגיית התוכן שלך להעלות את הפתרונות שלך ברגע המדויק בו מקבלי ההחלטות בתחום העיסוק שלך (לקוחות לצורך העניין) מחפשים אחריהם.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – איך להבליט את המוצר שלכם בתוצאות מנועי החיפוש לקידום אתרים בגוגל?

02 ינו 2014, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

אם אתם יוצרים תוכן שיווקי ואף אחד לא מוצא אותו, אז מה הטעם?
כיום ידוע כי קידום אתרים בגוגל הוא כלי חשוב וקריטי בהגברת החשיפה לתוכן שיווקי של מוצר מסוים. אנו מאמינים שתוכן הוא לא באמת משמעותי עד שמישהו מוצא, צורך ופועל לפיו. עדיין, אנו נוכחים לדעת בעקבות עבודה עם מגוון רחב של לקוחות, גדולים וקטנים, שקידום אתרים בגוגל הוא לא תמיד חלק מתהליך פיתוח ושיווק המוצר.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק חמישה עשר – מדידה ומעקב אחרי הצלחה בקידום בגוגל

30 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

אומרים שאם אתה יכול למדוד את זה, אז אתה יכול לשפר את זה. באופטימיזציה לטובת קידום בגוגל, המדידה היא קריטית להצלחה. מאגר הנתונים של מקדמי אתרים מקצועיים לגבי דירוג, הפניות, קישורים ועוד, עוזר לנתח את אסטרטגיית ה-SEO שלהם וליצור "מפות דרכים" להצלחה.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – Hummingbird של גוגל ומילות המפתח: מה צריך לדעת כדי להישאר בחזית קידום האתרים בגוגל

27 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

ב-26 לספטמבר, גוגל אמרה למשתתפים באירוע יום ההולדת ה-15 שלה שיש לה אלגוריתם חדש המשפיע על מעל 90% מהחיפושים ברחבי העולם. הם קראו לו Hummingbird (יונק-דבש). עובד גוגל, עמית סינגהל אמר מאוחר יותר שיתכן שזהו השינוי הגדול ביותר לאלגוריתם מאז שהצטרף לחברה ב-2001.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – כיצד להשאיר ביקורות אנונימיות בגוגל+

22 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

אחד מלקוחותנו במטרה אונליין, רופא במקצועו, התלונן בפנינו על כך שברגע ש"גוגל מקומות" (Google places) השתנה לפורמט החדש גוגל+ (Google+), כל המטופלים שלו איבדו את היכולת להשאיר ביקורות אנונימיות (מה שפוגע בעסקיו ובקידום האתרים בגוגל שהוא עושה).

השיטה לקידום אתרים בגוגל – המשחק של קידום אתרים בגוגל 2014: hummingbird, תוכן וסמכות

18 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

במאמר הזה נעבור על כללי המשחק התקופתיים של גוגל עבור השנה הקרובה. תודות ל- hummingbird, מומחי קידום אתרים בגוגל חושבים הרבה על תוכן, סמכות וגם על מה האלגוריתם החדש הזה אומר עבור מילות מפתח ועבור בניית קישורים.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק ארבעה עשר – פעילות ספאם אסורה בקידום בגוגל

16 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

גוגל מבצעת ניתוח ספאם על פני עמודים בודדים וכן על-פני אתרי אינטרנט שלמים (דומיינים). בכדי לבצע קידום אתרים בגוגל מוצלח, אנחנו קודם כל נסתכל על הדרך של גוגל להעריך שיטות מניפולטיביות ברמת הכתובת של האתר.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – סימנים חברתיים לקידום אתרים בגוגל

14 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

נראה כאילו היו לגוגל בעבר הרבה מגבלות טכניות בקשר לשימוש של סימנים חברתיים כפקטור לדירוג. באמצעות עדכון Hummingbird, לגוגל יש כעת מבנה יותר טוב לעיבוד של סימנים חברתיים (בין היתר) וזה יכול מאוד להועיל לקידום אתרים בגוגל.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – 3 דרכים בהן חקירה תחרותית יכולה להועיל לקידום אתרים בגוגל

11 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

הבחנו בכך שהרבה מקדמי אתרים בגוגל נוטים להתמקד במיקום אתרם האישי בגוגל.
חלקם עושים זאת יותר מתוך הכרח, ולא מתוך בחירה, בגלל הגבלות בכוח אדם ותקציב, ויש מספיק מה לעשות בכדי להעלות את אתרם לראש דירוג החיפושים בגוגל.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – רשימה עבור אתרי סטארטאפ לקידום אתרים בגוגל

07 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

לסטארטאפים יש הרבה עניינים לטפל בהם. גיוס עובדים, הוצאות, גיוס משקיעים, ניירת, פיתוח, קידום אתרים בגוגל, בדיקות, מימון – כל זאת לפני שעת ארוחת הצהריים. ללא קשר לסוג התעשייה, סטארטאפים הם עסקים נדיפים המוגבלים בחסינותם עקב העומס הגדול שהם צריכים לשאת כה מוקדם במחזור חייהם.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – התחל את קמפיין קידום האתרים בגוגל עם שאלה

04 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

ההשפעה לטווח הקצר, והארוך של תוכן שיווקי על מאמצי קידום אתרים בגוגל איננה מוטלת בספק. גם מנועי החיפוש, וגם הרשתות החברתיות שואפים להעניק תוכן מעודכן, וככל שהתוכן יותר מושך, כך אתה מרוויח יותר כמות כניסות

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שלושה עשר – מיתוסים ומיסקונספציות על קידום בגוגל

02 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

לאורך השנים האחרונות הופיעו מספר קונספציות שגויות בנוגע לאופן הפעולה של גוגל. הדבר גורם לבלבול בקרב מקדמי אתרים מתחילים לגבי מה דרוש כדי לבצע את העבודה ביעילות. בפרק זה, אנו נסביר את הסיפור האמיתי מאחורי המיתוסים של קידום בגוגל.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – כן, אבל… אנחנו בסדר גם בלי קידום אתרים בגוגל

01 דצמ 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

לא כולם צריכים קידום אתרים בגוגל. יש כמה עסקים שנמצאים בתעשיות נישה קטנות שמקבלים מספיק עסקים מקומיים, שקידום אתרים בגוגל יהיה רק למעמסה עבורם. כל השיחות והאימיילים שיגיעו מהאתר רק יפריעו להם בטיפול בלקוחות שלהם ובסופו של דבר הלקוח הוא הכי חשוב!

השיטה לקידום אתרים בגוגל – ניהול קמפייני PPC לקידום אתרים בגוגל

28 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

אנו שומעים זאת פעמים רבות כאשר אנו מדברים עם בעלי אתרים ומנהלי שיווק, כאשר אנו מעלים את הרעיון לנהל את קמפיין התשלום בעבור קליק (PPC) בשבילהם. לרבים מהם יש חשש מלאפשר למישהו מחוץ לארגון (גם אם הוא מקצוען בתחום קידום אתרים בגוגל) לקחת שליטה על משהו שהם מרגישים שכבר יש להם שליטה עליו.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שניים עשר – כלים ושירותים של גוגל לטובת קידום

25 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

מקדמי אתרים בגוגל נוטים להשתמש בהרבה כלים. עם זאת, חלק שימושי ביותר שלהם מסופק על ידי גוגל בעצמה. גוגל מעוניינת במנהלי אתרים כדי ליצור אתרים ותוכן בדרכים נגישות, ולכן היא מספקת מגוון רחב של כלים, ניתוח והדרכה עבורם.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – קישורים לא מתו – הדרך שבאמצעותה אתם בונים אותם כן

25 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

בניית קישורים היא אלמנט מרכזי בתהליך קידום אתרים בגוגל. קידום כזה מצריך מעורבות באתרים שכנים כדי להציג לגוגל פופולריות של האתר המקודם. קידום אתרים בגוגל מבוסס בחלקו הרב על בניית קישורים איכותיים מאתרים רלוונטיים לתחום העיסוק שהפרסום והמעורבות בהם הם חלק אינטגרלי מתהליך הקידום.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – איך תדעו שאתם צריכים חברת קידום אתרים בגוגל חדשה

18 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

למרות שלתעשיית קידום האתרים בגוגל בכללותה אין את המוניטין הטוב ביותר בגלל קומץ של ספאמרים ונוכלי SEO (ואנו מאמינים שהם מייצגים את פלח הקטן יותר של ספקים בענף זה), יש שפע של חברות קידום אתרים טובות בחוץ שמחויבות להצלחה שלכם בדיוק באותה המידה כמותכם! אין צורך לסבול חברה לא מקצועית או רשלנית של קידום אתרים אורגני.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק אחת עשר – בניית קמפיין קישורים לקידום בגוגל

14 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

כמו כל פעולה שיווקית, הצעד הראשון בכל קמפיין בניית קישורים הוא יצירת מטרות ואסטרטגיות. לצערנו, בניית קישורים היא אחת מהפעולות הקשות ביותר לאמידה בעולם הקידום בגוגל. למרות שגוגל אומדת כל קישור באמצעות רשת מתמטית מדויקת, זה בלתי אפשרי, עבור מי שמחוץ לגוגל, לדעת את המידע הזה.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – אסטרטגיות בידינג לקידום אתרים בגוגל AdWords

13 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

בעוד שאסטרטגיות בידינג התפתחו עם הזמן, ישנם כמה סוגי ליבת בידינג שזמינים ב- AdWords של גוגל. עכשיו בעזרת אסטרטגיות בידינג גמישות ייתכן שיהיה זה מעט מבלבל לדעת איזה סוג של בידינג זמין וכיצד הוא פועל. בידינג של עלות ללחיצה (CPC) מעולם לא היה כה מתקדם – וכה מסובך. זהו תחום שכדאי ללמוד למי שעוסק בקידום אתרים בגוגל.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – מילות מפתח: שינוי הדרך בה אנו חושבים על קידום אתרים בגוגל

09 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

העתיד של החיפוש, ככל הנראה, לא מבוסס על מילות מפתח. מכיוון שרובנו בתחום קידום האתרים בגוגל חסידים של שימוש במילות מפתח כאינדיקציה להבנת הכוונה של המחפש, אנו נצטרך לשנות את הגישה שלנו.

האמת היא שחיפוש מתקדם לכיוון שרובנו לא יכולנו לחזות מראש… מיזוג טכני מורכב ומגוון של פלטפורמות, מכשירים ותשומות.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק עשירי – הגברת הפופולריות וקישורים

07 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

בשביל העכבישים של גוגל קישורים מהווים מעין "רחובות" שבין הדפים. באמצעות שימוש בניתוח קישורים מתוחכם, גוגל יכולה לגלות איך דפים מקושרים אחד לשני ובאילו דרכים, אנו יכולים לנצל זאת לטובת קידום בגוגל. מאז שנות ה-90 המאוחרות, גוגל השתמשה בלינקים כאל קולות בוחרים – מייצגים את דעת האתר בצורה דמוקרטית לגביי אילו דפים הם חשובים ופופולריים. גוגל עצמה ליטשה את השימוש במידע על קישורים והפכה אותו לאומנות מעודנת, ואלגוריתמים מורכבים יצרו אומדנים דקים של דפים ואתרים המבוססים על המידע הזה.

השיטה לקידום אתרים בגוגל – מדוע תוכן נחשב ללב הפועם של קידום אתרים בגוגל

06 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

תוכן נמצא בסביבה מאז תחילת קידום האתרים בגוגל. אפילו אז, בימים שבהם קידום אתרים התבסס על מילות מפתח ותיקיות זבל, תוכן תמיד היה שם.
ההבדל בין עכשיו לאז הוא שקידום אתרים בגוגל כבר אינו מתמקד בכמות התוכן שאתם יכולים להעלות לאינטרנט כדי לקדם את מילות המפתח וטקסטי העוגן שלכם, אלא, האיכות של התוכן שלכם

השיטה לקידום אתרים בגוגל – 5 טעויות גורליות בקידום אתרים בגוגל שעל מנהיגים להמנע מהן

03 נוב 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

לא קל להיות מנהיג בכלכלה הדיגיטלית של היום. התזוזות המהירות של הטכנולוגיה והדרך שבה לקוחות מסתגלים אליה שינתה את עולם העסקים. מחסומים בין עסקים מקוונים ללא-מקוונים התמוטטו. הון לבד כבר אינו מבטיח הצלחה בקידום אתרים בגוגל.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק תשיעי – כיצד שימושיות, חווית משתמש ותוכן משפיעים על קידום בגוגל

31 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

גוגל תמיד שואפת לשפר את ביצועייה על-ידי מתן התוצאות האפשריות הטובות ביותר ואנחנו במטרה אונליין תמיד שואפים לשפר את ביצועינו בקידום בגוגל. בזמן ש"הטוב ביותר" הינו מונח סובייקטיבי, לגוגל יש תפיסה מאוד טובה אודות הסוגים השונים של עמודים ואתרי אינטרנט שיספקו את המשתמשים שלה. בדרך כלל, לאתרים כאלה ישנם מספר תכונות משותפות

השיטה לקידום אתרים בגוגל – כיצד גוגל באמת עובדת

30 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום אתרים בגוגל

לאלה מאיתנו שעובדים בקידום אתרים בגוגל (או ששואפים להיות), ישנם המון פרטים שממלאים את ימי העבודה שלנו. ארכיטקטורת שרת, 301 redirects, טעויות 404, תוויות כותרת ודברים רבים אחרים.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שמיני – מחקר על מילות מפתח בעת ביצוע קידום בגוגל

24 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

הכל מתחיל במילים שמוקלדות אל תוך תיבת החיפוש. חיפוש מילות מפתח היא אחת מהפעולות החשובות ביותר והנפוצות שיש לעשות כאשר מבצעים קידום בגוגל. בחירת המילים "הנכונות" יכולה לבנות או להרוס את פעולת קידום האתרים האורגני שאתה מעוניין לעשות. דרך עבודת המחקר של מציאת מילות המפתח הרלוונטיות לשוק שלך, לא רק תלמד אילו מושגים ומונחים יש לשייך ל- SEO, אלא גם תלמד יותר על הלקוחות שלך כמכלול.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שביעי – מדוע גרסאות משוכפלות של תוכן משפיעות על קידום בגוגל

21 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

תוכן משוכפל מהווה את אחת הבעיות המרגיזות והמטרידות ביותר שעמן יכול להתמודד כל אתר אינטרנט. במהלך השנים האחרונות, גוגל נקטה אמצעים חמורים כנגד תוכן "רזה" ומשוכפל באמצעות עונשים ודירוגים נמוכים, לכן אנו לא ממליצים לעשות זאת כאשר מבצעים קידום אתרים בגוגל.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שישי – כיצד Meta tags מועילות לקידום בגוגל

18 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

המטרה המקורית של meta tags הייתה לספק proxy למידע על תוכן האתר, מידע זה עוזר לקידום בגוגל. מספר meta tags בסיסיים מופיעים מטה יחד עם תיאור השימוש בהם.

Meta Robots

ניתן לעשות שימוש בתווית ה- meta robots כדי לפקח על פעילות תוכנת העכביש של גוגל ברמת העמוד. ישנן מספר דרכים להשתמש ב- meta robots כדי לפקח על איך שגוגל מתייחסת לעמוד

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק חמישי – שימוש והכוונה של מילות מפתח בקידום בגוגל

15 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

שימוש והכוונה של מילות מפתח בקידום בגוגל

מילות מפתח הן חלק בסיסי בתהליך החיפוש – הן אבני הבניין של השפה ושל החיפוש ותחום מאוד חשוב לקידום בגוגל. למעשה, מדע אחזור המידע כולו ,וכל עבודתה של גוגל ומקדמי אתרים, מבוסס על מילות מפתח. כאשר גוגל סורקת ומאנדקסת את התכנים של דפים ברחבי הרשת, היא עוקבת אחר אותם דפים על-פי מדדים המבוססים על מילות מפתח.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק רביעי – הבסיס לעיצוב ולפיתוח ידידותי לקידום בגוגל

12 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

גוגל מוגבלת באופן שבו היא סורקת את הרשת ומפרשת תוכן. עמוד אינטרנט לא תמיד נראה אותו הדבר לך ולי כפי שהוא נראה לגוגל. בחלק זה, אנו נתמקד בהיבטים טכניים ספציפיים של בנייה (או שינוי) עמודי אינטרנט כך שיהיו מתואמים לגוגל ולגולשים המבקרים אותם כאחד. זהו חלק מצוין של המדריך אותו מומלץ לשתף עם המתכנתים שלכם והמעצבים, כך שכל הצדדים המעורבים בבניית האתר יוכלו לתכנן ולפתח אתר ידידותי ונגיש לטובת קידום בגוגל.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שלישי – למה קידום בגוגל נחוץ?

05 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

אחד מההיבטים החשובים ביותר בתחום קידום בגוגל שיש לשים דגש עליו הוא הפיכת האתר שלך לפשוט להבנה – גם למשתמשים וגם לרובוטים של גוגל. למרות שהרובוטים של גוגל הפכו למתוחכמים ביותר, במובנים רבים הם עדיין לא יכולים להבין אתרים בצורה שבה בני אדם מבינים. SEO (search engine optimization) עוזר לגוגל להבין על מה מדבר כל דף אינטרנט, ואיך הוא יכול להיות שימושי למשתמשים.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק שני – איך אנשים משתמשים בגוגל

01 אוק 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

אחד האלמנטים החשובים ביותר בבניית אסטרטגיית קידום בגוגל הוא אמפטיה כלפי קהל היעד שלך. כדי לבצע קידום בגוגל עליך להבין קודם מה המחפש הממוצע מחפש בגוגל, וספציפית מה קהל היעד שלך מחפש, רק כך אתה יכול להגיע למשתמשים הללו ולשמור עליהם בצורה אפקטיבית יותר.

המדריך השלם לקידום בגוגל – פרק ראשון – כיצד עושים קידום בגוגל

27 ספט 2013, פורסם על ידי מטרה אונליין ב- קידום בגוגל

כאשר אנו רוצים לבצע לאתרנו קידום בגוגל (או SEO) עלינו לקחת בחשבון כי למנוע החיפוש של גוגל יש שתי פונקציות עיקריות אשר אחראיות למיקום האתר בדירוג של גוגל – הראשונה היא סריקה ובניית אינדקס, והשנייה היא סיפוק תשובות על ידי חישוב הרלוונטיות והגשת התוצאות.